Elikkäs elikkäs.... täytin tänä vuonna 18. Pitääkö mennä esim. ammattikoulun kouluterveydenhoitajalle hakemaan nuorison terveydentodistuksen (minulla on vanha nuorison terveydentodistus joka on vielä voimassa) ja sitten sinne ennakkoterveystarkastukseen kyselylapun kanssa. Ja sitten sinne kutsuntapäiviin? korjatkaa jos olen väärässä.
Ennakkoterveystarkastus apua
Pihalla56
2
290
Vastaukset
- ...........
Jos opiskelet, niin silloin sinne koulun omalle terveydenhoitajalle sen "kyselylapun" kanssa. Muussatapauksessa sitten terveyskeskukseen ennakkotarkastukseen. Lääkäri lähettää sen itse täytetyn lapun ja lapun missä on lääkärin tekemät merkinnät sinne kutsuntoihin. Sitten vaan syksyllä sinne kutsuntoihin. Sieltä ne sit kertoo mitä kaikkee siihen kutsuntatilaisuuteen liittyy. Näin ainakin mulla oli.
- Pihalla56
Kiitos paljon, selvensi ihan kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358