Tuntijalle

Kukkiva omenapuu

Olet joskus katsellut minulle... yhä sitä armastani odotan.. turvallista syliä ja kainaloa johon painautua arjen keskellä... olisiko tuloillaan?

4

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      ensin minä näen varpaasi ja etuosan jaloistasi. ne ovat olleet kovilla.
      on myös ollut naisten välistä sanaharkkaa, mille olet kohauttanut harteitasi - viisaasti tehty. parempi antaa olla, pian hän taas tulee kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.

      tässä näkyy kyllä ihan avioliittokin, rakkautta ja hyvää. mutta tiellä on vielä toinen nainen, josta päättelen ettei mies ole vielä vapaa.
      siellä riidellään asunnosta ja rahasta. mutta kun tämä episodi on ohitse, mies lähtee ihan varmasti. se on suuri helpotus.

      ei hän kuitenkaan osaa luoksesi suunnistaa, ellei tiedä sinun odottavan.. laita vain kesävaatteet kuntoon ja tarkastele itseäsi, on hyvä olla valmiina sitten kun se hetki koittaa..

      t. Keskiyö

      • Kukkiva omenapuu

        Kiitos.


        En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä?


      • Kukkiva omenapuu kirjoitti:

        Kiitos.


        En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä?

        Hei

        enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
        tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
        on kiva, että pidät varpaistasi huolta.

        t. Keskiyö


      • Kukkiva omenapuu
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
        tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
        on kiva, että pidät varpaistasi huolta.

        t. Keskiyö

        Kiitos vielä! Näit joskus, että tuleva mieheni liittyy jotenkin työhöni. Nyt en kyllä osaa sanoa kuka lienee, en varmaankaan ole vielä sitten tavannut. Mutta jos tuo kuvaamasi mies on se minulle tarkoitettu, ei auta kun odotella kohtalon tuomaa aikaa jolloin kohtaamisemme on mahdollinen.. Onhan siinä monta asiaa vielä tiellä, parisuhde ja eron jälkeinen aika selvitettävänä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe