Renaultia ei ehkä tulevaisuudessa enää ole

cvtuoghfd

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288648757140.html

Vain vahvimmat autonvalmistajat selviävät ja Renu ei todennäköisesti kuulu niihin.

13

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapa nähdä

Sinäänsä erikoinen väite, kun ottaa huomioon saman konsernin Nissanin erittäin hyvän myynnin ja Dacian rakettimaisen nousun Euroopan automarkkinoilla.
      Renault oli huimasta pudotuksesta huolimatta vuonna 2013 vielä Länsi-Euroopan 4. myydyin automerkki. Saapa nähdä selviääkö, vai ei selviä näillä eväillä.
      Tuskin kuitenkaan tippuu Euroopassa Fiatin taakse kuten Toyotalle viime vuonna kävi. Renault-yhtymän tavara-autotkin käyvät hyvin kaupaksi.

• josaldinho47772

KYL MUSTA OIS KIVA OLLA RENUMIES JA 1007 MERKIN MIES

• Renault.fi

Renault sekä Renault-ryhmään kuuluva Dacia ovat uudistuneet mallistoaan vauhdikkaasti viimeisen vuoden aikana ja markkinaosuus on hyvässä kasvussa. Renaultin alkuvuoden kasvu* on ollut 38 % ja Dacian jopa 53 % verrattuna edelliseen vuoteen. Kokonaismarkkina on vastaavasti kasvanut vajaat 6 % ja ryhmänä Renaultin osuus onkin kasvanut enemmän kuin yhdenkään kilpailijan.

• Sama se sille kuiten

antaa vain veikkoset kasuta rauhasa, emme met niitä kuiten renu riepuja huoli, pirulle vain antaa jos sekkään niilä mithän vasitenkaan tekkee.

• 856
        Sama se sille kuiten kirjoitti:

antaa vain veikkoset kasuta rauhasa, emme met niitä kuiten renu riepuja huoli, pirulle vain antaa jos sekkään niilä mithän vasitenkaan tekkee.

Sulla on vissiin luetun ymmärtämisessä ongelmia. Jos kerran markkinaosuus on kasvanut, niin kyllä niitä joku huolii. Yksinkertaista, muttei yksinkertaiselle ihmiselle

• Renunmyyntikasvussa

Rellussa sentään diisseli kestää. Samaa ei voi japsien paskoista sanoa. D4D alkaa olla yhtä pahamaineinen merkkiyhdistelmä kuin TSI ja DSG!

• uubunut

Tökkään tähän ketjuun murheeni kun en "osannut" uutta ketjua tällaisesta luoda ja hätäpäissäni väärään (mopo) osioon ehdin ongelmaani purkaa?? Minulla Megane 1.9 D vm. -98 kesäautona josta puuttuu öljytikku! ! ? ?Jos jollakin on samanlaisella "myllyllä" ( F 80 A 624 ) varustettu menopeli niin mittaisitko öljytikun mitat yläpään kauluksesta (toppaa tikun putken yläreunaan) maximi merkkiin ja sitten maximin ja minimin välimitan ja kertoisit nämä mitat minulle? Olisin erittäin kiitollinen näistä tiedoista. On ollut jo ongelmaa öljypinnan tasosta liian oljyn muodossa???

• älä sössi

Hae hajottamolta uus tikku ei voi olla kustannus kysymys että ennemmin pitää koko tikku itse tehdä! Tai sitten renault liikkeestä eikait öljytikku paljoa voi maksaa ja on luotettavampi kun että itse teet jonku tikun!

• uubunut
        älä sössi kirjoitti:

Hae hajottamolta uus tikku ei voi olla kustannus kysymys että ennemmin pitää koko tikku itse tehdä! Tai sitten renault liikkeestä eikait öljytikku paljoa voi maksaa ja on luotettavampi kun että itse teet jonku tikun!

Olen kyllä käynyt hajottamot jo läpi ja uudesta en 100 € maksa? On kustannus kysymys!

• Kaikkien ranskis paskojen valmistus pitäis lopettaa niin mailma olis parempi paikka elää!

• sadaffasfasg

Voi poika parka, tuomittu nuhjuiseen essom paariin loppuiäkseen...

• 666666

Sitten mä jäisin ilman autoa! Ranskis on mua palvellut hyvin pitkän aikaa, ja monia tuttuja, että siinä taas vinkuu joku elämään kyllästyny pas*akasa jolla ei muuta tekemistä ole kun itkeä rellupalstalla... Ottaako päähän, hajosko audi tai bemu....voi, otan...en ota osaa, oma mokas.
        Rellu kulkee vielä pitkän aikaa.

Teikäläistenkin valmistuksen vois lopettaa, maailma olis niin paljon parempi paikka elää ilman teitä itsekkäitä vit*upäitä.

• rellu.

vedä käteen nippon lelu "auton omistaja" joka ajat pazkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe