Kiihoittaako muita kokeilla liivejä ja sukkiksia?

Kiva kokeilla

Tuntuuko muista kiihoittavalta kokeilla liivejä ja sukkahousuja salaa?

75

5022

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm hepenissä

      Tottahan toki. Vielä mikavampaa olis kimpassa, runkkaillen samalla

      • Kiva kokeilla

        Haluaisitko kokeilla kimpparunkkua kanssani?


      • korseletti

        haluan sua.itellä nuöritettävä korsetti päälla maksimitiukkuusessa. koko 28. piikkikorkosaappaat polvien alle nyöritetty tiukkaan,catsuit kokovartalo.strigit,rinsikat,kaulapanta orja malli,nahkanen pitkä hame,kuminen pitkä hame.pvc domina takki, pvc matrix takki,pvc leninki ja 7cm anustappi pepussa. haluaisin toista transua käykö. minna.


    • 50vvvtyttönen

      On tosi kiihottavaa tyttöillä aina silloin tällöin. Mulla alkaa seisottaa jo pelkkä ajatuskin sukkahousujen pukemisesta. Vielä kun laittaa korkkarit jalkaa niin kulli on jo ihan pystyssä. Voi runkata heti...tosi ihanaa

      • Omolla

        Pyykkituvan narulla oli muiden vaatteiden mukana myös naisen alusvaatteita, kauniit rintaliivit ja stringit myös. Maaturboin spermat kädelleni ja otin sitä sormiini ja levitimme sitä pikkareiden haaroihin, kohtaan joka on pimppaa ja pyllynreikää vasten. Näin hetkeä myöhemmin myös sen kauniin kolmekymppisen naisen jolle pikkarit kuuluivat.


      • Kiva kokeilla

        Mulle käy samoin, seisoo jo kun käy pukemaan ;-) Laukean helposti sukkisten sisään kävellessäni ulkona.


      • Tyttömies

        Mulle käy samoin. kun alkaa laittaa sukkahousuja jalkaan niin kalu seisoo tosi ihanasti, Sukkahousut hieroo paljasta kullia ja on kiihoittavaa laskea niihin mälli !


    • 6kymppinen

      Minua eivät sukkahousut varsinaisesti sytytä, mutta sukat kyllä. Satayuppien puristus tuntuu tosi hyvältä ja kiihottavalta. Myös sukkanauhaliivit ja niihin kiinnitetyt sukat ovat ihanat. Tietysti sukat voi kiinnittää myös korsettiin, jollaista en valitettavasti omista (ainakaan vielä). Tuttavatransun luona kyllä olen saanut korsettiakin kokeilla ja hyvältä se tuntuu. jo pukemaan ryhtyminen virittää todella kiimaan. Kun siinä vielä olis kaveri, jonka kanssa nautiskella. Ihana olisi kyllä löytää nainen, jonka kanssa voisi pukeutua seksysti ja tukisi tässä asiassa, käyttäisi itsekkin seksiasuja. Varmasti sellaisiakin naisia on.

      • Kiva kokeilla

        Tykkäätkö ja pidätkö stayuppeja salaa muiden vaatteiden alla kun olet esim. lenkillä?


      • Itse tykkään sukista ja liiveistä korkkareiden kera


    • Kiihoittavaa

      Käytän usein ajellassani sukkahousuja. Joskus myös laitan mustat liivit ja tiukan valkoisen t-paidan, näkyy liivit kiihoittavasti läpi, Kerran poliisi psäytti normi ratsiasa ja katseli tosi kiinnostavasti paitaani jossa tummat liivit näkyivät läpi. Olin varmaan hieman punainen ;-)

    • Kyllä tuntuu ja vielä mukavampaa se on jonkun kaverin kanssa...

    • liivi mies

      Tykkään pitää ja pidänkin päivittäin tuollaisia vintage figura liivejä joissa on sukkanauhat ja hakasilla aukeava haarusväli. Polvien yläpuolelle sidon nauhat joihin kiinnitän sukkanauhat, ikäänkuin olisi sukat jaloissa. Töissä ei kukaan tällaista huomaa, kun on paksut työhousut päällä, mutta on niin kiimanen olo, että kun pääsee kotiin, haarahakaset auki ja antaa mulkulle kyytiä, minkä on ansainnutkin, kun on liiveissä koko hikisen päivän kyyhöttänyt.

    • Käytän koko ajan naisten pikkuhousuja,rintaliivejä,sukkahousuja.
      Käytän myös naisten farkkuja ja puseroita.
      kenkinä käytän paljon vaalean punaisia tai punaisia haita.

    • rolle102

      Käytän koko ajan naisten pikkuhousuja,rintaliivejä,sukkahousuja.
      Käytän myös naisten farkkuja ja puseroita.
      kenkinä käytän paljon vaalean punaisia tai punaisia haita.

      • moikka rolle102 täällä os iyksi tyttöilijä joka pitää naisten alus asuja joka päivä haluatko tavata joku päivä .t. malle1


      • korseletti
        malle1 kirjoitti:

        moikka rolle102 täällä os iyksi tyttöilijä joka pitää naisten alus asuja joka päivä haluatko tavata joku päivä .t. malle1

        haluan tavata sut. olen myös tyttöijä aidossa korsetissa.


    • Tyttöilijä

      Tuntuu ihanalta ja teen niin kun on mahdollista. Tummat liivit ovat tosi kiihoittavia valkoisen paidan alla.

      • Liivimies

        Mä käytän myös tummia liivejä valkoisenpaidan alla, kiihoittaa olla esim. kirjastossa kun liivit kuultavat kiihoittavasti paidan alta. Kullini on tosi kosteana silloin.


    • naisten

      sukkiksia on kiihottavaa pitää jaloissaan "housujen läpi pullottava suonikas kova seisova,jorma naisten ihailtavana

    • Kyllä kiihottaa erilaiset sukkahousut ja hameet...ja kumisaappaat

    • Mulla samat halut.

    • Evatv1

      Kiihottaa korsetit, latex asut, korkeakorkoiset kengät, stay upit ym

    • SUKKIKSIA

      kyllä kiihottavaa kun kova kalu näkyy housujen lävitse ja tuntuu ihanalta kun ne puristavat jonkunverran seisovaa kalua

      • Kiitos vaimolle

        Itsekin käytän sukkiksia,olen saanut vaimonkin ymmärtämään fetissini,esim Sunnuntai iltana vaimolla mustat sukkikset ja itellä ihonväriset ,oli kyllä mahtava ilta kun sai hyväillä vaimon reisiä ja sääriä ,ja repiä haara auki ja sijauttaa mulkku liukkaaseen pilluun vaimokin repi sukkikseni ,et sai mulkun pilluunsa.


    • Ihanaa21

      Mun vaimokin tykkää ja kiihoittuu kun laitan hänen sukkahousut jalkaan. Hän tykkää runkata ja kiusata kulliani ja olen usein lauennut sukkisten sisään.

    • Matti 20

      Käytän aina rintaliivejä ja lantioliivejä tahi korseletteja.Naisten pikkuhousut kuuluvat myös jokapäiväiseen pukeutumiseen, sekä kylmänä aikana myös sukkahousut. Niiden puristus antaa mukavan tunteen ja lämpimän. Koska olen käyttänyt niitä jo vuosikaudet, niin ne eivät enää aiheuta tarvetta jokapäiväiseen käteen vetämiseen. Yöllä käytän vaimon T-paitoja ja silkkisiä alushousuja. Niihin on mukava tarvittaessa laskea parin kolmen päivän lasti. Tulee mukavat pakanamaan kartat. Joko yksin tai vaimon avustuksella.

    • Reiska-poika

      Miksi vain kokeilla? Nykyaikaiset housuliivithän ovat vallan tavattoman mukavat käyttää. Tämä johtuu niiden taitavasta suunnittelusta ja joustavista, hengittävistä materiaaleista. On tietenkin muistettava pestä housuliivinsä riittävän usein, koska muutoin niiden elastisuus katoaa.
      Aloittelijan mahdollisesti kokema kiihottuminen jää pitkäaikaisessa päivittäisessä käytössä vähitellen pois. Mutta siitä huolimatta oikean mittaiset, korkealaatuiset housuliivit ovat tavattoman mukavat käyttää.

      • silmäpako

        kyllä alkoi vaimoni sukkiksissa ilmetä silmäpakoja koska jumalattomassa kiimanvallassa tiedän kuinka vaikeat sukkikset on riisua jalasta kahmaisinkin kourallani ammottavan aukon sen kohdalle sain naamani mahtumaan siihen ja aloittaa hurja nuoleminen,imeminen mikä ihana tuoksu,maku laukesin nuoleassani sekös antoi lisävauhtia kiimaani vaimonikin kiemurteli ja nautti täysin siemauksin"siinä tanner tömisi ja aitaa kaatu"


    • Kiihoittaa

      Kannattaa kokeilla pitää sukkahousuja yöllä. Kiihoittaa kullia ihanasti. Olen unissani lauennut muutaman kerran sukkiksiin.

    • Reiska-poika

      Kyllä niitä sukkahousuja voi päivälläkin pitää, mutta tuon kiihottavuuden kanssa on kyllä vähän niin ja näin. Ja tuollaisten laukeamisten pesu sukkahousuista on tosi epämiellyttävä tehtävä.

      Aiemmin mainitsemani, riittävän tukevat (ja tiukat) housuliivit saavat aarteet aluksi helposti tanaan. Yöllä tämän havaitsee erityisesti silloin, kun mies jo muutenkin kokisi morning gloryn, mutta tuon erektion aste on silloin täysin toista luokkaa. Myöhemmin siihen sitten tottuu, eikä aloittelijan mahdollisesti kokema kiihottuminen tuota mitään häiritsevää ongelmaa.

      • Kiihoitaa11

        Mä pesen sukkikset mielelläni kun saan yöllä niihin spermat niihin laskea ;-)


    • Matti 20

      Olen joskus käyttänyt housuliivejä, mutta lyhytlahkeisina kivekset valuivat lahkeesta ulos ja vedenheitto oli hankalaa. Pitkälahkeisena taasen sen takia pitää päällyshousut laskea alas. Jos olisi saatavana housuliivejä, joissa on sepalusaukko, niin hankkisin sellaiset. Housuliivit antavat mukavan puristuksen lantioon. Tavalliset naisten pitkät sukkanauhaliivit tai vyötärökorsetit ovat myös mukavia pitää.

      • eki-poika

        Housuliivejä, joissa on sepalusaukko...ehkä nyt ei juuri "sepalusaukko", mutta kokeilepa Rago 6210 housuliivejä, niissä on aukko.
        Itselläni on sellaiset ja ovat erittäin mukavat päällä.


    • Jopa ajatuskin kiihoittaa, Mutta mielummin käytän sexy polvisukkia. Liivejä en ole ostanut koska en ymmärrä kokoja.

    • Reiska-poika

      Googlaapa sanoilla rebelt panty tai Elegant-alushousut. Löydät erilaisia, hakasilla tai neppareilla varustettuja housuliivejä. Ja ovat muuten mukavat.

      • Kiihoittaa11

        Kiihoittavaa niitä on kokeilla ja pitää, eikä voi lopettaa ennen kuin on saanut....


      • Ei tieltä eksy
        Kiihoittaa11 kirjoitti:

        Kiihoittavaa niitä on kokeilla ja pitää, eikä voi lopettaa ennen kuin on saanut....

        Saanut silmäpaon?


    • Metallimies46

      Kiihoittaa. Työssäni käytän metallimiehen haalareita ja välillä laitan niiden alle vain stay-upit ja liivit. On tosi kiihoittavaa tehdä töitä ja kun pääsee kotia niin ei tarvii paljon kullia kosketella kun valuu spermat reisille.

    • kiihottavaa

      vetää naisen ihonväriset sukkahousut jalkaan ja ihailla peilin ees kuinka jykevänä näkyykin kovana seisova kulli housujen lävitse kiihottaa niin pirusti jo pelkkä munan näkyminen lävitse vielä kun runkkaa housujen päältä hangaten ihanaa kuinka spermaa tulee housujen lävitse monet sessiot olen pitänyt tällä tyylillä ja ihanan kiihottavaa on ollut

      • Pesulan täti

        Tulee isot pesulalaskut.


      • eivät
        Pesulan täti kirjoitti:

        Tulee isot pesulalaskut.

        niin kalliita ole likaset roskiin paketista uutta,puhdasta taas tositoimiin


    • nyt kyllä

      on sellainen kiima et joudun vetää naisen sukkahousut jalkaani ja alkaa miettii kaikenlaista kivaa tekemistä et kovanlihan sais pehmitettyä

    • Todella kiihottavaa pukea korsetti,sukkanauhaliivit,sukat,latex käsineet,mustat korkkarit.Melkein pakko ottaa ton setin jälkeen dildo käyttöön.Löytäis vaan toisen "tyttöilijän"liveen.

    • catsuitgirl

      Onks sulla catsuitti tos kuvas ?

      • mää

        Mää olen käytänyt jokapäiväisessä pukeutumisessa sukkahousuja jo yli kaksikymmentä vuotta. vaimo tykkää kun sukkiksia käytän.sukkahousujen päällä en yleensä käytä mitään muita sukkia, annan niiden näkyä ihan vapaasti.Ohuet 15 denierin kamelin väriset on minun suosikki sukkikseni.


      • on


    • transtäti

      Vähän väliä on päällä liiviä,sukkia,tissiliivejä,korseletteja,lantioliivejä,housuliivejä jne,ja sitten tietysti seisoo.Leveäksi topattu perse keinuu kävellessä ja painavat tissit soutavat liivien alla.Että sellaista,kesällä orgasmit luonnossa

    • transtäti

      Tänään tiistaina taas liiveissä liikenteeseen,voisin lainata jollekin joka haluaisi kokeilla minkälainen vaikutus liivien puristuksella on...siis lantio leveäksi,tissit heilumaan,korseletti antamaan muotoa ja ainakin sompasen parkissa täytyy käydä voikkaalla.Jospa joku ystävällinen kaveri runkkaisi lastin liiveilleni,seuraava tyrkkäisi kalun suuhun ja kun orgasmi on tuloillaan laukeaisi ihanasti suuhun tälläisistä sitä kiimoissaan haaveilee

    • pervo1

      Tosi kiihottava. puen vaimon sukkanauhaliivit ja sukat verkkareiden alle autoilemaan lähtiessä, verkkarit otan pois kun pääsen parkkiin ja annan kiiman nousta toivoen samalla etä joku katselisi salaa kun masturboin.

    • Kiihoitti

      Olis kiihoittavaa tavata transtäti parkissa. Kullini kostui.

      • transtäti

        tänään olen parkissa liiveissä 2.8 la .ajelen kouvolan suuntaan,ensin levari juurikorpi ja sitten sompasen levari heinola tien varrella.on kurveja on isot tissit ja palleatuetut liivit,lantioliivi yms.otan herkut liiveille,kasvoille tai suuhun,tykkään myös kun kalua imetään...ikuinen haave olisi saada kaksi kaveria imutettavaksi yhtä aikaa.ensimmäinen lasti saisi kiiman kohoamaan aivn tappiin ja toinen lasti kun alkaa oma orgasmi olemaan sekuntien päässä,nytkähtelevä kalu suussa kun omasta lentää samaan aikaan...


      • Kiihoitti
        transtäti kirjoitti:

        tänään olen parkissa liiveissä 2.8 la .ajelen kouvolan suuntaan,ensin levari juurikorpi ja sitten sompasen levari heinola tien varrella.on kurveja on isot tissit ja palleatuetut liivit,lantioliivi yms.otan herkut liiveille,kasvoille tai suuhun,tykkään myös kun kalua imetään...ikuinen haave olisi saada kaksi kaveria imutettavaksi yhtä aikaa.ensimmäinen lasti saisi kiiman kohoamaan aivn tappiin ja toinen lasti kun alkaa oma orgasmi olemaan sekuntien päässä,nytkähtelevä kalu suussa kun omasta lentää samaan aikaan...

        Millä autolla ajelet ?


    • Moi, tällä aitoja liivisaumasukkia käyttävä hyvävartaloinen mies.Olisi kiva tavata samoin ajatteleva mies!!!

      • -J-

        Moikka mistäpäin olet?


    • 15den

      Todellakin tuntuu, olen 50kymppinen mies ja käyttänyt nuoresta asti sukkiksia, sukkanauhaliivejä, stay-up sukkia ja rintsikoita salaa. Ensimmäiset sukkanauhaliivit ja sukat ostin 17-vuotiaana, kyllä jännitti ja oli kalu kovana. Myös bodyihin ja korsettiin on kiva joskus pukeutua. Verkkosukkikset ja kuviosukkikset ovat ihania, mutta suosikkini on ihonväriset ohuet kiiltävät ja läpinäkyvät, kiihoittavat sukkahousut&stay-upit. Posliinikalu jäykistyy...

    • Haaveilija11

      Olis kiva nähdä sukkiskulli luonnossa !

    • tytöksi

      Mullakin saa kalun kovenemaan kun ajattelen miltä olisi laittaa päälle pikkarit, rintsikat, sukat ja sukkanauhat, korkkarit ja mekko. Mietin miltä tuntuisi kun joku kundi laittaisi mut ensin imemään munaa ja ottaisi multa pikkarit pois sekä antaisi melaa mekkoon.

      • Täti 56

        On tuttu poika mikä aluksi halus kokeilla mun sukkiksia ja alkkareita, ollaan saman kokoisia pieniä. Sitten kävin ostamassa sille omat verkkosukat ja rintsikat, nyt löysin tarpeeksi isot ohkaset sringit mihin mahtuu melkein kun seisoo. Kiva katsella kun pukee mustia varkkosukkia ja muuta kun on kiihottunut. Tykkää kun laitan punaiset verkkosukat ja rintsikat, kun vielä punaiset korkkarit niin haluu naida pitkään. On se imartelevaa kun kelpaa vielä nuoren naitavaksi.


    • ruskee viiva

      Mull on vaa pitkät Jussikalsarit :(

    • sukkikksissaM

      Itse myös salaa puen sukkiksia.. ja on ihana tunne kun kulli kovana ja paljaana sukkiksissa...Ois kiva tavata toinen mies kans sukkiksissa ja kimpassa leikkiä jossain salaa??? olen 53v ukm et.suomesta, asut ja korot saa kiimaan)))

      • kiinnostais kyllä


      • Kiihoittaa

        Samoin olis kiihoittavaa runkata sua. kullisi seisoisi ihanasti sukkiksissasi. Laskisit spermasi sukkisten sisään ja nauttisit.


    • En ymmärrä mikä tuossa vaatteiden pukeisesa kiihottaaitse kun niitä pidän ne ovat vain vaatteita joissa viihdyn ei sen kummallisempaa.

    • sukkiksissaM

      Löytyykö sukkis-miehiä live tapaamiseen.. Lohja-H:ki alueella...salaa jossain

    • Kiinnostaa kovasti. Nuorempana tuli puettua asuja, mutta harrastus jäi kun vasimo ei ymmärtänyt.... Nyt vapaana miehenä voisin alkaa harrastuksen uudelleen jos löytyisi seuraa tähän touhuun. Asun Kouvolan seudulla.

      • transtäti

        Olisi kiva näin talven tultua tyttöillä kaverin kanssa sisätiloissa...onhan se liivien alta esiin punnertava kalu niin kaunis.


    • Kokeiltu

      Meillä vaimo tykkääkiusata kulliani kun kokeilen sukkahousuja. Kostuu ihanasti sukkahousuissa.

    • Tänään

      Ihkun kiihoittavaa kokeilla liivejä ja sukkishousuja. Kostuu tosi nopeasti....

    • Pöksyilijä

      Aina naisten pöksyistä kiinnostunut mies. Voiko mies kääntyä, kun ei saa enää vaimolta, niin transuksi. Nykyisin tulee katseltua transu kuvia netistä ja hinkattua salaa vaimolta. Tekisi mieli hinkata jotain naisten alusvaateista transua peppua vasten.

    • 8189

      Vanhempia miehiä kiinnostaa hameen aluset on siellä sitten mikä värkki vain.

      Olen keski ikäinen mies ja puen viikonloppuisin itseni pikkuhuoraksi, meikkaan räikeästi, laitan geelitäytteiset isot rintaliivit tyköistuvan puseron alle, melko tiukan lyhyen hameen ja hameen alle sukkanauhaliivit sekä sukat, pikkuhousut jätän pois.

      Vedän puoleeni vanhempia miehiä kuin hunajapurkki. Kyllä näy kuhina hameen alla. Sielä on väliin päätä ja kouraa, pystykyrpiä häärii ympärillä, ei tiedä aina montako, ja lopuksi joka kiimamulkku on räkimässä yhtäaikaa herkkua nieluuni.

      Vanhat miehet saa itsenikin, pikkulutkan kovaan kiimaan, ja lopuksi köyrivät pyllyäni vuoron perään, kuin koirat.

      • pöksyilijä

        Sitä se tekee, kun pillun saanti loppuu.


    • 8189

      Oikeassa olet, pillun saanti on loppunut, mutta kyrpää tulee molempiin päihin, väliin liiankin kanssa, näinhän se usein hutsuilla on.

    • Terve kaikki!

      Itse kiihotun todella paljon sukkahousujen pukemisesta, ihanasti kullia vasten hieroo kävellessä, kotona vielä käytän sukkahousuja mutta ajattelin alkaa käyttämään töissä myöskin. istumatyössä pääsee hyvin aina koskettelemaan kullia, mikäs sen kiihottavampaa, keskusteluseura näistä asioista kelpaisi ;)

    • 15den

      Näinhän se on kun aamulla valitsee mitkä sukkikset laittaa, niin kalu seisoo samantien ja on koko päivän vähintään puolijäykkänä nailonin hyväillessä sitä. Viime aikoina olen käyttänyt alesta löytämiäni pitsisukkiksia, ihanasti kalu näkyy läpi. Nyt jalassa viininpunaiset pitsisukkahousut ja kulli pystyssä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe