rakastunut mies helppo tunnistaa?

analyysia

Elämässäni on ollut monia korviaan myöten minuun rakastuneita miehiä ja kun mies on täysin myyty sen kyllä huomaa!

Silmät loistaa ja koko mies on yhtä hymyä. Katse on nauliintunut minuun. Täysin rakastunut mies ei vain malta pitkään olla kaukana läheisyydestäni. Hänen katseensa seuraa minua kaukana tai lähellä.

Hän on hermostunut seurassani ja kiusaantuu jos joku hänen kaverinsa tulee laukoon jotain epäedullista juttua hänestä mutta siinä silti hän pysyy. Se katse on suurin tunnus mulle sillä rakastuneen miehen katse loistaa ja siinä on outo erilainen "loiste tai vivahde" katse on pehmeä, lempeä, lumoutunut ja välillä pitkikiksi ajoiksi katseeseeni jumiutunut.

rakastuneet miehet puhuu mulle aina jotenkin lempeämmin,pehmeällä äänellä. kiusoittelee mutta ei halua suututtaa oikeasti. Vain hiukan härnätä.

rakastunnutta miestä vetää magneetti sinne missä olettaa minun olevan. Mikään ei estä häntä olemasta siellä jos vain pääsisi lähelleni hetkeksi. Läheltäni hän ei pitkäksi aikaa poistu. Voin luottaa että vaikka hän jonnekin katoaa hetkeksi kohta hän on jo takaisin vierelläni. Minussa on vain magneetti joka vetää hänet viereeni pyytämättä.

rakastuneet miehet haluaa suojella minua, toimia sankarinani joka pelastaa mut niin nälältä, kylmältä, pitkältä kävely matkalta, vaaroilta.

Hän haluaa tehdä vaikutuksen. Hän tuo vaikka kuun taivaalta.

rakastunut mies raivostuu jos kilpailija ilmaantuu näköpiiriin ja vie huomioni. "hän on minulle varattu, astu kauemmas siitä naisesta. tämä on viimeinen varoitus" Rkastunut mies haluaa omia minut. pitää huolen että muut ei liian lähelle tule.

rakastunut mies loukkaantuu verisesti jos nainen torjuu, antaa huomioo toiselle jne. anteeksi et helpolla häneltä saa. armoa ei rakastunut pettynyt mies anna.

( analyysi elämäni miehistä joidan tiedän olleen minuun rakastuneita. )

pitäisi olla helppoa tunnistaa rakastunut mies, mutta silti huomaan että ei se aina ole sitä. oma epävarmuus estää näkemästä näinkin selviä merkkejä. todella rakastunut mies ei pysty peittämään tunteitaan. ei varsinkaan niitä loistavia silmiään kun rakkauden kohde astu sisään. katse nauliintuu välittömästi.

nyt siis naiset tarkkailemaan sitä omaa ihastustanne tarkasti ;) mä vielä itse tarkkailen jotta saan omastani varmistuksen ja jos sen saan otan yhteyttä :)

60

20003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päinvastaisia

Jos mies harppoo edeltä eikä odota, ei pidä ovea auki jne., ei kysy mitä kuuluu koskaan, voi unohtaa tyypin.

Aloittaja sulla on melko hyvä kuvaus ihastuneesta.

• Juuri noin.

Pitää paikkaansa. Jälkikäteen usein vasta voi arvioida, oliko rakastunut vai ei. Rakkaus on sokea. Vasta myöhemmin kaukaa, näkee paremmin.

• Pitkä katsekontakti

Ihana teksti =) Tälle satamiljoonakvantiljardia tykkäystä.
      Se on ihana tunne kun kaikkien silmien joukosta miehen katse etsiytyy omiini ja nauliutuu niihin pitkäksi aikaa

• miehen kirjoittama

Analyysi oli niin osuva ettei voi olla naisen kirjoittama;)

• rakastuminen

on katsojan silmissä!

• you're wrong!

Olet ap. väärässä! Olen rakastunut mies, mutta en mitään noista asioista!

• hmm.

Jos et olekaan todella rakastunut?

• Kumpa

et olisi sanonut tuota, nyt palstan naiset hyökkäävät vänkäämään että oletpas, et vain tiedä, sinua voi lukea kuin avointa kirjaa, jne.

• Anonyymi

Sun pitää käyttäytyä näin kun AP kirjoitti.
        Jos käyttäydyt toisin oot joku hyväksikäyttäjä tai muu seko jota ei kukaan huoli tai halua todella!
        Sivusta

• en minä

Minä en tee mitään mainituista.

• vaiko..

niin tapauskohtasta. Noin se voi mennä aloitjan näkökulmasta ja aloittajan toivomalla tavalla. Toisaalta kaikki mnnyt toiseenkaan suuntaan normaalilla tavalla. Silti rajansa kaikella.

• vaiko..

tietoa ei alottajasta. Mutta noin niin kuin yleinen mielipide missä kaikilla on omanlainen ja tämä vastaus muiden joukossa.

• ap.

Miehet ei IKINÄ tuota ole mullekaan myöntänyt kun eivät huomaa sitö itse :D Mä niitä loistavia simmuja katselen ja sitä pehmeää ääntä millä mua puhutellaan kuuntelen. ;) tämä on mun ex miesten kanssa ollut kiistelyn aihe useasti sillä miehinen ylpeys ei susotu myötämään tätä mutta näin se on. iso kovakin mies pehmenee kun kyse rakkaudesta ;)

• totta.

Niinpä, ei ne sitä itse huomaa ja tuskin silloin voivat myöntääkään. Tai ehkeivät halua?

• vai voiko

Voi olla juuri näin

• ap on ärsyttävä;)

Tunnen itseni niin alastomaksi tuollaisen kirjoittelun jälkeen:)

• No kiitos vinkistä

minua ei sitten ole rakastanut yksikään mies. Ei edes nykyinen :(

• 6 aloituksen tyylist

mulla on kokemusta jo kuudesta ;)

• Anonyymi
        6 aloituksen tyylist kirjoitti:

mulla on kokemusta jo kuudesta ;)

Minkä ikäinen olet?

• entinen lelu

Itselläni se ei ole omistushalua vaan pettymystä siitä etten ollutkaan hänelle yksilö, erityinen ja ainutlaatuinen. Olin vain yksi monien joukossa, lelu jonka voi viskata nurkkaan ja unohtaa kun se ei enää viihdytä.

• magneetti-maija

Olet hyvin osannut kuvat rakastuneen miehen olemusta, just' tuollaista on käytöksensä. Ihanpa epäilen, että aloittaja on itse mies.
      Tiedän kyllä erään herrasmiehen noin käyttäytyneen ja olen vakuuttunut, että hän minusta oli kiinnostunut. Aikaa on tuosta kulunut ja nyt en ole enää varma, vieläkö hän samoin tuntee vai onko jo minut uhohtanut. Miten sen saisin selville, kun emme ole pitkään aikaan toisiamme tavanneet? Enkä tiedä, onko tämä mies vapaa vai varattu. Jos on varattu, kunnioitan parisuhdettaan ja pysyttelen takavasemmalla...

• Haltioituneen..

Miehen tunnistaa kyllä. Ikävä kyllä se ei aina tarkoita, että siitä jotain seuraisi, saattaa jopa hankaloittaa asioita.. :/

• osa 2

rakastunut mies on pehmeämpi käytöksinen ihastuksensa seurassa. Hän ei yhtä helposti.

rakastunut mies ujostelee hiukan ihastuksen kohteensa lähellä. Hän on hermostunut. Jännittynyt mutta pyrkii silti lähelle. Haluaa jotenkin päästä koskettaan. edes vähän hipaista.

rakastunut mies on haavoittuvampi kuin rakastunut nainen. Hän ei paljasta tunteitaan koska se on suurempi juttu miehelle kuin naiselle jos torjunta tulee.

rakastunut mies tekee hulluja. kosii nopeasti, kirjoittelee rakkaus txt viestejä, ostelee lahjoja, järjestelee pieniä yllätyksiä, tuo aamiasen sänkyyn.

rakastunut mies haaveilee jatkuvasti seksistä ihastuksen kohteensa kanssa, Hänen on vaikea olla pitämättä käsiään irti naisesta hetkeäkään.

(jatkakaa jos tulee jotain mieleen)

• luulo ei ole tiedon

Tutut merkit sekä aloituksessa että osa 2 kirjoituksessa. Miten ollakaan, mies pitikin montaa naista samaan aikaan. Osasi varmaan hyvin näytellä noita tunteita..

• on aina osanneet

Pelimiehet osaa näytellä

• Lahjakkaita ovat juu

Mitenkön kävisi, jos pitäisi kerrankin olla vain ihan oma itsensä? Riittäisikö pokka silloin? Vähän epäilen.

• sad eyes

Pelimiehiin olen tainnut törmätä. Kyllä leperrellään ja kosketellaan ja ollaan suojelevaisia ym. Mutta ei vahingossakaan kerrota tunteista tai pyydetä edes treffeille!!!

• sad eyes

Niinhän sitä luulisi, mutta silmien loiste ei kyllä mitään takaa. Eikä nauliintunut katsekaan... Kaksi kertaa olen törmännyt miehiin (itseäni hiukan vanhempiin), joista olen luullut ,että ovat aivan rakastuneita minuun. Vaan eipä ole olleet kumpikaan. Ainakaan eivät ole sitä myöntäneet ja rakastunut mieshän yleensä asian myöntää! Joten pelkkää ihasteluakin tuo silmien loiste voi tarkoittaa. Ei mitään vakavampaa. Valitettavasti.

• Aloittaja hei,

ainakin osa miehistä käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, ihan vaan aina silloin kun sattuu panettamaan..

• katso päiväys

Aloitus on toukokuulta? Luuletko että aloittaja vastaa sulle?

• elämää

Tämä on totta. Koin sen äskettäin, kun eräs tyyppi selvästi halusi vain seksiä Puhui
        taitavasti, mutta minuun sellainen ei tee vaikutusta, kun en halua pelkkää seksisuhdetta. Pitää olla paljon tunteita mukana molemmilla ennenkuin haluan aloittaa suhteen. Eikä sänkyyn heti.

• ...

Tai sitten se nopea antautuminen vähentää miehen tunteita. Malttia naiset, malttia.

• miten vain

juu lähde vain jokaisen kiilusilmän perään tiedä mistä itsesi löydät, ja väkivaltaa se enteilee jos mies alkaa ravintolassa muita tuuppimaan et sori vain ;) ihastunut voi olla mut muista että voi olla lyhytkin ihastus ja ihastuksen kohteita useita, jos kaunis olet mikäpä ihme tuossa nyt on jos joku humalainen kiiluvin silmin sua seuraa, enemmän aikaa se vie että oikeasti tuntee toisen ja on edelleen oikeasti sitten kunnolla rakastunut

• vai mikä on

Sua suututtaa, kun kukaan ei oo kattonut sua noin? :D

• .............

Mulla on ollut noin usein ja johtanut pitkiin suhteisiin! Et erota seksinkiiltoa/himoa. Lempeästä rakkaudellisesta katseesta! TNiissä on ero ja huomaat sen kun oikein tarkasti katselet etkä pilluasi kaikille jaa heti! Anna tunteiden kehittyä hiljakseen. Taidat olla se joka seksiä hakeviin haksahtaa. Minua mieheni ovat pitkissä suhteissani katselleet lempeästi ja silmät loistaen vuosien ajan. Kihloihinkin mentiin ja mies kosinut yllätyksenä! Himokas katse on eri kuin rakastunut katse. Opit sen kun joku suakin oppii rakastamaan.

• itsestäänselvyyksiä

Seksiä hakeva mies on mies joka baarissa heti ehdottelee ja käy kiinni! Jokainen aivot omaava nainen tietää tämän ilman erityistä muistustusta. Rakastua ei voi kännissä ja minuutissa. Seksiä sillä haetaan. Himokas se katse silloin on ja jos pukeutuu baariin kuin hutsu niin sitä varmemmin sitä seksiä hakevia saa itseensä kiinni! Fiksu nainen pukeutuu hyvällä maulla myös baariin ja opettelee ne baari kulttuurin säännöt. Toiset tietenkin juhlii monesti vakituisissa ystäväporukoissa joissa jäsenet on vuosien takaa tuttuja. Omassa kaveripiirissään sitä ihastumista voi hiljalleen tulla vaikka baari olisi se paikka missä niitä katseita tulisikin. Ei vain ole kysymys yhden illan tutusta vaan vuosia tuntemastaan kaverista.

• Voi sua...
        ............. kirjoitti:

Mulla on ollut noin usein ja johtanut pitkiin suhteisiin! Et erota seksinkiiltoa/himoa. Lempeästä rakkaudellisesta katseesta! TNiissä on ero ja huomaat sen kun oikein tarkasti katselet etkä pilluasi kaikille jaa heti! Anna tunteiden kehittyä hiljakseen. Taidat olla se joka seksiä hakeviin haksahtaa. Minua mieheni ovat pitkissä suhteissani katselleet lempeästi ja silmät loistaen vuosien ajan. Kihloihinkin mentiin ja mies kosinut yllätyksenä! Himokas katse on eri kuin rakastunut katse. Opit sen kun joku suakin oppii rakastamaan.

Oho, menipä sulla tunteisiin. Musta tuntuu, että se oot sä, joka ei nyt oikein ymmärrä näitä katseasioita. Haluut olla maailman ainoa, erikoinen lumihiutale, jota on katsottu rakastunein silmin - muilla se on ollut ainoastaan miehen himoa.

Ja kirjoitat miehistä tosi rumasti mun mielestä. Ne on ihan tuntevia, älykkäitä ja ihania olentoja.

• Dream of You

Pahinta on se, kun ei voi olla varmuutta toisen tunteista, etenkin jo ne eivät olisikaan aivan sallittuja.. Mutta katseen nauliutuminen, lähelle hakeutuminen ja sanoissa sekoilu ja muuten välillä sopertava puhuminen paljastivat jotain. Ainakin toivon niin, sillä itse olin ihan in love... Joudun edelleen vain haaveilemaan, ja vielä kaukaa...

• AP:lle

just noin mutta rakkaus kuluttaa miehen loppuun kirjaimellisesti varsinkin jos se on "hiljaa ihastunut" eikä pysty/kehtaa/uskalla kertoa sitä kohteelle ja ajatteleppas aloittaja kuinka monta särkynyttä sydäntä kaunis nainen jättää/jättänyt taakseen,katkeruuttaa jne

• .................

Rumaa naista ei ole mahdollista rakastaa

• pahimpia
        ................. kirjoitti:

Rumaa naista ei ole mahdollista rakastaa

on ne kauniit varatut naiset jotka flirttailevat muille ja antaa ymmärtää jotain muuta mitä ne ei sitten olekkaan lopulta ja moni takertuu koukkuun ihan turhaan

• ...............
        pahimpia kirjoitti:

on ne kauniit varatut naiset jotka flirttailevat muille ja antaa ymmärtää jotain muuta mitä ne ei sitten olekkaan lopulta ja moni takertuu koukkuun ihan turhaan

Ei, kaikista pahimpia on rumat naiset. Jos sellainen antaa olettaa mitään muuta kun seksiä. Se on pahinta

• ..................
        ............... kirjoitti:

Ei, kaikista pahimpia on rumat naiset. Jos sellainen antaa olettaa mitään muuta kun seksiä. Se on pahinta

Ja jos joku ei vielä tajunnu, tää oli sarkasmia

• ei aina hymyä

itse en ainakaan hymyile vaan silmät nauliutuu kohteeseen ja tuijotan vakavalla naamalla kuin jotain ihmettä

• IhmekösTuo

Mua on tuijotettu juuri noin O_O Eipä silloin kyllä käynyt tuollainen tulkinta mielessäkään, vaan oletin, että mies ei ole kiinnostunut.

• appuvaaaaa

Minua ahistaisi nämä "täysin rakastuneet miehet" :D Apuvaa, "juoksee karkuun" :D En halua että kukaan ihastuisi minuun.

• HyvinPyyhkii

Miten on jos rakkaus tekee sokeaksi niin ei näe toista ollenkaan? Tunteeko sen vain silloin?

• tietyillevain

Jos mies on kylmä kuin jää, kuten joku Steve Austin, ei anna mitään ulos, paitsi vain joillekin tytöille ulos antaa tuntemuksia?

• Anonyymi

Moi emilia niemi

• Anonyymi

Ei se yksinään noin voi olla, jos miehellä on miehinen mieli.

• Anonyymi

Ei vältgis kerro miehen rakkaudesta yhtään mitään useimmiten liittyy himoon rakastunut mies on hyvin vähäeleinen ja lopulta mies kyllästyy vielä nopeammin kuin nainen jos ei saa rakkaudelleen vastakaikua sanat kun on merkityksettömiä etenkin jos teot osoittaa päinvastaista

• Anonyymi

Tunne voi olla myös niin voimakas, että rakastuneet - oli sitten kumpi tahansa - voivat lähteä käpälämäkeen. Toivottavast sieltä sitten valuvat toistensa läheisyyteen. Varsinkin jos jompikumpi sanoo jotain kohteelle tms.

• Anonyymi

Ihastuneen/rakastuneen miehen tunnistaa kyllä.

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️
        ❤️

❤️

• Anonyymi

Jos näin on, kukaan ei ole ollut minuun rakastunut vielä. En huomaa kenenkään silmissä mitään loistetta. Ikinä ei ole ollut.

Olen myös epälähestyttävä. Oma ihastukseni ei viihdy lähelläni.

• Anonyymi

ei pitkälle potki tuo joku auto kun moottorin käynnisräessä kuin kampiakseli vialla kilkuttaa mennessään jo käynnistäessäkin

hmm niin olipa hauska väri jonkin taksasin autossa ultra--mariini tosi tumman sininne juttu

• Anonyymi

Totta, sen huomaa kyllä, mutta tekeekö mitään, riippuu siitä mikä on status parisuhdepuolella.

• Anonyymi

Rakastunut nainen on ihan yhtä helppo huomata. Ei kukaan suhdetta kanna yksin.

• Anonyymi

Mä tiedän että on ainakin yksi mies todella
      Joka rakasti ja rakastaa mua vieläkin .
      Sen käytös paljastaa.
      AP unohtu viel yks asia
      Rakastunut mies haluaa auttaa rakastaan ja parantaa rakastamansa naisen oloa jos vain voi niin tehdä ... Se kilteys ilmaantuu jostain myös koville jätkillekkin ja jännämiehille
      Naiselta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe