Heippa
Tiedättekö onko ristiselän hierontaan jotain esteitä raskaana oleville naisille? Olen juuri saanut tietää olevani raskaana ja hierontaa en haluaisi jättää väliin... etenkin, kun tuo ristiselkä on aivan jämähtänyt!
Minttu =)
Ristiselän hieronta raskaana olevalle?
4
1666
Vastaukset
- hieroja minäkin
Moi Minttu, ja onneksi olkoon!
Normaalisti etenevä raskaus ei ole esteenä hieronnalle, kun se on alkanut aivan juuri käy hierontakin vielä päinmakuulla. Kun vatsa alkaa kasvaa siirrytään asennossa kylkimakuulle tai istumaan.- Minttu
Kiitos kiitos =)
Ok, hyvä niin. Jostain olin vain kuullut, että raskaana ristiselän aluetta ei saisi painella kovasti... en kyllä muista minkä vuoksi!
Aaah... huomenna hierontaan :)
Minttu - koulutettu hieroja
Minttu kirjoitti:
Kiitos kiitos =)
Ok, hyvä niin. Jostain olin vain kuullut, että raskaana ristiselän aluetta ei saisi painella kovasti... en kyllä muista minkä vuoksi!
Aaah... huomenna hierontaan :)
MinttuOikein olet jostain kuullut, itse asiassa kenenkään ristiselän aluetta ei saa painella kovasti. Muista vain pitää puolesi, jos hieroja on liian kovakourainen; kipua kannattaa yleensäkin elämässä välttää. Raskauden aikana ristiselän hieronta on usein hyvinkin tarpeellista.
- edi
koulutettu hieroja kirjoitti:
Oikein olet jostain kuullut, itse asiassa kenenkään ristiselän aluetta ei saa painella kovasti. Muista vain pitää puolesi, jos hieroja on liian kovakourainen; kipua kannattaa yleensäkin elämässä välttää. Raskauden aikana ristiselän hieronta on usein hyvinkin tarpeellista.
lihakset on hyvä pitää alaselässä vetreinä esim. hieronnan avulla, sillä alaselän notko raskauden edetessä vain lisääntyy ja tahtoo kipeyttää alaselkää, kokeile myös itse venytellä alaselkää pyöristävillä venytyksillä, lisäksi kannattaa lainata varta vasten rakautta ajatellen tehty tukiliivi esim. terveyskeskuksesta, se keventää alaselän rasitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163