Vappua kaikille Autoilijoille,kuin myös Ladan räppänillä ajaville.!
Ladan räppänisteille se lienee kyllä mahdotonta,samoin kuin Ladan räppänän kunnossa pysyminen.
Vappua
3
123
Vastaukset
- Ladalla_totta_kai
Kiitos, kiitos. Minä olen niin juovuksissa, etten taida edes yritä hinauttaa sukulaisen länsiautolla omaa Ladan räppänääni käyntiin, kuten joka aamu.
Vappu on jokaisen KOMMUNISTILADISTIN suurin juhlapäivä. Silloin juhlitaan suurta ja mahtavaa Neuvostoliittoa, joka tuottaa Ladoja maailman köyhille kommunisteille. Siinä ohessa valloitetaan uusia maita, hävitetään niistä fasistinen entinen väestö ja korvataan se venäläisillä kommunisteilla.
Kaikki mukaan marssimaan! - Tue Putinia
Putin tarvitsee kaiken tuen laajentaessaan Äiti-Venäjää!
- Runko.
Kyllä se niin on miten kerroit. Mailma olisi rauhallinen jos jokaisella olisi autonaan muu kuin Lada. Ei stressiä ei päänsärkyä ei huolta, vaan kaikki hyvin. No sehän ei meidän syy ole jos muutamat ovat hairahtuneet ostamaan Ladan räppänän. Heitä ei varmasti ole valistuksen puute vaivannut olemmehan täällä kertoneet asiallisesti että Lada on se surkein ja vaarallisin auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936