PeeKoo-keittiöt konkurssiin.. Miten takuuasiat ?

Paikat repsottaa

Onko kellään kokemusta millaiset ovat ostajan oikeudet, kun keittiötoimittaja menee konkurssiin. Onko juuri ostetuilla kalusteilla minkäänlaista kuluttajasuojalain mukaista 18 kk takuuaikaa olemassa? Loppuuko kaikki takuut ja vastuunkantamiset toiminnan päättymiseen ?

Ostimme hiljakkoin kalusteet PeeKoo keittiöltä Karijoelta ja laatuongelmia on alkanut ilmetä ja edelleen jotakin pieniä puutteitakin toimituksessa. Nyt firma on onkin mennyt nurin ja ketään ei enää asiat kiinnosta

5

4023

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisantuntia

Jos firma menee konkkaan niin takuu loppuu siihen. Ehkäpä laatuongelmien taustalla onkin juuri se että pas*kaa möivät.

• paskanenloppu

Näinhän se menee - lafka nurin ja niin takuu päättyy siihen.

Toki voi yrittää saada jotain vielä konkurssipesältä, mutta eiköhän se käytännössä ollut siinä.

• Riikka...

Mulla on parin vuoden takaa näiden kalusteet keittiössä ja kylppärissä, ei mitään valittamista. Harmi kun tulee näitä konkursseja... tällä hetkellä aika vaikeaa aika monellakin alalla :(

• Tenhoh

Hallituksenpuheejohtaja E. Lammela mainostaa vielä
      peekoo keittiötä, eli takuu sinne!

• joskusvainosaasuoraan

Kuis kehtaakin - ei muuta kuin valitusta omistajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      456
    Aihe