11 vuotias raskaana?

entiia

Eli tehdään ensinnäkin selväks etten ole mikään vähä-älyinen trolli .
Haluisin siis tietää voinko minä saavuttaa raskauden .
1. Menkat on
2. Poikaystävä on :)
3. Vaikkei monkikaan uskoisi niin oon jo tarpeeks kypsä .
Kysymykset kuulukin :
1. voinko saavuttaa raskauden . ?
2.Onko minun mahdollista näin 11vuotiaana ostaa raskaustesti vai onko jokin ikäraja?
3. Saisinko pitää lapsen .

29

4630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justtiinsa

      yksinkertaisesti kukaan 11v ei voi olla valmis lapsen saamiseen, itse ainakin odotoin 25 v ikään asi koska halusin lapselle tasapainoisen perheen ja opiskella opiskeluni ennen lasta. Lapsen kannalta yksinkertaisesti on parempi, että vanhemmat ovat aikuisia kun lapsen saavat.

      11v lapsi joka haluaa lapsen, huh huh.

      • Anonyymi

        Voi olla kun maailman nuorin äiti on 5V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kun maailman nuorin äiti on 5V

        On eri asia olla fyysisesti kypsä ja HENKISESTI kypsä.

        Moni 18 vuotias nainenkin on henkisesti 10 vuotiaan tasolla, joten moni täys ikäinenkään ei pitäis hankkia lapsia.

        Lapsia hankitaan sitten kun on oma koti ja taloudellinen vakaus, ei 11v ja elätään vanhempien kanssa yhden huoneen sisällä kun pitäis kouluja käydä.


    • mammamiana

      1. Jos kuukautiset on alkaaneet, niin voit ehkä tulla jo raskaaksi. Mutta muuten ei elimistösi ole vielä valmis raskauteen, olethan vielä kasvuiässäkin. Raskaudesta tulisi hankala ja luultavasti saisit keskenmenon. Synnytyskään ei luultavasti onnistuisi kuin keisarileikkauksella.
      2. Raskaustestin voi ostaa apteekista kuka haluaa.
      3. Olet vielä alaikäinen ja vanhempasi ovat vastuussa sinusta. Vaikea sanoa, saisitko pitää lapsen. Ehkä, jos vanhempasi ottavat lapsen vastuulleen. Poikaystävääsi voidaan syyttää myös alaikäiseen sekaantumisesta.
      Että kannattaa odotella vielä lapsenhankintaa. Täysi-ikäisenä asiat hoituu huomattavasti helpommin.

      • tietäjä

        Alaikäinen saa pitää lapsen jos on itse hakeutunut sairaanhoitopiiriin mutta pitää olla myös henkisesti kypsä minkä lääkäri arvioi mutta 11v ei todennäköisesti saa pitää!


      • goinggoin
        tietäjä kirjoitti:

        Alaikäinen saa pitää lapsen jos on itse hakeutunut sairaanhoitopiiriin mutta pitää olla myös henkisesti kypsä minkä lääkäri arvioi mutta 11v ei todennäköisesti saa pitää!

        mitä sä nyt mahdat selittää, mihin ihmeen sairaanhoitopiiriin? Odottava äiti menee neuvolaan ja sitä kautta lääkäriin ja sairaalaankin jos on tarvis. Mistä löydät puhelinnumeron sanalla "sairaanhoitopiiri"

        Mutta alkup kysymykseen, kuule, leiki vielä tovi ja selvitä välisi vanhempiisi, huomaa että olet itse vielä lapsi!


      • Anonyymi
        tietäjä kirjoitti:

        Alaikäinen saa pitää lapsen jos on itse hakeutunut sairaanhoitopiiriin mutta pitää olla myös henkisesti kypsä minkä lääkäri arvioi mutta 11v ei todennäköisesti saa pitää!

        11V AIVOT EI OLE KYPSÄT LAPSEN SAANTIIN JA KEHO EI OLE TARKOITETTU ! Poikakaverisi on alaikäiseen sotkeutuja ja joutuu oikeuteen ja sun lapsesi otetaan varmaan lastensuojelun taholta pois...onko sulla kiire leikkiä aikuista kakara,,panohalut sairasta. Käy kakara ensin koulu ja sivistä yläpäätäsi ,oletko mamu ja sossuelätti?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11V AIVOT EI OLE KYPSÄT LAPSEN SAANTIIN JA KEHO EI OLE TARKOITETTU ! Poikakaverisi on alaikäiseen sotkeutuja ja joutuu oikeuteen ja sun lapsesi otetaan varmaan lastensuojelun taholta pois...onko sulla kiire leikkiä aikuista kakara,,panohalut sairasta. Käy kakara ensin koulu ja sivistä yläpäätäsi ,oletko mamu ja sossuelätti?.

        Älä käytä sanaa kakara. Se on loukkaavaa ja ilkeää lapsia kohtaan. Joo olen sitä mieltä että vaikka haluaisitkin lapsen kehotan sinua odottamaan vielä vähintään viisi vuotta. Usko. Kun olet aikuinen tulet katumaan sitä päätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11V AIVOT EI OLE KYPSÄT LAPSEN SAANTIIN JA KEHO EI OLE TARKOITETTU ! Poikakaverisi on alaikäiseen sotkeutuja ja joutuu oikeuteen ja sun lapsesi otetaan varmaan lastensuojelun taholta pois...onko sulla kiire leikkiä aikuista kakara,,panohalut sairasta. Käy kakara ensin koulu ja sivistä yläpäätäsi ,oletko mamu ja sossuelätti?.

        Miten helvetissä keskustelun aloittajan poikaystävä on alaikäisiin sotkeutuja jos itsekki on SAMAN IKÄINEN? Eli varmaan tänä päivänä about 18 vuotta, lisäksi kannattaisi katsoa niitä keskustelun aloituspäivämääriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11V AIVOT EI OLE KYPSÄT LAPSEN SAANTIIN JA KEHO EI OLE TARKOITETTU ! Poikakaverisi on alaikäiseen sotkeutuja ja joutuu oikeuteen ja sun lapsesi otetaan varmaan lastensuojelun taholta pois...onko sulla kiire leikkiä aikuista kakara,,panohalut sairasta. Käy kakara ensin koulu ja sivistä yläpäätäsi ,oletko mamu ja sossuelätti?.

        Turpa kiinni oon 20 ja 8 kuukaudella


    • Nyt tiiat

      1. raskaaksi voit tulla, mutta et ehkä selviä itse siitä hengissä tai lapsi kuolee. Todennäköisesti raskaus keskeytyy ja hyvä niin.
      2. raskaustestin voi ostaa vaikka 5-vuotias, jos osaa mennä sen kanssa kassalle ja maksaa sen.
      3. Katso 1. vastaus. Kuolleet sikiöt laitetaan sairaalajätteisiin.

    • kissa123456789

      itse olen 12-vuotias ja olen raskaana ku halasin poikaa jolla seiso

      • Anonyymi

        Oletkohan kuitenkaan raskaana. Enpä usko...


    • Anonyymi

      Moikka,

      Jospa ottaisit asiat järkevästi.
      Sinä ET MISSÄÄN NIMESSÄ ole kypsä aikuiseksi ja hoitamaan pientä, kun itsekin olet vielä lapsi.

      Mitä sanoo äitisi ja vanhempasi?
      Minkä ikäinen on poikaystäväsi?
      Suomen lain mukaan on kiellettyä naida ala-ikäistä.

      Minkä ikäinen hän on?
      Onko hän ylipuhunut sinut? Tulee mieleen myös sellainen sana joka alkaa peellä.

      Puhupa vanhempiesi kanssa, puhu koulun terveydenhoitajan kanssa!
      Se sinun "poika-ystäväsi" on aivopessyt sinut että saisi seksiä.

      Jäitä hattuun! Kasva ensin aikuiseksi!

    • Anonyymi

      Luulen tälläistä:

      Et saa pitää lasta. Lapsesi annetaan muualle.
      Ei yhteiskunta Suomessa anna 11-vuotiaan ottaa vastuuta vauvasta!
      Se sinun poikaystäväsi on pedofiliaan taipuvainen.
      Onko hän ulkolainen, siellä on tavallista että naidaan lapsia.
      Olet tavallaan "aivopesty".

      Oletko puhunut vanhempiesi kanssa?

      Leiki sinä ja vartu rauhassa aikuiseksi, koe nuoruus ja se että on vapaa.
      Ehdit ihan takuulla aikuisten eloon.

    • Anonyymi

      Hyvä lapsi,Odota aikuisuutta ja vasta sitten!Etkö mieti yhtään että tuhoat nuoruuteni jos sä muksun teet liian nuorena.

    • Anonyymi

      Sosiaalitoimi ei näytä puuttuvan 12 vuotiaan ala-ikäisen tyttösen ja yli 16 vuotiaan petipuuhiin vanhemman hakemista lähestymiskielloista huolimatta joten anna palaa vaan pohjaan.
      Asia tapahtui yksityisessä lasten vastaanottokodissa savonsydämmessä eikä näitä "työntekijöitä" asia tuntunut paljoa kiinnostavan.

      • Anonyymi

        Ymmärrän jollain tavoin jos mamut kyseessä-villi-ihmiset.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä lapset harrastaa seksiä?????

      • Anonyymi

        Hah mulla on jo poikaystävä ja oon 9. Et tosin harrasteta sexsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah mulla on jo poikaystävä ja oon 9. Et tosin harrasteta sexsii

        "En"


    • Anonyymi

      11v on vielä aivan lapsi.
      Nukkeleikkiä nyt vaan.
      10vuotta ainakin lisää!

    • Anonyymi

      11 vuotias voi saada lapsen

    • Anonyymi

      No itse olen jo 28v ja SAIRAALASSA toivon että pääsen kohta synnytyssalille mutta 11 on vielä aika pieni omistamaan lapsen itselläni on 1 lapsi 4v ja kohta toinen kannattaa harkita vielä ja et saisi pitää lasta sitä paitsi sinä saatat kuolla tai sikiö

    • Anonyymi

      Saanko ostaa raskaus testin jos olen11V ihan huvin vuoksi🥺

      • Anonyymi

        Saat.Vaikka vastaus on vähän myöhässä


    • Anonyymi

      No ensinnäkin mua äsken! Pelotti että oon tyylii raskaana :D ( oon 11) siis söin tänää päivällä pullaa joka saatto olla raakaa:D nii mulla on nyt klo 0.00 maha kipee aloin miettii että ku yleensä poikkiksen kaa jos halataan nii mennää ihan kiinni toisiimme et pelästyin myös sitä että olisin jotenki siltä saanu jotai , mut en siis vois ees olla raskaana xD

    • Anonyymi

      Ja poikaystävä tietysti joku vuosia vanhempi teini tai jopa aikuinen.

      Voi kun joku pelastaisi tuon tyttörukan hyväksikäyttäjältä. Todella traaginen tapaus.

    • Anonyymi

      Kyllä 11-vuotias on jo valmis tulemaan äidiksi ja hoitamaan vauvaa, jos hänellä on kuukautiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe