..siis joku nimimerkki"piirakka" käyttää mun langatonta nettiä ja hidastaa sen takia omaa ihan törkeesti kun avaan tuolta oma kone ja sieltä verkko niin siel se näkyy ja ku oon yrittäny avata sitä ni se tottakai kysyy käyttäjä tunnuksen ja salasanan..miten pääsen eroon tommosista tyypeistä plus oisko joku ohjelma tai joku mil pääsisin päin vastoin vähän kiusaa sitä..mä muistan joskus ainaki oli jotain ohjelmia mil pysty availee toisen cd.tä ja kirjottelee viestejä sen ruutuun yms...=)=)=) oisko mitään neuvoja?
joku käyttää mun nettiä
5
362
Vastaukset
Mitä jos ihan ensimmäiseksi suojaisit sen langattoman verkon riittävän hyvin, niin ulkopuoliset ei sitä käyttäisi? WLAN:in suojaus kannattaa laittaa aina käyttämään WPA2-PSK:ta (Pre-Shared Key), ja teet salausavaimesta riittävän pitkän & monimutkaisen.
- kosto=)
juu on kaikki tommoset kyl...en tääl muute kyselis...(sori v*tuttaa toi tyyppi)..vielä joskus dos ja win, alku aikoina ku osas vähä hakkeroida ja koodailla yms ni oisin näyttäny tolle "piirakalle" parit jutut...=)=)=)
Eikö tuo piirakka olekin naapurisi langattoman tukiaseman SSID eli julkinen langattoman verkon nimi? Ei naapurisi ole silloin sinun verkossasi etkä (toivottavasti) sinä hänen. Katso tukiasemasi hallintasovelluksesta mitä koneita oikeasti on tukiasemaasi kytkeytyneinä.
Jos vaikka langattoman nettisi hitaus johtuukin siitä, että teillä on päällekkäiset kanavat piirakan kanssa, niin vaihda samalla oman tukiasemasi kanava pois tieltä. Molemmat hyötyvät.- kosto??=)
kiitos toi voi olla just se juttu...=)=)
- pyhKOsto=)
...........JEP KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355266Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki753423PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist983123Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma413032Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622895Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902715Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142411Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032267- 1581714
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91370