TAAS VÄITTÄÄ, ETTÄ JASMINE VARASTANUT KOIRAT........

Eikö hiljenny jo !!!

Käyttäjältä Johanna Tukiainen
02.05.2014 15:49
Julian mopsi Bonzo on aina ollut nettiherjausta, sekä aikuisten että lasten kiusaamista vastaan.
Tässä esittelen teille nyt Bonzon tulevan kaverin, mun suloisen tyttömopsin Bellan, joka on samoilla linjoilla Bonzon kanssa! Kiusaaminen STOP ja nyt!!!!! Älkää ihmiset olko tekopyhiä, arvostan aitoja ja rehellisiä ihmisiä. Siskoni varasti minulta 3 lemmikkieläintäni (ei Julia sentään) ja aion taistella, että saan heidät takaisin niillä resursseilla mihin pystyn. Ensimmäinen koirani, kohta 4 vuotias poikakoira Nassu on turvassa ja edelleenkin minun. Niin ovat tietty muutkin koirani, mutta ongelma on se jos ne on viety luvattomasti maasta pois.

18

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt dokkarii lehteen

On se juma.lauta aivoton akka, kn edelleen väittää...että elikot on varastettu.
      Eikö sen kännipäähän vihdoin saisi taottua, että se luoutti ne itse pois.
      Ei ollut väliä VAIKKA KUOLISIVAT.....niin se kiljui Jassulle.....

Voi kun Jasmine laittaisi nyt oikeasti siskolleen luun kurkkuun ja julkistaisi jotain dokkareita...vaikka eläinlääkärin todistuksen huonosta hoidosta. Vaikka seiskan kautta.
      Näkisi kerralla, miten asiat oli.
      Kuinka HYVIN Toi SIKA niitä elikoitaan oikein hoiti.
      Jessus että raippaa ja pahasti.....

• On se niin kade

Ei voi olla totta...taasko se alkaa....toi väittäminen varastamisesta....laittais Jassu odellakin niitä dokkareita jakoon.
        NÄkis muutkin, millainen "rakastava koiranomistaja" se on.....
        Valepukki se on, eiä muuta.
        Ja superkateellinen siskolleen.....kun ei ole yhtä kaunis.
        Jassullapa onkin bisnekse hallussa, nettikauppa auki jne.......

Jossulla tuulentuivertama pimppa.

• Tuksu Jouhanna

Tämä tyyppi ei puhu pahaa musta, eikä osallistu nettiherjaukseen! :)
      Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      02.05.2014 15:49
      Julian mopsi Bonzo on aina ollut nettiherjausta, sekä aikuisten että lasten kiusaamista vastaan.
      Tässä esittelen teille nyt Bonzon tulevan kaverin, mun suloisen tyttömopsin Bellan, joka on samoilla linjoilla Bonzon kanssa! Kiusaaminen STOP ja nyt!!!!! Älkää ihmiset olko tekopyhiä, arvostan aitoja ja rehellisiä ihmisiä. Siskoni varasti minulta 3 lemmikkieläintäni (ei Julia sentään) ja aion taistella, että saan heidät takaisin niillä resursseilla mihin pystyn. Ensimmäinen koirani, kohta 4 vuotias poikakoira Nassu on turvassa ja edelleenkin minun. Niin ovat tietty muutkin koirani, mutta ongelma on se jos ne on viety luvattomasti maasta pois.

Minusta hyvään ja onnelliseen elämään kuuluu hyvän ja rakastavan miehen lisäksi: kaunis ja siisti koti, ihanat lemmikkieläimet, mielellään lapsia (kaikki eivät voi heitä saada joten tämä pitää ottaa huomioon!!!!!), tukka kunnossa (no olen leijona horoskoopiltani), terveys on ensisijainen asia mutta myöskään siihen emme valitettavasti aina pysty vaikuttamaan, hyvät ystävät (edes YKSI joka on luotettava!), matkustelu, turvaliisuudentunne jne.

