Miten minulla menee tämä kevät/kesä? Saanko kaiken sen mitä nyt yritän onnistuneesti loppuun? Aukaisenko uusia ovia ja tulenko saamaan sen minkä olen ansainnutkin? Kotiasiat-työ sekä rakkaus tämä olisi tarkemmin tässä.
Tuntija
3
77
Vastaukset
Hei
sinulla menee ihan mukavasti, olet tehnyt paljon työtä ja tulee aika levätä sen jälkeen. yritykseesi olet laittanut kaikki voimasi ja sen vuoksi se on hyvien tähtien alla, sanon.
tämä mies ei tue sinua, hän ei ole kiinnostunut tekemisistäsi. mutta siinä piilee vaara, että toinen on sitäkin innostuneempi. kuitenkin tässä yhdistelmässä "haisee rotta", minkä käännän aina suoraan englannista. sinun on tehtävä asiasi yksin, et saa sellaista tukea mikä kannattaisi sinua ilman vastapalveluksia. mutta mikset tekisikin hommiasi oman mielesi mukaan? kyllähän sinä voit ja osaat.
näen koulutusta ja uuden oppimista. terveyteen liittyvät asiat (ei sinun, vaan yleensä ottaen) ovat lähellä sinua. siellä on myös ihminen, kehen voit luottaa. et saa heti sellaista sopimusta, mitä olet hakemassa. uuden alku on toisaalla, kuin nyt ajattelet, mutta se on siellä.
kotiasioiden kanssa olet melko yksin. näen lukemista ja keskittymisvaikeuksia, koska on paljon muutakin tekemistä. työasioihin sen verran, että siellä on mies, joka lähtee ja sinua se harmittaa.
sinä olet ottamassa uutta suuntaa, aivan uutta. se kannattaa, sillä sinä pääset vihdoinkin kurkottamaan lautasen reunan ylitsekin. olet jo tarpeeksi kauan syönyt samalta lautaselta, muutenkin olisi hyvä vaihtaa joskus astioita.
t. KeskiyöUusia asioita tulee kesälle, näet kaiken uusin silmin, uusia toiveita elämään ja rakkauteen. Jätät estot, menet rohkeasti eteenpäin, on elämään luottamista. Kesällä helpotusta, kaikki hyvin.. syksyyn vaihtelua ja paljon unelmia tulevaan.
Kotiasiat; vetäytymistä, hiljaiseloa, ei riskejä vaikka tarvitsisi tehdä asioille jotain. Työ; säästyt joltain ikävältä ja menet eteenpäin. Rakkaus; Vaistoa, etäisyyttä, näkökykyä. Suhteeseen voi olla matkaa mutta elämä leikkii, iloisia tapahtumia, uusia tuulia rakkauteen.- Uskon parempaan?
Kiitos sanoistasi Sagamar: Uusia asioita tulee kesälle sekä uusia toiveita elämääni ja rakkauteen. Minä itse: uskon ja luotan mieheen ja rakkauteemme. Hän on voimavarani ja päinvastoin. Siispä rohkeasti eteenpäin.
Hyvää keväänjatkoa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592