Hei, hei! Saanko MINÄ ehdottaa?!

alice_dolly

Joo otsikko on ihan random. Se vaan tuli siitä kun raahauduin tyynyluolastani rakon tyhjennykseen ja mietin otsikkoa tähän keskusteluun. Sitten asioidessani tuli vaan mieleen SinäTuubaPaskan video jossa muumipeikko lausahti kyseisen kysymyksen. Että siitäpä vaan tuli.

Mutta whatever, ei se ketään kiinnosta joten mennään aiheeseen. Kuka vittu täällä ehtii ku isä valtaa koneen (tai no mä valtaan sen ja isä ottaa sen takaisin haltuunsa, ihs)? Äähh en tajuu miten voitte olla täällä 247. 8) Mutta siis kun unohduin kokonaan tuosta "Vakkarit"-keskustelusta, aloin miettiä että kuulunko edes vakkareihin. Sellaiseksi olen mieltänyt itseni. Mutta kaipa en sitten ole, koska en pääse tänne joka päivä. No kuitenkin, saan kesällä oman läppärin (hihuu ♥) ja se tarkoittaa että homehdun sisälle sillä aikaa kun frendit hengaa "asemalla" hohoo, I like... 8))) *hieroo käsiään yhteen ja kuvittelee olevansa fiksu* ...joten silloin musta tulee virallinen vakkari, eikä vaan "käyn-täällä--pari-kertaa-viikossa" -valevakkari.

Ei mulla ollu muuta asiaa, viettäkää hauska vappu! : DD

18

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööm... no ehkä meikäläinen pyörii täällä sen takia paljon (ihan liikaa), koska satun omistamaan oman koneen ja pyörin netissä erilaisilla sivustoilla muutenkin.

      • On muuten itsekin tullut katsottua sinätuubapaskaa :DD


    • Niin minäkin olen katsonut. :D

      • sinätuubapaska

        STP:t ovat loistavia


      • motari
        sinätuubapaska kirjoitti:

        STP:t ovat loistavia

        Sienet ovat herkkuamme amme amme amme!


    • :DDD STP:t kunniaan!
      Mutta enän minäkään täällä jokapäivä käy. (Melkein jokapäivä vain :D ) Kyllä sanoisin, että olet vakkari. Oma kone on paras. Omani hajosi. ://

    • Ei tarvitse käydä joka päivä, mutta omasta mielestäni Alicea ei välttämättä voi sanoa ihan vakkariksi, koska vakkari = vakiokävijä (tms.) ja jos käy niin harvoin, kuin Alice, niin ei käy kovin vakituisesti.

    • sheriffimrmustache509

      YTP?

    • Yep.

      Sinä Tuuba Paska = You Tube Poop

    • Vastalause: SinäTuubaPaska-video kirjotetaan yhteen!

    • Sinetti

      Äh, ehkä tuo vakiokävijäjuttu on ihan mielepide, koska erilaiset ajatusmaailmat ? :P

    • soikeus on oikeus

      Itekki olin tosiaan kerran aatellu, että haluun löytää jonku ihan helevetin randomin videon, ja aattelin että ei kellään varmaan näi outoo huumoria ole kun mulla. Mut sitten löysin SinäTuubaPaska videoita :DDD voi SaaS että RaR näitä videoita

    • Hswjjsskdjd

      Osta oma kone hemmoteltu kakara

      • alicedolly_eikirjautunut

        Ja millä rahoilla? Painu vittuun säälittävä ihmispaska.


      • alicedolly_eikirjautunut kirjoitti:

        Ja millä rahoilla? Painu vittuun säälittävä ihmispaska.

        Niin ja nyt kun koneelle raahauduin, niin voisin tässä ihan ajan kulukseni kertoa että rahani menevät siihen kun maksan itse 300€ ratsastusleiristä. Ooh olen niin hemmoteltu että oikein heikottaa.


    • tekijä stp

      mistä ohjelmasta haluaisitte nähä stp version

      • Paavo Pesusienestä :D No ehkä ei, se olisi liian helppoa. Normaalistikkin hahmot puhuvat ihan öööö-mitä-vittua -materiaalia :D
        Muumeista on paljonkin jo, mutta jos tulisi lisää niitä oikein hyviä (eikä vaan sellaista huora-pillu-perse -paskaa) niin olisin iloinen.


    • Oma kone täälläkin. Kuten aiemmatkin läppärit, tämäkin on toisen vanha. Erotuksena se, että tästä maksoin jotain. Yksi oli isän vanha ja kun sanon vanha niin se on todella wanha. Toinen pelastettiin joutumasta kaatopaikalle (ei siis toiminut ollenkaan kun minulle tuli) ja nyt sitten tämä, jolla rupee ikää myöskin olemaan.

      Kannattaa kokeilla jos sukulaisten vanhoja koneita saisi halvalla. Nettikäyttöön ei hirveitä tehoja vaadita, tosin käyttiksenä pitää olla vähintään vista (yäk), xp kun ei ole nettikoneessa enää niin turvallinen tuen loputtua.

      Pelaamiseen on sitten itse kasattu pöytäkone, osat taisin saada joululahjaksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe