Olet joskus katsellut minulle... yhä sitä armastani odotan.. turvallista syliä ja kainaloa johon painautua arjen keskellä... olisiko tuloillaan?
Tuntijalle
4
78
Vastaukset
Hei
ensin minä näen varpaasi ja etuosan jaloistasi. ne ovat olleet kovilla.
on myös ollut naisten välistä sanaharkkaa, mille olet kohauttanut harteitasi - viisaasti tehty. parempi antaa olla, pian hän taas tulee kuin ei olisi mitään tapahtunutkaan.
tässä näkyy kyllä ihan avioliittokin, rakkautta ja hyvää. mutta tiellä on vielä toinen nainen, josta päättelen ettei mies ole vielä vapaa.
siellä riidellään asunnosta ja rahasta. mutta kun tämä episodi on ohitse, mies lähtee ihan varmasti. se on suuri helpotus.
ei hän kuitenkaan osaa luoksesi suunnistaa, ellei tiedä sinun odottavan.. laita vain kesävaatteet kuntoon ja tarkastele itseäsi, on hyvä olla valmiina sitten kun se hetki koittaa..
t. Keskiyö- Kukkiva omenapuu
Kiitos.
En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä? Kukkiva omenapuu kirjoitti:
Kiitos.
En tiedä miksi näet varpaani, hmmm. Eräs ei ole pitänyt minusta mutta en ole antanut sen masentaa minua. Hän on sitten välillä niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan. Osaan olla aika neutraali onneksi näissä tilanteissa. Tarkoitatko kuitenkin sitä, että tuo mies juuri on se minulle tarkoitettu? Siksikö en ole vielä häntä kohdannut kun on vielä parisuhteessa? Näetkö miehestä jotakin erityispiirrettä/erityistä?Hei
enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
on kiva, että pidät varpaistasi huolta.
t. Keskiyö- Kukkiva omenapuu
tuntijasi kirjoitti:
Hei
enpä tiedä puhummeko samasta miehestä. minulle näkyy mies, jolla on kiharat hiukset. hänellä on enemmänkin luisevat kasvot, kuin pyöreät. sellaisen näen.
tämä mies on vielä parisuhteessa, missä on todella rankkaa.
on kiva, että pidät varpaistasi huolta.
t. KeskiyöKiitos vielä! Näit joskus, että tuleva mieheni liittyy jotenkin työhöni. Nyt en kyllä osaa sanoa kuka lienee, en varmaankaan ole vielä sitten tavannut. Mutta jos tuo kuvaamasi mies on se minulle tarkoitettu, ei auta kun odotella kohtalon tuomaa aikaa jolloin kohtaamisemme on mahdollinen.. Onhan siinä monta asiaa vielä tiellä, parisuhde ja eron jälkeinen aika selvitettävänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359