Vappua kaikille Autoilijoille,kuin myös Ladan räppänillä ajaville.!
Ladan räppänisteille se lienee kyllä mahdotonta,samoin kuin Ladan räppänän kunnossa pysyminen.
Vappua
3
87
Vastaukset
- Ladalla_totta_kai
Kiitos, kiitos. Minä olen niin juovuksissa, etten taida edes yritä hinauttaa sukulaisen länsiautolla omaa Ladan räppänääni käyntiin, kuten joka aamu.
Vappu on jokaisen KOMMUNISTILADISTIN suurin juhlapäivä. Silloin juhlitaan suurta ja mahtavaa Neuvostoliittoa, joka tuottaa Ladoja maailman köyhille kommunisteille. Siinä ohessa valloitetaan uusia maita, hävitetään niistä fasistinen entinen väestö ja korvataan se venäläisillä kommunisteilla.
Kaikki mukaan marssimaan! - Tue Putinia
Putin tarvitsee kaiken tuen laajentaessaan Äiti-Venäjää!
- Runko.
Kyllä se niin on miten kerroit. Mailma olisi rauhallinen jos jokaisella olisi autonaan muu kuin Lada. Ei stressiä ei päänsärkyä ei huolta, vaan kaikki hyvin. No sehän ei meidän syy ole jos muutamat ovat hairahtuneet ostamaan Ladan räppänän. Heitä ei varmasti ole valistuksen puute vaivannut olemmehan täällä kertoneet asiallisesti että Lada on se surkein ja vaarallisin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822