Poltin kannabista noin 1.5v lähes joka päivä. (nyt olen toistaiseksi lopettanut)
Nyt mulle on tullut tällaisia oireita : Kun menen esimerkiksi bussiin, minua alkaa ahdistaa ja suu alkaa vapista ja käsiä hikoiluttaa ja koitan välttää katsekontaktia muiden kanssa bussissa. Jos bussi on esim tyhjä niin mulla on ihan normaali olo, eikä suu ja naama vapise. Kaupassa käynti on myös hyvin ahdistavaa.. Oloni on myös aika ''roboottimainen'' ja vähän epätodellinen. Kun tapaan uusia ihmisiä, alkavat nämä oireet (vaikka olisin ystävieni seurassa) Tästä syystä olen alkanut ''eristäytymään'' kotiini.. Suvussani ei ole ketään skitsofreniasta kärsivää joten minun ei pitäisi olla taipuvainen siihen..
Se kannabis mitä olen polttanut on ollut hyvin todennäköisesti jatkettua (ostettu ''bägimäneiltä'') ja jäin siihen pahasti ''koukkuun'' (selvät vieroitusoireet)
En tiedä mitä teen asian kanssa :S
Nyt mulle on tullut tällaisia oireita : Kun menen esimerkiksi bussiin, minua alkaa ahdistaa ja suu alkaa vapista ja käsiä hikoiluttaa ja koitan välttää katsekontaktia muiden kanssa bussissa. Jos bussi on esim tyhjä niin mulla on ihan normaali olo, eikä suu ja naama vapise. Kaupassa käynti on myös hyvin ahdistavaa.. Oloni on myös aika ''roboottimainen'' ja vähän epätodellinen. Kun tapaan uusia ihmisiä, alkavat nämä oireet (vaikka olisin ystävieni seurassa) Tästä syystä olen alkanut ''eristäytymään'' kotiini.. Suvussani ei ole ketään skitsofreniasta kärsivää joten minun ei pitäisi olla taipuvainen siihen..
Se kannabis mitä olen polttanut on ollut hyvin todennäköisesti jatkettua (ostettu ''bägimäneiltä'') ja jäin siihen pahasti ''koukkuun'' (selvät vieroitusoireet)
En tiedä mitä teen asian kanssa :S
Vastaukset 3
Vanhimmat
Olet saanut skitsofrenian. Yksikin huono jointti voi aiheuttaa sen, joillakin nuppi menee sekaisin ensimmäisestä kerrasta, toisilla vasta kymmenennestä.
Höpö höpö, nuo ovat paranoiaan liittyviä tunteita jotka käytön loputtua häviävät.
Mitä teet - Lopetat polttamisen kesän aikana ja raportoit miten elämä etenee elokuussa. Voin taata että olosi on parempi.
Kyllä sinulla jotain ongelmia on kun sama aloitus pitää pistää monelle palstalle,jollekin palstalle jopa useaan otteeseen.Vakavasti puhuen tuo mika741 neuvo oli asiallinen.
Voithan käydä keskustelemassa jonkin ammatti-auttajan kanssa,tuo eristäytyminen ei kuulosta hyvältä.