todennäköisesti ihan tavallinen kasvi. Kasvaa pienenä mättäänä, nyt keväällä lehdet viininpunaiset, mutta muuttuvat aika nopeasti kai vihreiksi. Vai ovatko nuo syksyn värisiä... Onko tämä joku putki, siis joku ukonputki tai muu sellainen...
http://aijaa.com/oBaNyP
Kuva otettu luontopolun varrelta merenlahden läheltä.
Yritin etsiä kasville nimeä,
haluaisin tietää
3
182
Vastaukset 3
- ahopukinjuuri....
lykkää tuontapaista lehteä ja pieninä mättäinä.
- ehkä tuo.
ok, ehkä se on tuo. Tosin kun googlasin nyt tuolla nimellä, missään kuvatuloksissa ei ollut punaisia lehtiä. Ja mainittiin että kuivillapaikoilla kasvaa, tämä oli kyllä aika kosteaa ruovikkolaitaa. Mutta tuo se varmaan on. Kiitos.
- poimija1
Minusta tuo näyttää mesiangervon lehdeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673