Paljon itseään painavemmalle tyypille? Kuinka nousta vielä voittoon kun noin 30 kiloa painavempi kaveri pääsee koko painollaan istumaan rintakehän päälle? Tällaisia kysymyksiä mielessä nyt tällä kertaa. Tietty sitä painia pitäis treenata ja itse en ole treenannut ollenkaan.
Kuinka pärjätä painissa?
19
1543
Vastaukset
- 7+17
Painissa on painoluokat, jotka ovat esim. miesten kreikkalais-roomalalaisessa painimuodossa 59kg, 66kg, (71kg), 75kg, (80kg), 85kg, 98kg ja 130kg. Joten melko epätodennäköistä painia itseään 30kg painavempaa vastaan, sillä ei 130 kiloisissa ole yhtäkään alle 115 kiloista jätkää ainakaan tärkeissä kilpailuissa.
- Kunhan kyselen
Puhuinkin ihan kavereiden kesken käytävästä vapaapainista. Ehkä se on kuitenkin epäreilua jos toinen painaa 30 kiloa enemmän.
- Tavis5
Kokeile joskus vapaapainia ihan kenen tahansa lajia harrastaneen kanssa niin huomaat nopsasti pääseekö 30kg painavampi tavis koskaan edes "istumaan rintakehän päälle"...
- Helposti pääsee
Tavis5 kirjoitti:
Kokeile joskus vapaapainia ihan kenen tahansa lajia harrastaneen kanssa niin huomaat nopsasti pääseekö 30kg painavampi tavis koskaan edes "istumaan rintakehän päälle"...
Kas näin, 30kg kevyemmälle ensin alajabi leukaan ja swingi perään, sitten vaan rinnanpäälle istuskelemaan ja piereskelemään.
Kiitti ja kuitti. - Kunhan kyselen
Helposti pääsee kirjoitti:
Kas näin, 30kg kevyemmälle ensin alajabi leukaan ja swingi perään, sitten vaan rinnanpäälle istuskelemaan ja piereskelemään.
Kiitti ja kuitti.Heh.
- Kunhan kyselen
Kunhan kyselen kirjoitti:
Heh.
Niin vielä kun vaan tietäisin mikä on alajabi ja swingi kun en ole yhtään perehtynyt asiaan.
- googleta
Niin vielä kun vaan tietäisin mikä on alajabi ja swingi kun en ole yhtään perehtynyt asiaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Swing_(boxing)
http://www.expertboxing.com/boxing-techniques/punch-techniques/the-ultimate-boxing-jab-guide
eiköhän noilla 30kg pienempi lähe kattoon nukkumattia. - Kunhan kyselen
googleta kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Swing_(boxing)
http://www.expertboxing.com/boxing-techniques/punch-techniques/the-ultimate-boxing-jab-guide
eiköhän noilla 30kg pienempi lähe kattoon nukkumattia.Mutta kun itse ole sen 30 kiloa kevyempi ja tarvis voittaa saman verran painavempi kaveri.
- 7+17
Helposti pääsee kirjoitti:
Kiitti ja kuitti.Monta kertaa nähty vapaaottelussa miten käy kun painija ja nyrkkeilijä kohtaavat ;)
- Jaa...
7+17 kirjoitti:
Monta kertaa nähty vapaaottelussa miten käy kun painija ja nyrkkeilijä kohtaavat ;)
...on vai?
- Kunhan kyselen
7+17 kirjoitti:
Monta kertaa nähty vapaaottelussa miten käy kun painija ja nyrkkeilijä kohtaavat ;)
Eli 30 kiloa kevyempänä kaverina ei pärjää painissa kuin nyrkkeilemällä?
- Tai potkimalla
Eli 30 kiloa kevyempänä kaverina ei pärjää painissa kuin nyrkkeilemällä?
Paljonko muuten painat?? tietäis vähän kertoa niksejä.
- Kunhan kyselen
Tai potkimalla kirjoitti:
Paljonko muuten painat?? tietäis vähän kertoa niksejä.
Painan noin 75 kiloa.
- 7+17
Jaa... kirjoitti:
...on vai?
On. Paini on kamppailulajeista kovin. Siintä on todiste että maailman kovimmassa vapaaottelu organisaatiossa(UFC) on puolet mestareista painitaustaisia.
- 8pasi
Potkaise munille, juokse karkuun ja kantele opelle että läski-sami yritti paskoa sun rinnalle.
- Jhuu...
Aina kun olen surullinen otan kissalta suihin!
- Brottare211212
Isompi on yleensä hitaampi. Käytännössä voit ohittaa isomman vastuksen tekniikalla ja nopeudella.
Valitettavasti 30kg tekee jokaisessa kamppailulajissa aika paljon.... - niksi
Työnnä sormi pyllyyn. Joko pomppaa tai tykkää
- trigooo
itse n. 70kg ja 9 vuotta painia harrastanut ja kukaan tavis ei saa edes maahan vaikka painais sen 30 kg enemmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957