Minulla on ihan hyvälaatuisia kuvia ottava puhelin, Samsung Galaxy S3 mini. Otin kuvia lataamillani kamerasovelluksilla, niinkuin muutkin. Latasin kuvan Instaan, mutta sitä piti rajata ja siitä tuli huonolaatuinen. Kuva oli vaakasuorassa otettu, vaikuttaakohan se? Miksi muiden kuvat ovat hyvälaatuisia, eikä osalla näytä mitenkään rajatulta, onko jokin hyvä sovellus tähän? Kuinka saada hyvälaatuisia kuvia, ilman suurta rajausta? Onko teillä jotain sovelluksia näihin? Kertokaa tarkasti miten otatte ja laitatte kuvan sinne ja että se näyttää hyvältä! :) Ja Instagram varmasti huonontaa kuvien laatua, mutta omani näytti jo liian huonolaatuiselta. Arvostan apuanne, kertokaa edes jotain vinkkejä, kaikki on tervetullutta!
Instanerot tulkaa tänne! (apua kuvissa!)
Beautifulpicture
1
526
Vastaukset
- juutuujsj
Mulla on ihan sama!! S3 luurilla tosin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954