Keskuslabran hoitaja käyttää VHH-ruokavaliota !!!

Mielenkiintoista.

Erään keskussairaalan laboratorion vastaava hoitaja kertoi seuraavaa;
- hän käyttää vähähiilihydraattista ruokavaliota sokeri- ja rasva-arvojensa säätelyyn. Häntä hoitava lääkäri oli sanonut; hänkin uskoo siihen mutta siitä ei saa kertoa.

MIKSI EI SAA KERTOA ???

Ovatko lääketehtaat kieltäneet lääkäreitä kertomasta sitä että veren sokeri- ja rasva-arvojen hoidossa hyvä ja turvallisenen hoitokeino on VHH-ruokavalio. Ehkä paras mahdollinen hoitokeino ?

15

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noloa

      VHH ei ole enää muodikas juttu. Nyt käytetään gluteenitonta ruokavaliota.

      • Tartteeko ottaa osaa

        että sinua nolottaa ?


    • lisää foliota päähän

      --Ovatko lääketehtaat kieltäneet lääkäreitä kertomasta sitä että veren sokeri- ja rasva-arvojen hoidossa hyvä ja turvallisenen hoitokeino on VHH-ruokavalio. Ehkä paras mahdollinen hoitokeino ? --

      Se on tietenkin SALALIITTO, lääketeollisuus, lääkärit, elintarviketeollisuus, sokerijuurikkaankasvattajat, hammasproteesienvalmistajat yms. ovat tehneet salaliiton luontaistuotteiden käyttäjiä vastaan.

      • Jokainen tulee

        uskossaan autuaaksi, myös salaliittoteoreetikot, eikö totta :))


      • New Age kristallit.
        Jokainen tulee kirjoitti:

        uskossaan autuaaksi, myös salaliittoteoreetikot, eikö totta :))

        Heräsin juuri uneen että lääketeolisuus on tehnyt salaliiton minua vastaan ja aikoo myrkyttää minut yön aikana aspiriinilla.


      • Ota tilkkanen viinaa
        New Age kristallit. kirjoitti:

        Heräsin juuri uneen että lääketeolisuus on tehnyt salaliiton minua vastaan ja aikoo myrkyttää minut yön aikana aspiriinilla.

        ja mee käymään huuorissa, se helpottaa.....


    • Auktoriteetit

      Eikö olekin uskomatonta, että Suomessa todellakin on näin?
      Se on se Käypä hoito eikä sen ohi saa suositella. Vaikka on tutkimuksia pilvin pimein, niin niitä ei saa omin päin lääkäri lueskella, vaan hänen täytyy pysyä annetussa ohjeistuksessa.

      THL:n Puska edelleen määräilee, vaikka jäi eläkkeelle... Ei kukaan uskalla syyttää häntä suoraan, tai hänen Pohjois-Karjala -projektinsa vääriä tulkintoja, ei ennen kuin hän potkaisee tyhjää tai on liian sairas ja heikko. Se on säälittävää.

      Ruotsissahan vhh, eli siellä lchf, on todettu jo virallisesti hyväksytyksi ruokavalioksi 2-tyypin diabeetikoille. Ja siinä yhteydessä tutkittiin ja vertailtiin satoja uudempia tutkimuksia.

      Suomessa asiasta ei saa edes keskustella. Tämä on aivan naurettava maa, meidän terveydenhoitomme on jo vedetty alas ja nyt vedetään viimeinenkin uskottavuus pytystä viemäriin.

      Ja Puskako on uusi muotiguru, joka määrittelee myös mikä ruokavalio on vielä muodissa ja mikä ei? Vai Iltalehtikö se on?

      Tehkää kuten tutkimukset antavat ymmärtää! Skeptikot elävät jotain 1980-lukua yhä, vähän joka asiassa. Auktoriteettiuskovaista sakkia.

      • ihme ulinaa.

        Mitä sinä nariset, saahan sitä jokainen syödä ihan mitä haluaa.

        Miksi sitä pitää suureen ääneen toitottaa ympäri kyliä jos joku noudataa jotain vhh ruokavaliota ?

        Onka Puska kotonasi estämässä sinua käyttämästä vhh:ta ?


      • 2-tyyppi
        ihme ulinaa. kirjoitti:

        Mitä sinä nariset, saahan sitä jokainen syödä ihan mitä haluaa.

        Miksi sitä pitää suureen ääneen toitottaa ympäri kyliä jos joku noudataa jotain vhh ruokavaliota ?

        Onka Puska kotonasi estämässä sinua käyttämästä vhh:ta ?

        Puska tosiaankin työntyy kotiini asti! Nimittäin kun käyn terveyskeskuksessa hoidattamassa 2-tyypin diabetestani, niin lääkäri suorastaan käskee minun syödä vähärasvaisesti ja paljon hiilihydraattia. Arvoni ovat kuitenkin nyt paremmat kuin aiemmin, silloin kun söin kuten lääkäri määräsi. (Vaikka eihän lääkäri saisi määrätä!) Nyt en tarvites lääkkeitä lainkaan. Lääkärikin on lakannut ottamasta kantaa ruokaani, kun olen laihtunutkin. Mutta monta vuotta se kesti ja vain siksi, että itse sain tietoa netistä, paranin. En siksi, että olisin saantu nämä ohjeet terveyskeskuksesta.

        Minust a on syytäkin "narista" asiasta, sillä niin kauan kuin nämä vanhat opit ovat vallalla, terveyskeskuksissa suositellaan monille täysin sopimatonta ruokavaliota, joka johtaa silmänpohjan rappeumaan ja jopa raajojen menetyksiin.

        Kyllä minä kysyn nyt: mitä helkuttia sinä sitten siinä mouruat?! Mene ulos, jos et osaa keskustella!


      • suositus
        2-tyyppi kirjoitti:

        Puska tosiaankin työntyy kotiini asti! Nimittäin kun käyn terveyskeskuksessa hoidattamassa 2-tyypin diabetestani, niin lääkäri suorastaan käskee minun syödä vähärasvaisesti ja paljon hiilihydraattia. Arvoni ovat kuitenkin nyt paremmat kuin aiemmin, silloin kun söin kuten lääkäri määräsi. (Vaikka eihän lääkäri saisi määrätä!) Nyt en tarvites lääkkeitä lainkaan. Lääkärikin on lakannut ottamasta kantaa ruokaani, kun olen laihtunutkin. Mutta monta vuotta se kesti ja vain siksi, että itse sain tietoa netistä, paranin. En siksi, että olisin saantu nämä ohjeet terveyskeskuksesta.

        Minust a on syytäkin "narista" asiasta, sillä niin kauan kuin nämä vanhat opit ovat vallalla, terveyskeskuksissa suositellaan monille täysin sopimatonta ruokavaliota, joka johtaa silmänpohjan rappeumaan ja jopa raajojen menetyksiin.

        Kyllä minä kysyn nyt: mitä helkuttia sinä sitten siinä mouruat?! Mene ulos, jos et osaa keskustella!

        Oletko mahdollisesti alkanut syömään vähemmän kuin kulutat?

        Ei kenellekään ole missään vaihessa suositeltu sellaisia elämäntapavalintoja, joilla hankitaan kakkostyypin diabetes.


      • vaihtoehtosairaus.
        2-tyyppi kirjoitti:

        Puska tosiaankin työntyy kotiini asti! Nimittäin kun käyn terveyskeskuksessa hoidattamassa 2-tyypin diabetestani, niin lääkäri suorastaan käskee minun syödä vähärasvaisesti ja paljon hiilihydraattia. Arvoni ovat kuitenkin nyt paremmat kuin aiemmin, silloin kun söin kuten lääkäri määräsi. (Vaikka eihän lääkäri saisi määrätä!) Nyt en tarvites lääkkeitä lainkaan. Lääkärikin on lakannut ottamasta kantaa ruokaani, kun olen laihtunutkin. Mutta monta vuotta se kesti ja vain siksi, että itse sain tietoa netistä, paranin. En siksi, että olisin saantu nämä ohjeet terveyskeskuksesta.

        Minust a on syytäkin "narista" asiasta, sillä niin kauan kuin nämä vanhat opit ovat vallalla, terveyskeskuksissa suositellaan monille täysin sopimatonta ruokavaliota, joka johtaa silmänpohjan rappeumaan ja jopa raajojen menetyksiin.

        Kyllä minä kysyn nyt: mitä helkuttia sinä sitten siinä mouruat?! Mene ulos, jos et osaa keskustella!

        Omituista itkemistä jostain THL:stä ja lääkäreistä, näillä vaihtoehtopotilailla tuntuu olevan jonkinlainen psykoosi joka pakottaa hyökkäämään lääketiedettä vastaan kaikin keinoin.


      • 2-tyyppi
        suositus kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti alkanut syömään vähemmän kuin kulutat?

        Ei kenellekään ole missään vaihessa suositeltu sellaisia elämäntapavalintoja, joilla hankitaan kakkostyypin diabetes.

        Kalorimäärä on lähes sama. VHH:lla nälkä pysyy poissa paremmin, joten kyllä se kalorimäärä helposti vähän laskee, vaikka tutkimusten mukaan sama kalorimäärä vhh:lla laihduttaa vähän enemmän kuin vähärasvaisella. Kumpi sitten lienee tuon parin kilon takana. En ole ollut ylipainoinen.

        Onhan se selvää, että jos syö tasaisemmin sokeripitoista, niin veren sokeri pysyy tasaisempana kuin vähärasvaisella, jolla syödään niin paljon hiilihdyraattia, josta tulee sokeria, että verensokeri sahaa jatkuvasti ja siihen otetaan sitten sitä lääkettä.

        Onhan tämä ihan järkiperäistä hommaa.

        Suvussa meillä on rasitteena tuo 2-tyypin diabetes, sekä isäni että äitini puolelta. En ole koskaan pitänyt karkeista, jäätelöstä tai limuista, paitsi vissystä. Pullaa tykkäsin syödä kahvin kanssa. Enkä ole ollut lihavakaan. Stressiä oli aikoinaan töissä paljonkin, verenpainekin nousi.


      • en oo lihava
        2-tyyppi kirjoitti:

        Kalorimäärä on lähes sama. VHH:lla nälkä pysyy poissa paremmin, joten kyllä se kalorimäärä helposti vähän laskee, vaikka tutkimusten mukaan sama kalorimäärä vhh:lla laihduttaa vähän enemmän kuin vähärasvaisella. Kumpi sitten lienee tuon parin kilon takana. En ole ollut ylipainoinen.

        Onhan se selvää, että jos syö tasaisemmin sokeripitoista, niin veren sokeri pysyy tasaisempana kuin vähärasvaisella, jolla syödään niin paljon hiilihdyraattia, josta tulee sokeria, että verensokeri sahaa jatkuvasti ja siihen otetaan sitten sitä lääkettä.

        Onhan tämä ihan järkiperäistä hommaa.

        Suvussa meillä on rasitteena tuo 2-tyypin diabetes, sekä isäni että äitini puolelta. En ole koskaan pitänyt karkeista, jäätelöstä tai limuista, paitsi vissystä. Pullaa tykkäsin syödä kahvin kanssa. Enkä ole ollut lihavakaan. Stressiä oli aikoinaan töissä paljonkin, verenpainekin nousi.

        "vaikka tutkimusten mukaan sama kalorimäärä vhh:lla laihduttaa vähän enemmän kuin vähärasvaisella"

        Ei taida olla kovin vakaalla pohjalla tämä väite.

        Joka tapauksessa painonkehityksen takana on lähinnä energiansaannin ja sen kulutuksen suhde. Jos paino putoaa ja tarkkaan ottaen jos paino putoaa siten, että vararasvaa lähtee, niin kyse on siitä, että onnistut kuluttamaan enemmän kuin saat ruuasta.

        Nykyään on niin, että moni sanoo, että lihava en ole, mutta todellisuudessa se tarkoittaa, että lihasmassa puuttuu ja suuri osa kropasta on rasvaa. Tällainen vaikuttaa aineenvaihdontaan ja kakkostyyppi on tosiasia. Ja juu. Genetiikka antaa reunaehdot mutta ei suomalainen geenipooli niin nopeasti muutu, että sillä kannattaisi alkaa selittelemään.


      • vittutieteenvihtori.
        vaihtoehtosairaus. kirjoitti:

        Omituista itkemistä jostain THL:stä ja lääkäreistä, näillä vaihtoehtopotilailla tuntuu olevan jonkinlainen psykoosi joka pakottaa hyökkäämään lääketiedettä vastaan kaikin keinoin.

        Noo viivi, äläpä sekoile. Kyllä ne ovat lääkärit joilla on psykoosi lääkkeiden määräämisestä. Ja psykoosin syy on se että lääkäreiden pitää maksattaa potilaillla ulkomaanmatkansa, joita lääketehtaat tarjoavat...


    • Anonyymi

      Ihovoide hoitaja ohje kuulustelu vankila aika vierailut 30 minuuttia.
      Ennen muita.
      Pese Vino Pertti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe