Onko puolisolla luottamukseen vedoten oikeus tutkia puhelin? Tietenkään naiseni ei salli omaa puhelinta tutkittavan. Mutta kuitenkin tekee sitä minulle. Jostain kumman syystä hän luulee aina että petän häntä. Joka kerta jos menen yksin olen hänen mukaansa menossa pettämään. Tulee mieleen että pitäsi pettää että olsi jotain perustetta näille epäilyille / syytöksille. Mistä sen tietää vaikka meilitkin kävisi läpi. Hän kyllä voi käydä kahvilla exänsä kanssa. Mutta jos minä olen menossa kahville jonkun naisen kanssa olen menossa pettämään. Jotenkin tuntuu että parisuhteen säännöistä puhuminen ei enään auta. Todennäköisesti parempi erota. En näe mitään ulospääsyä tästä tilanteesta.
Tuskin se auttaa vaikka vaihtaisi puhelimen sellaiseen jota ei saa auki ilman sormenjäkitunistusta tai vaihtasi sähköpostin salasanaa. Olisi mukava kuulla muilta miten vastaavassa tilanteessa käynyt. Luottamus taitaa olla menetetty. Voiko sitä saada takaisin? Tämä jatkuva epäileminen on henkisesti raskasta. Tuntuu jopa henkiseltä väkivallalta.
puhelin tutkitaan
epäilevä puoliso
1
253
Vastaukset
- syytä
jos ei ole mitään perustetta hänelle epäilyilleen eli olet ollut kiltti koko suhteen ajan niin mikä syy hänellä on epäillä sinua? mustasukkaisuus voi olla sairauttakin ja jaksatko loppuelämäsi sitä että toisella on oikeus tutkia tekemisiäsi? taitaa olla se tärkein kysymys sinulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933