Elikkäs elikkäs.... täytin tänä vuonna 18. Pitääkö mennä esim. ammattikoulun kouluterveydenhoitajalle hakemaan nuorison terveydentodistuksen (minulla on vanha nuorison terveydentodistus joka on vielä voimassa) ja sitten sinne ennakkoterveystarkastukseen kyselylapun kanssa. Ja sitten sinne kutsuntapäiviin? korjatkaa jos olen väärässä.
Ennakkoterveystarkastus apua
Pihalla56
2
281
Vastaukset
- ...........
Jos opiskelet, niin silloin sinne koulun omalle terveydenhoitajalle sen "kyselylapun" kanssa. Muussatapauksessa sitten terveyskeskukseen ennakkotarkastukseen. Lääkäri lähettää sen itse täytetyn lapun ja lapun missä on lääkärin tekemät merkinnät sinne kutsuntoihin. Sitten vaan syksyllä sinne kutsuntoihin. Sieltä ne sit kertoo mitä kaikkee siihen kutsuntatilaisuuteen liittyy. Näin ainakin mulla oli.
- Pihalla56
Kiitos paljon, selvensi ihan kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711