Lomanauvo

Joskus käynyt

Onko Lomanauvo lopettanut toimintansa kun ei löydy nettisivuja?

8

3924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva paikka

      Samaa myös miettinyt.Eikö todellakaan kukaan tiedä??

      • yks vuokralainen

        Kyllä on nykyään yksityisalue vaunupaikkoja mökkejä vain vuosivuokralle !


      • Hanurista
        yks vuokralainen kirjoitti:

        Kyllä on nykyään yksityisalue vaunupaikkoja mökkejä vain vuosivuokralle !

        Kenenköhän älyväläys tuokin on? Vai yksityisalue... Höh


    • kaikki loppuvat

      Voi voi kaikki leirintäalueet pikku hiljaa loppuvat. Tuokin oli todella vanha leirintäalue, olisi luullut kannattavan pitää edelleen auki. Tietysti nuo palkkakustannukset on kohtuuttomat, jos ajatellaan millä hintaa sellaisia lautamökkejä joutuu vuokraamaan.

      Yhdllä vuorokausi vuokralla saa juuri maksettua työntekijälle kahden tunnin palkan, niin eipä siinä juuri järkeä ole jos mökkejä hiukankin siivotaan ja pidetään kunnossa.

      Oli todella ihana paikka, tuli käytyä monena peräkkäisenä kesänä. Piti nytkin mennä ja siksi aloinkin katsoa täältä kun en nettisivuja enää löytänyt.

    • Seppo La Vantaa

      Kiva paikka, yks vuokralainen, Hanurista ja kaikki loppuvat. Ihan vaan tiedoksi.
      Tänä päivänä yrittäminen millä tahansa alalla on aikas haastavaa. Yksi niistä on tämä matkailuala. Jos vuodesta toiseen tulee ns. yllätyksiä, jossain vaiheessa tulee yrittäjälläkin mitta täyteen. Olen ajanut prätkällä useampana vuonna Saariston Rengastien ja yöpynyt Lomanauvossa. Todella kiva paikka ja siistit mökit ja saunat. Lautalla pääsee saman tien yli, riippuen mitä kautta ajaa. Nyt kuitenkin noin vuosi sitten olin yhteydessä omistajaan, varatakseni mökkiä tälle kesälle, sain kuulla, että hän heittää ns. "pyyhkeen kehään". En tiedä henkilökunnan määrää (nimimerkki kaikki loppuvat), ei kuulu minulle, mutta mökkejä vuokraavien asiakkaiden "jälkipyykki" on sen verran työteliästä, että ei ole kannattavaa jatkaa samassa muodossa. Tuota mökkien vuokrausta. Täältä mantereelta tulevat "Euroopan omistajat" ja muut örveltäjät ovat pitäneet siitä huolen. Liian paljon korjattavaa ja työtä heidän jälkeensä. Eikä niitä saada vastuuseen, vaikka on kirjauduttu kuin hotelliin. Tässä "pähkinänkuoressa" kerrottu, miksi Lomanauvo ei ole enään toiminnassa. Te ylläolevat ette varmaankaan kuulu tuohon joukkoon, mutta meitä on moneksi ja näin se menee...

    • Mökki13

      Liekö Spinkkilä myynyt alueen venakoille vai olisko vuokrasopimus loppunut?
      Valtion maita...ko?
      Ostihan ryssät sen Mossalan kärjenkin ja asustelevat itse siellä ylhäällä hulppeassa "vuokramökissään".

      • Onnistunut

        Edelleen ovat kyllä tuon omistajan hallussa maat, mutta leirintäaluetta ei enää ole ja kuten sanottu, mökit vuosivuokralla, kuten myös asuntovaunupaikat. Kyllä sen alueen hoito- ja kunnossapitokustannukset ja niihin kuluva aika ovat pudonneet varmasti hurjasti... Ei sitä kaikkea ihminen vaan jaksa.. Tuokin alue ollut saman omistajan hallussa 15-20 vuotta ja sitä ennen hänen vanhemmillaan.. Harmi, että ei ole enää leirintää mutta eipä voi mitään! Kaippa sitä itse pitäisi koittaa pitää tuommoista pystyssä että olisi jotain sanavaltaa tässäkin asiassa! :D


    • matkailijalpr

      viime kesänä 2014 kävin kyseissä paikassa. ja siinä mihin ennen ilmoitettiin tulosta tien vieressä olevaan toimisto kahvila. ajoin auton siihen. ja lähdin kysymään mökkiä. niin tuli eestiläinen vanha nainen sanoi minulla tässä kahvila. leirintä-alue nyt suljettu.kello oli noin 1 yöllä.nukuin aamuun autossa kello 7-8 tuli sama nainen sanomaan että koko leirintä-alue lopetettu ja minä pidän pieni kahvila.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe