joku käyttää mun nettiä

kosto=)

..siis joku nimimerkki"piirakka" käyttää mun langatonta nettiä ja hidastaa sen takia omaa ihan törkeesti kun avaan tuolta oma kone ja sieltä verkko niin siel se näkyy ja ku oon yrittäny avata sitä ni se tottakai kysyy käyttäjä tunnuksen ja salasanan..miten pääsen eroon tommosista tyypeistä plus oisko joku ohjelma tai joku mil pääsisin päin vastoin vähän kiusaa sitä..mä muistan joskus ainaki oli jotain ohjelmia mil pysty availee toisen cd.tä ja kirjottelee viestejä sen ruutuun yms...=)=)=) oisko mitään neuvoja?

5

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä jos ihan ensimmäiseksi suojaisit sen langattoman verkon riittävän hyvin, niin ulkopuoliset ei sitä käyttäisi? WLAN:in suojaus kannattaa laittaa aina käyttämään WPA2-PSK:ta (Pre-Shared Key), ja teet salausavaimesta riittävän pitkän & monimutkaisen.

• kosto=)

juu on kaikki tommoset kyl...en tääl muute kyselis...(sori v*tuttaa toi tyyppi)..vielä joskus dos ja win, alku aikoina ku osas vähä hakkeroida ja koodailla yms ni oisin näyttäny tolle "piirakalle" parit jutut...=)=)=)

• Eikö tuo piirakka olekin naapurisi langattoman tukiaseman SSID eli julkinen langattoman verkon nimi? Ei naapurisi ole silloin sinun verkossasi etkä (toivottavasti) sinä hänen. Katso tukiasemasi hallintasovelluksesta mitä koneita oikeasti on tukiasemaasi kytkeytyneinä.

Jos vaikka langattoman nettisi hitaus johtuukin siitä, että teillä on päällekkäiset kanavat piirakan kanssa, niin vaihda samalla oman tukiasemasi kanava pois tieltä. Molemmat hyötyvät.

• kosto??=)

kiitos toi voi olla just se juttu...=)=)

• pyhKOsto=)

...........JEP KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe