Olen nyt syönyt puolitoista kuukautta macajauhetta ja spirulinaa. Aloitin koska pelkäsin hirveästi mitä sokkitilaa kroppa alkaa huutamaan kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Iho meni aluksi pahemmaksi, tukka rasvottui..Oudot päänsärkykohtaukset ovat hävinneet Nyt kuitenkin vaikutukset alkaneet näkymään, olo on virkeämpi, energiaa on,oudot päänsärkykohtaukset ovat hävinneet.Hoidan ihoa ulkoisesti Aloe Veralla, joka on parissa vkossa muuttanut uhkaavasti alkavan aknen heti parempaan suuntaan.Vaihdoin vahvasti kemikaalipitoiset puhdistusaineetkin apteekista saatavaan Lacto Plussaan, jota siis käytetään terveydenhuoltolaitoksissa ja joskus muinoin myytiin päivittäistavarakaupoissa herkän ihon pesuaineena. Liekö sitten syynä nämä jauheet vai e-pillereiden käyttö, mutta selkeästi ADHD-oireilu on alkanut helpottamaan, pinna pysyy paremmin, muutama kilo painoa on tippunut. Tällä vkolla aloitin myös MSM:n syömisen, johon murskaan kourallisen mustikoita ja vettä C-vitamiinin ja maun vuoksi. Olen vaihtanut osan paljon juomastani kahvimäärästä vihreään teehen, juon paljon vettä.. Koitan näillä päästä eroon antibioottikierteestä, vastustuskykyä olen koittanut parantaa myös liikkumalla. Nää muutokset on kyl tehny musta huomattavasti tasapainoisemman ja parempituulisen, tuntuu et on paremmin hereillä ja itseluottamus on parantunut. Millaisia vaikutuksia muut ovat huomanneet, onko vastaavia kokemuksia, vinkkejä.. ?
MSM, maca, spirulina ja hormonitoiminta
8
767
Vastaukset
- näin se vaan on.
Ihan nyt näin työni puolesta totean, että näillä "luonnonlääkkeillä" ei ole mitään tekemistä sinun ADHD oireilusi helpottumisen kanssa sen enempää kuin juuri minkään muunkaan kanssa.
- Kysymystelijä
Johtuiskohan sitten noista hormoneista joita popsinu 15 vuotta?
- voin vahvistaa
Itselläni on samanlainen kokemus liikunnan aloittamisesta.
- paras hoito...
ja "ilmainen";
terve elämä, terveet tavat.
Kiitos aploodeista !!!- juokse villi lapsi..
--Olen nyt syönyt puolitoista kuukautta macajauhetta ja spirulinaa.--
Nuo rahat kannattaa sijoittaa kunnollisiin lenkkikenkiin.
- kysymystelijä
Liikuntaa olen harrastanut jo ihan ennenkin tätät, uuden flunssakierteen alettua aina jäänyt, joten en luottais pelkästään siihen tässä asiassa.,.
- Ei flunssia
Sinkki ainakin auttaa vastustuskyvyn parantamiseen.
- sinkki ämpäri.
Ei flunssia kirjoitti:
Sinkki ainakin auttaa vastustuskyvyn parantamiseen.
Niin, sinkkihän auttaa lähes kaikkeen niinkuin muutkin vaihtoehtotuotteet.
Tutkimusta asiasta tuskin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549