Olen nyt syönyt puolitoista kuukautta macajauhetta ja spirulinaa. Aloitin koska pelkäsin hirveästi mitä sokkitilaa kroppa alkaa huutamaan kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Iho meni aluksi pahemmaksi, tukka rasvottui..Oudot päänsärkykohtaukset ovat hävinneet Nyt kuitenkin vaikutukset alkaneet näkymään, olo on virkeämpi, energiaa on,oudot päänsärkykohtaukset ovat hävinneet.Hoidan ihoa ulkoisesti Aloe Veralla, joka on parissa vkossa muuttanut uhkaavasti alkavan aknen heti parempaan suuntaan.Vaihdoin vahvasti kemikaalipitoiset puhdistusaineetkin apteekista saatavaan Lacto Plussaan, jota siis käytetään terveydenhuoltolaitoksissa ja joskus muinoin myytiin päivittäistavarakaupoissa herkän ihon pesuaineena. Liekö sitten syynä nämä jauheet vai e-pillereiden käyttö, mutta selkeästi ADHD-oireilu on alkanut helpottamaan, pinna pysyy paremmin, muutama kilo painoa on tippunut. Tällä vkolla aloitin myös MSM:n syömisen, johon murskaan kourallisen mustikoita ja vettä C-vitamiinin ja maun vuoksi. Olen vaihtanut osan paljon juomastani kahvimäärästä vihreään teehen, juon paljon vettä.. Koitan näillä päästä eroon antibioottikierteestä, vastustuskykyä olen koittanut parantaa myös liikkumalla. Nää muutokset on kyl tehny musta huomattavasti tasapainoisemman ja parempituulisen, tuntuu et on paremmin hereillä ja itseluottamus on parantunut. Millaisia vaikutuksia muut ovat huomanneet, onko vastaavia kokemuksia, vinkkejä.. ?
MSM, maca, spirulina ja hormonitoiminta
8
869
Vastaukset
- näin se vaan on.
Ihan nyt näin työni puolesta totean, että näillä "luonnonlääkkeillä" ei ole mitään tekemistä sinun ADHD oireilusi helpottumisen kanssa sen enempää kuin juuri minkään muunkaan kanssa.
- Kysymystelijä
Johtuiskohan sitten noista hormoneista joita popsinu 15 vuotta?
- voin vahvistaa
Itselläni on samanlainen kokemus liikunnan aloittamisesta.
- paras hoito...
ja "ilmainen";
terve elämä, terveet tavat.
Kiitos aploodeista !!!- juokse villi lapsi..
--Olen nyt syönyt puolitoista kuukautta macajauhetta ja spirulinaa.--
Nuo rahat kannattaa sijoittaa kunnollisiin lenkkikenkiin.
- kysymystelijä
Liikuntaa olen harrastanut jo ihan ennenkin tätät, uuden flunssakierteen alettua aina jäänyt, joten en luottais pelkästään siihen tässä asiassa.,.
- Ei flunssia
Sinkki ainakin auttaa vastustuskyvyn parantamiseen.
- sinkki ämpäri.
Ei flunssia kirjoitti:
Sinkki ainakin auttaa vastustuskyvyn parantamiseen.
Niin, sinkkihän auttaa lähes kaikkeen niinkuin muutkin vaihtoehtotuotteet.
Tutkimusta asiasta tuskin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470