Olen nyt rv 40 3 ja paikat ovat olleet kypsinä jo monta monta viikkoa. Tällä hetkellä kohdunkaulaa jäljellä n. 1 cm ja kohdunsuu auki kahdelle sormelle. Lääkäri pyöräytteli kalvoja alkuviikosta, mutta se sai aikaan vaan kivuttomia supistuksia ja vatsan kovettumista, joka loppui nukkumaan mennessä. Vauvan pääkin painaa jo niin alhaalla, että kävely on vaikeaa ja liitoskivut todella kovat, eikä päästä saatu enää mittojakaan, kun oli niin alhaalla häpyluun takana...Eli toisin sanoen kaikki edellytykset synnytyksen käynnistymiseen olisi, mutta ainuttakaan kivuliasta supistusta en ole vielä kokenut!
Kaiken maailman ''käynnistysniksit'' on kokeiltu moneen kertaa, mutta mitään ei tapahdu ja olen lopen uupunut näiden liitoskipujen kanssa. Vauvakin ollut kovin rauhallinen muutaman päivän ja väritöntä limatulppaa irronnut jo ainakin viikon verran!
miksei synnytys käynnisty?
Niusk
1
112
Vastaukset
- jaksaa jaksaa...
ei varmaan montaa päivää enää mene.. koeta kestää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631770
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)1101446Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1731419Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781250Miten musta tuntuu
että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis42837Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden
Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j235768Helteet paljastaa.
Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va50758Jos en olisi rakastunut sinuun
voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.57722- 47707
- 128694