Minä rakastan eläimiä ja tulee paha mieli edes ajatella, jos joku väittää etteivät he pääse taivaaseen. Aloin miettimään uudelleen, että missä kohtaa Raamatussa sellaista muuten sanotaan? Siellä on esim. tällainen kohta: "Eivät huorintekijät, eivät miehimykset (homot), eivät juomarit, eivät valehtelijat, eivätt murhaajat, eivät koirat jne. pääse taivaanvaltakuntaan" mutta ensinnäkin koira on tässä kuvaannollinen sana, lisäksi tällaisen listan kanssa joka vaan jatkuu, kukaan ei siis pääse taivaaseen, ei ainakaan omilla teoillaan. Koen, että homous ei ole synti, kuten ei myöskään alkoholismi. Homous voi olla täysin synnynnäistä ja alkoholismi taas sairaus joka on täysin geneettinen.

Onneksi on olemassa psalmit ja esim. Johanneksen Evankeliumi, jotka lohduttavat suunnattomasti! Minulla oli eräs lyhyt lomaromanssi Miamissa viimeksi ollessani siellä muistaakseni about 31 vuotiaana ja mies oli ateisti. Yllättäen hän silti sanoi, kun valitin hänelle, että kärsin sisäisestä ahdistuksesta, niin hän pyysi että luen Raamatun psalmeja. Sain eräässä junassa Suomessa ennen isoäitini kuolemaa myös joltain varusmiehiltä pienen uuden testamentin, joka on täynnä pselmeja, kiitos siitä!

• Jassu vastasi

KANAVAT
      JULKKIKSET
      KÄYTTÄJILTÄ
      LIVETÄHTI
      Lisää kanavalta Käyttäjien sisältöjä
      Etusivu / Kanavat / Käyttäjien sisältöjä
      KÄYTTÄJÄLTÄ
      KÄYTTÄJÄLTÄ
      KÄYTTÄJÄLTÄ
      KÄYTTÄJÄLTÄ

Totuus Johannan koirien kohtelusta Jasmine-siskon blogissa!!!

Käyttäjältä Jasminin Stalkkeri

• Muistaako tuksu?????

Osa 2
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti jonka oon saanut, J kirjoittaa että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -eli se haluaa myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu ja ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on että J on nyt niin pahassa tilassa, että tarvitsee jotain jota omistaa ja pitää lähellään kun on paha mieli. -koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja..
        Toivon sydämenipohjasta että jos joku näkee uuden mopsi pennun jossain riepoteltavana niskasta kantaen baarissa niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mielummin TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta ja että koira saisi mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin. Laki-jutut ja eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa näköjään joten toivon vain että kaikki menee hyvin ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN pentu-elämän.. Haluan uskoa että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja tiedä miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös että joskus pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennenkuin ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira ansaitsee, eli parasta.

• Totuus ei pala
        Muistaako tuksu????? kirjoitti:

Osa 2
        EläinLääkärintodisteet, J:n omat ystävät todistavat jos tarvitsee, lukuisia muita todistajia on koko tapahtuneesta ja kuinka hän itse luovutti eläimet täysin mulle. Taustoista ja eläinten aikaisemmista olotiloista ja kohtelusta on myös todisteita. Tälla tavoin, kolmen kuukauden päästä muuttaakin mielensä ja haluaa ne ”takaisin”? -Ei onnistu mun kiristäminen, ehkä siksi en ole saanut yhtäkään puhelua :) mutta niille, kenestä välitän eniten jopa viattomille tässä asiassa saa kärsiä kiristyksestä, uhkailusta ja öisistä humala puheluista.
        Ainut syy minkä keksin koko juttuun on: J tuntee niin syvää vihaa Mua kohtaan (Kateutta ja katkeruutta Julian mukaan) että häntä Ainoastaan ärsyttää että juuri MINÄ annoin koirille uudet kodit. Ainut sähköposti jonka oon saanut, J kirjoittaa että aikoo myydä koirat yhdelle naiselle. -eli se haluaa myydä ne joka tapauksessa? Joka päivä tää story vaihtuu ja ”lempikoirat” vaihtuu. Toinen syy on että J on nyt niin pahassa tilassa, että tarvitsee jotain jota omistaa ja pitää lähellään kun on paha mieli. -koirat ei vaan oo mitään pehmoleluja..
        Toivon sydämenipohjasta että jos joku näkee uuden mopsi pennun jossain riepoteltavana niskasta kantaen baarissa niin tekee JOTAIN. Kuitenkin mielummin TOIVON, että J pitäisi hyvää huolta tästä pennusta ja että koira saisi mitä ansaitsee, lämpimän RAUHALLISEN & TURVALLISEN kodin. Laki-jutut ja eläinsuojelu ei toimi niin helposti Suomessa näköjään joten toivon vain että kaikki menee hyvin ja että pentu saisi hoitavan rakastavan TASAPAINOISEN pentu-elämän.. Haluan uskoa että J rakastaa koiriaan, mutta ei vaan osaa ja tiedä miten niitä hoitaa kunnollisesti, mutta tiedän myös että joskus pitää ottaa omasta elämästä kiinni ja hoitaa itsensä selväksi ennenkuin ottaa toisen elämän käsiinsä ja hoidettavaksi. Toivon kuitenkin, että tämä uusi pentu saa sen hoidon ja TURVALLISEN kodin ja olon mitä koira ansaitsee, eli parasta.

tulessakaan:

Stalkkerin kopsut ovat HYVÄT, vaikka olen ne jo aikaisemmin lukenut, niin HYVÄ !!!!
        Kymmenen pistettä !! :)

• Hohhoijaajjaaa
        Totuus ei pala kirjoitti:

tulessakaan:

Stalkkerin kopsut ovat HYVÄT, vaikka olen ne jo aikaisemmin lukenut, niin HYVÄ !!!!
        Kymmenen pistettä !! :)

Jassuhan on jo poistanut omilta sivultaan ton vuodatuksen, mutta saisi sulkea tuon hullun siskonsa suun vihdoin.....dokumenteilla TOTUUDESTA....

• Oksettava ämmä
        Hohhoijaajjaaa kirjoitti:

Jassuhan on jo poistanut omilta sivultaan ton vuodatuksen, mutta saisi sulkea tuon hullun siskonsa suun vihdoin.....dokumenteilla TOTUUDESTA....

Jossuhan ei mitään myönnä......että on kohdellut koiriaan pahoin ja antanut ne jassulle.
        Immoskan mukaan on tuksu todennut, ett on ihan ok jättää koirat 3 päiväks yksin....

• Immoska raportoi
        Oksettava ämmä kirjoitti:

Jossuhan ei mitään myönnä......että on kohdellut koiriaan pahoin ja antanut ne jassulle.
        Immoskan mukaan on tuksu todennut, ett on ihan ok jättää koirat 3 päiväks yksin....

Juha Immonen (juhiz1987) kertoi Facebookissa 18.3.14:

"siis totuushan on että johanna käyttää eläimiä lapsen korvikkeena tosin surullista, että niistä ei huolehdita :(..en tiedä eläimistä mitään enkä ole tietoinen mistä ne ovat peräisin!!"

• Uskoo, ken tahtoo
        Immoska raportoi kirjoitti:

Juha Immonen (juhiz1987) kertoi Facebookissa 18.3.14:

"siis totuushan on että johanna käyttää eläimiä lapsen korvikkeena tosin surullista, että niistä ei huolehdita :(..en tiedä eläimistä mitään enkä ole tietoinen mistä ne ovat peräisin!!"

"juhiz1987" jatkoi:

"kuten sanoin hänen eläimillä ei ole mitään tekemistä minun kanssani!"

• Kuinka kauan?

Kuinka kauan Seiska antaa Johanna Tukiaisen blogissaan herjata ja syytellä ihmisiä varkauksista ja loukata ihmisten kunniaa?

• Kateuskorttia pukkaa

Se olisi mielenkiintoista tietää.
        Miksi ei ole edelleenkään nimetty reaaliaikaista modea poistamaan tunkin kirjoituksista herjaavat osat.
        Ei koko kirjoitusta tarvitse välttäättä poistaa...noi haukkumiset vain.
        Olispa meilläkin muuta naurettavaa.
        Suurin osa noista kirjoituksista on niin hirveetä sheisseä, mutta osa niin naurettavaa, ettei meinaa loppua tulla :)
        Jos on huono päivä, niin tunkin juoppoplörinät aina piristää.
        Paitsi silloin kun se vinkuu koiria takaisin ta on sperkateellinen Jassulle.....

Olipahan pumminut valokuvaajan yhteystietoja, eikä ilmeisestikään ole saanut. Jassusta aivan mielettömän upea kuva otettu.
        Tuksusta ei IKINÄ saisi yhtä hyvää kuvaa..... On jo dokannut kroppansa pilalle, samoin naamansa.....ei mikään pakkelimäärä tee tuosta haaskasta enää kaunista.

Eipä ollut matkaopasta uskaltanut dellata kavereistaan......hehheeee.....

Kaikista helpointa on jassunkin piilottaa kaverit, jos ne ei kommentoi ikinä jassun kuviin ta juttuhin ja ovat piiloitettuina, niin jossu ei tiedä onko kaveri vai ei......
        Ellei yhteisissä tutuissa sitten paljastu......sitä en tiedä......

Mutta on se onneton...
        Jossu, hei, poistele vaan facesta ihmisiä niin jazzulla on kohta niitäkin enemmän!!!!!!
        Sitten voit taas heittää uuden kateuskortin kehiin.....;)
        Hahhaaaaaaaaa

• remeli1

Tuhnuttarista Kooma-vainaa ja Jassu olivat samaa näköä kuten keskenään Tunkero ja pappamuratti.

• Peilikuvastus

Tuksu on siis perinyt geeninsä pääasiassa Markku-isänsä puolelta.
        Ehkä siinä syy hänen ankaraan vihaan isäänsä kohtaan?

• ML & MT

• Olis jo hiljaaaaa

Käynyt rähjäämässä seiskan Jasminen blogissakin.......että se ämmä KEHTAAKIN!!!

1 päivä, 14 tuntia sitten | Johanna Tukiainen

Ja meillä on muuten "kana kynimättä" varastamiesi eläinteni kanssa!!!!! Mulla saattaa olla paljon vihamiehiä Suomessa, mutta yhtäpaljon mulla on faneja! Otit koirani joten syyllistyit anastukseen. Jos sotaa haluat, sitä sä myös saat!!!!!

7 tuntia, 31 minuuttia sitten | Urban Lukkomies

Kannattaakohan sun niiden eläinten kanssa mitään kyniä? Jos kovasti kiukuttaa, niin eikö sun kannattais kyniä kynimiset Jasminen kanssa?

1 päivä, 14 tuntia sitten | Johanna Tukiainen

Jassu, pikku-Tuksu, en ottaisi sulta hiustenpidennyksiä vaikka ne siitä maksettaisiin mulle! Viimeisimmät Julian pidennykset olivatt pper........ä, menivät takkukasaan viikossa, kiitos mä haluan vaan Great Lengthsiä! :) Ei millään pahalla muuten ;)

7 tuntia, 28 minuuttia sitten | Urban Lukkomies

Muistelisin, että toi Tuksu on myös täysin hymyn keksimä herjausnimi, viiraako sulla päässä, kun taas lentää itsarikortit ja sössötät noita juttuja pitkin nettiä? Olikohan lopulta järkevää lopettaa ne masennuslääkkeet seksihalujen tähden?

• Pelastaja-Jasmine

Jasmine pelasti Tuksun koirat, jotka tämä oli jättänyt heitteille. Näin se menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      475
      3572
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      36
      2940
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2866
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      149
      2756
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2075
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      162
      2073
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1934
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      101
      1802
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1559
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1510
    Aihe