Sovin aamulla traktorikaupoista nettikoneen ilmoituksen perusteella, ajomatkaa oli Nurmijärvelle 400 km jossa Massey Ferguson oli. Olin ajanut noin 100 km ,kun kauppias soitteli ja tiedusteli, olinko jo tulossa ja miten aion koneen maksaa. Kerroin että kauppasumma on mukanani ja maksan koneen käteisellä. Sata kilometriä myöhemmin tämä herra soitti minulle ja kertoi, että ei myykkään minulle vaan jollekin toiselle kun saa paremman hinnan,,,, ! kyselin tältä herralta joka on ilmeisesti maanrakennusurakoitsija , että eikö hänen puheet pidäkkään paikkansa ja lupaukset myydä kone minulle ???
Hän oli ajattanut minua 300 km turhan takia.... Ei voi enää kehenkään luottaa ei puheisiin eikä sopimuksiin. Toivottavasti hänellekin joku tekee samanlaisen oharin ja ajattaa halki suomen ilmoittakseen ettei myykkään .... Täällä meilläpäin noille neideille lähetetään hamekangas ,jotta vellit ei pysy housuissa..ID. oli 1295702
Varkokaa tollasia puheensa pitämättömiä vellihousuja.
Epärehellinen traktorikauppias nurmijärvellä
21
1915
Vastaukset
- 9+14
Ajoit ensin sata kilometriä ja sitten toiset sata kilometriä ja sitten kotiin. Ja se on sitten kolmesataa kilometriä yhteensä? Meilläpäin lasketaan ensin oikein yhteen ja sitten vasta kirjoitellaan perättömiä nettiin...
- 15 + 6
Niinpä, 200 km turhaa ajoa ja vielä sitten 200 km takaisin kotiin! :D
- raktori
Perkele just olin ostamassa raktorin, nyt vituttaa!
- kassu 1
Suomessa on kaikki vellihousuja. Amerikassa tämä kaveri olisi laitettu munista roikkuun jos siltä olisi sellainen löytynyt!
- Joe
Money talks, shit walks!
Amerikassa käteinen puhuu, siellä ei myyjän sana paina paskaakaan!
- Raktor
(Ostin) Massey Fergusonin... ...Sillä mä ajelen iltaisin... HEH HEH Heeee!!!!!!! - Ei mennyt sitten ihan putkeen.. Olisit vaan samalla vaivalla ajellut perille asti ja kysellyt naamatusten jotta mitäs peliä tämä tämmöinen... Periaatteessahan hänen kuuluisi korvata turhaan ajattamansa kulut... Mutta voipi olla vaikeaa todistaa tuossa mitään ja joutuu vielä itse maksajaksi jos ravistelee ukosta rahat pois..
- Vuolteelta
Mulla tuli samanlainen kusipää paskanpuhuja myyjä kohdalle. Tein ruohonleikkurista kaupat puhelimessa ja sovittiin nouto ja maksu haettaessa parin päivän päästä. Ei miehestä tai vellihoususta kuulunut enää mitään sitten kun hakupäivä tuli. Tämä paskahousu oli Raumalta.
- HD vai JD
Toivottavasti se onni oli myötä ja massikka oli ihan paska. Säästyit suurelta mielipahalta.
- Suojelusenkeli hoiti
Kiitä illalla!
- Näitä hukka-ukkoja..
Sitä voi vain arvella, että mikä on aina myyjän ajatukset, kun näitä vastaavia sattuu. Olen itsekin joskus sopinut kaupat puhelimessa ja lähteväni rahan kanssa tulemaan ostamaan, niin perille tultuani onkin sitten kyseinen tavara myyty jollekin toiselle. Hupaisin juttu oli, kun kerrostalossa asuvalla oli myytävänä edullinen piano, siitä kun oli soittanut ja kun olin soittamassa ovikelloa, ei mennyt kovin pitkään, silti myyjä väitti myynneensä jo toiselle sillä välin ja pianokin oli mukamas ehditty jo kuljettamaan pois.
Todellisuudessa ei liene ollut koko pianoa, koska siina ajassa missä olin paikalla, ei kukaan olisi ehtinyt kuljettamaan pianoa kerrostalon 3 kerroksesta, hehee...
Mahdollisesti sitä Massikkaa ei ollut olemassakaan. - älä
Lupasko muka, ja lupasitko maksaa. Savolainen renkaanpotkija olis tingannu yömyöhään eikä lopulta olis kelvannu ilmaisekskaan.
- On näitä myyjiäkin
melkoisia ämpyilijöitä. Ajettiin kerran autokaupoille Keski-Suomeen melkoinen matka, piti ostaa kaksi autoa kerralla yhdeltä myyjältä, vaan ei siitä mitään tullu, myyjä vaan halusi esitellä autojaan, mutta siihen se sitten jäikin. Muutama tunti siinä oltiin puheita kuuntelemassa ja lähdettiin pois. Oli vissiin juttuseuraa vailla koko ukko, eukko vielä pummasi siitä kirkonkylälle, sinne jätettiin kävelemään, kun v itutti koko tyhjä reissu. Jotain uskovaisia olivat ja ei kait meidän naama oikein mielyttänyt, vai mikä lienee.
Toisen kerran on ajatettu Savoon yhden s-piikkiäkeen vuoksi ihan turhaan. Olihan se ollut joskus äes, mutta yhtään ehjää s-piikkiä ei ollut koko äkeessä, varpajyrä p askana, etulata mitä siitä oli jäljellä tuhannen mutkilla, varmaan jotain saunankiuasta oli äestetty. Ei ollut yhtään puheiden mukainen kone, kuvakin jostain muusta äkeestä. Mopon vinkkaria olis tarvinnu sekin myyjä silmään, mutta viittiny enää ottaa syytettä vielä kosmeettitista haitoista...
- Seppo Sepon Seppo
Ompa näitä huijareita ollut.Moni oottelee että lähettäisi käsirahaa.Sen jälkeen ei kauppuria näkyisi.Olipa kerran Valmet Vantaalla.Omistaja jossain Forssan suunnalla.Kun soitin että lähden katsomaan niin pian tämä koijari soitti että nyt se on myyty.Vain hullu lähettää näille käsirahaa pelkän kuvan perusteella.
- Ykä
Seppo säästyit mielipahalta kun et Valmettia saanut.Jos vielä 502 niin verrattavissa itätraktoriin joka yliarvostettu ja ylihintainen.Monta on ollut ei itävehkeissäkään ole niin pahaa melua.Myös tehoton putkutin.En ymmärrä mitä hyvää näissä on?
- huijattu taas
Ykä kirjoitti:
Seppo säästyit mielipahalta kun et Valmettia saanut.Jos vielä 502 niin verrattavissa itätraktoriin joka yliarvostettu ja ylihintainen.Monta on ollut ei itävehkeissäkään ole niin pahaa melua.Myös tehoton putkutin.En ymmärrä mitä hyvää näissä on?
Lähin etelä lapista ostamaan traktoria joka oli remotoitu viimmosen päälle,oli täydellinen yksilö myyjän puheitten mukaan,vetosi jopa ihmisten rehellisyydeen ja miehiin jotka pitävät puheensa, ajoin 350km yhteen suuntaan.perillä osottautui ei niin hyväksi kun myyjä oli vakuutellut.ei tiennyt traktorista paikanpäällä mitään kun oli tullut vaihtokaupassa,oli rehellinen lapin mies.?en viitsinyt lähteä paluumatkalle ilman traktoria olinhan vuokrannut autot ja trailerit kuletustavarten,Tulee ainakin 1000€ remontti kyseiseen koneeseen.olisi pitänyt hälytyskellot ruveta soimaan kun myyjä osotautui taxi yrittäjäksi,eihän rehellistä yrittäjää ole olemassakaan tai ei ainakaan ole minun kohdalle osunut.En voi syyttää muita kuin kuvaa joka katsoo minua aamuisin peilistä. Olisin voittanut kun kaupat olisi jäänyt tekemättä.
- Mitä tuosta vingut
huijattu taas kirjoitti:
Lähin etelä lapista ostamaan traktoria joka oli remotoitu viimmosen päälle,oli täydellinen yksilö myyjän puheitten mukaan,vetosi jopa ihmisten rehellisyydeen ja miehiin jotka pitävät puheensa, ajoin 350km yhteen suuntaan.perillä osottautui ei niin hyväksi kun myyjä oli vakuutellut.ei tiennyt traktorista paikanpäällä mitään kun oli tullut vaihtokaupassa,oli rehellinen lapin mies.?en viitsinyt lähteä paluumatkalle ilman traktoria olinhan vuokrannut autot ja trailerit kuletustavarten,Tulee ainakin 1000€ remontti kyseiseen koneeseen.olisi pitänyt hälytyskellot ruveta soimaan kun myyjä osotautui taxi yrittäjäksi,eihän rehellistä yrittäjää ole olemassakaan tai ei ainakaan ole minun kohdalle osunut.En voi syyttää muita kuin kuvaa joka katsoo minua aamuisin peilistä. Olisin voittanut kun kaupat olisi jäänyt tekemättä.
Tuo nyt ei ole matka eikä mikään 350km sivu näissä konehommissa. Olisit jättänyt reilusti vaan ostamatta taikka tinkinyt hinnan ostettavaan malliin. Omaa tyhmyyttä ostaa, ei sinua huijattu, vaan annoit huijata.
- sivusta seurannut201
huijattu taas kirjoitti:
Mistä päin ostit tuon?
- huijattu taas
kemijärveltä
- 7477482929477
Itsekkii on käyny tollee ko olin menossa ostaa käytettyy klapikonetta traktorilla ni myyjä soitti et hää myyki sen jollekkii toiselle ko maksaa 200 euroo enemmä jumalauta
- ake3
Sinun olisi pitänyt maksaa kauppa summa pankkitilille ennen kuin lähdit matkaan! Kuka maksaa ekana saa tavaran, Niinkö?
- taavi990
Mää oon kans paljo paskaa myyny hyväuskosille,ja kauppa käy edelleen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El886435MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny425506Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624319NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun784198Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja733955Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801327- 781167
- 3281145
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32910Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is288833