11 vuotias raskaana?

entiia

Eli tehdään ensinnäkin selväks etten ole mikään vähä-älyinen trolli .
Haluisin siis tietää voinko minä saavuttaa raskauden .
1. Menkat on
2. Poikaystävä on :)
3. Vaikkei monkikaan uskoisi niin oon jo tarpeeks kypsä .
Kysymykset kuulukin :
1. voinko saavuttaa raskauden . ?
2.Onko minun mahdollista näin 11vuotiaana ostaa raskaustesti vai onko jokin ikäraja?
3. Saisinko pitää lapsen .

8

418

Vastaukset

• yksinkertaisesti kukaan 11v ei voi olla valmis lapsen saamiseen, itse ainakin odotoin 25 v ikään asi koska halusin lapselle tasapainoisen perheen ja opiskella opiskeluni ennen lasta. Lapsen kannalta yksinkertaisesti on parempi, että vanhemmat ovat aikuisia kun lapsen saavat.

11v lapsi joka haluaa lapsen, huh huh.

• 1. Jos kuukautiset on alkaaneet, niin voit ehkä tulla jo raskaaksi. Mutta muuten ei elimistösi ole vielä valmis raskauteen, olethan vielä kasvuiässäkin. Raskaudesta tulisi hankala ja luultavasti saisit keskenmenon. Synnytyskään ei luultavasti onnistuisi kuin keisarileikkauksella.
    2. Raskaustestin voi ostaa apteekista kuka haluaa.
    3. Olet vielä alaikäinen ja vanhempasi ovat vastuussa sinusta. Vaikea sanoa, saisitko pitää lapsen. Ehkä, jos vanhempasi ottavat lapsen vastuulleen. Poikaystävääsi voidaan syyttää myös alaikäiseen sekaantumisesta.
    Että kannattaa odotella vielä lapsenhankintaa. Täysi-ikäisenä asiat hoituu huomattavasti helpommin.

• Alaikäinen saa pitää lapsen jos on itse hakeutunut sairaanhoitopiiriin mutta pitää olla myös henkisesti kypsä minkä lääkäri arvioi mutta 11v ei todennäköisesti saa pitää!

• tietäjä kirjoitti:

Alaikäinen saa pitää lapsen jos on itse hakeutunut sairaanhoitopiiriin mutta pitää olla myös henkisesti kypsä minkä lääkäri arvioi mutta 11v ei todennäköisesti saa pitää!

mitä sä nyt mahdat selittää, mihin ihmeen sairaanhoitopiiriin? Odottava äiti menee neuvolaan ja sitä kautta lääkäriin ja sairaalaankin jos on tarvis. Mistä löydät puhelinnumeron sanalla "sairaanhoitopiiri"

Mutta alkup kysymykseen, kuule, leiki vielä tovi ja selvitä välisi vanhempiisi, huomaa että olet itse vielä lapsi!

• 1. raskaaksi voit tulla, mutta et ehkä selviä itse siitä hengissä tai lapsi kuolee. Todennäköisesti raskaus keskeytyy ja hyvä niin.
    2. raskaustestin voi ostaa vaikka 5-vuotias, jos osaa mennä sen kanssa kassalle ja maksaa sen.
    3. Katso 1. vastaus. Kuolleet sikiöt laitetaan sairaalajätteisiin.

• itse olen 12-vuotias ja olen raskaana ku halasin poikaa jolla seiso

• Moikka,

Jospa ottaisit asiat järkevästi.
    Sinä ET MISSÄÄN NIMESSÄ ole kypsä aikuiseksi ja hoitamaan pientä, kun itsekin olet vielä lapsi.

Mitä sanoo äitisi ja vanhempasi?
    Minkä ikäinen on poikaystäväsi?
    Suomen lain mukaan on kiellettyä naida ala-ikäistä.

Minkä ikäinen hän on?
    Onko hän ylipuhunut sinut? Tulee mieleen myös sellainen sana joka alkaa peellä.

Puhupa vanhempiesi kanssa, puhu koulun terveydenhoitajan kanssa!
    Se sinun "poika-ystäväsi" on aivopessyt sinut että saisi seksiä.

Jäitä hattuun! Kasva ensin aikuiseksi!

• Luulen tälläistä:

Et saa pitää lasta. Lapsesi annetaan muualle.
    Ei yhteiskunta Suomessa anna 11-vuotiaan ottaa vastuuta vauvasta!
    Se sinun poikaystäväsi on pedofiliaan taipuvainen.
    Onko hän ulkolainen, siellä on tavallista että naidaan lapsia.
    Olet tavallaan "aivopesty".

Oletko puhunut vanhempiesi kanssa?

Leiki sinä ja vartu rauhassa aikuiseksi, koe nuoruus ja se että on vapaa.
    Ehdit ihan takuulla aikuisten eloon.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3539
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1084