Tuntijalle

Kukkiva omenapuu

Olet joskus katsellut minulle... yhä sitä armastani odotan.. turvallista syliä ja kainaloa johon painautua arjen keskellä... olisiko tuloillaan?

4

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      ensin minä näen varpaasi ja etuosan jaloistasi. ne ovat olleet kovilla.
      on myös ollut naisten välistä sanaharkkaa, mille olet kohauttanut harteitasi - viisaasti tehty. parempi antaa olla, pian hän taas tulee kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.

      tässä näkyy kyllä ihan avioliittokin, rakkautta ja hyvää. mutta tiellä on vielä toinen nainen, josta päättelen ettei mies ole vielä vapaa.
      siellä riidellään asunnosta ja rahasta. mutta kun tämä episodi on ohitse, mies lähtee ihan varmasti. se on suuri helpotus.

      ei hän kuitenkaan osaa luoksesi suunnistaa, ellei tiedä sinun odottavan.. laita vain kesävaatteet kuntoon ja tarkastele itseäsi, on hyvä olla valmiina sitten kun se hetki koittaa..

      t. Keskiyö

      • Kukkiva omenapuu

        Kiitos.


        En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä?


      • Kukkiva omenapuu kirjoitti:

        Kiitos.


        En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä?

        Hei

        enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
        tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
        on kiva, että pidät varpaistasi huolta.

        t. Keskiyö


      • Kukkiva omenapuu
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
        tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
        on kiva, että pidät varpaistasi huolta.

        t. Keskiyö

        Kiitos vielä! Näit joskus, että tuleva mieheni liittyy jotenkin työhöni. Nyt en kyllä osaa sanoa kuka lienee, en varmaankaan ole vielä sitten tavannut. Mutta jos tuo kuvaamasi mies on se minulle tarkoitettu, ei auta kun odotella kohtalon tuomaa aikaa jolloin kohtaamisemme on mahdollinen.. Onhan siinä monta asiaa vielä tiellä, parisuhde ja eron jälkeinen aika selvitettävänä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe