Mikä suomalainen eläin on kysytyin täytettynä?

Metsälle pian

Eli tarkoitan että mikä on myöskin arvokkain ja kysytyin suomalainen täytetty eläin?

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei semmoista olekaan

Ei ole mikään yleistyksen paikka. Tuossa on kyse omasta arvomaailmasta.
      Yksi arvostaa yhtä, toinen toista. Arvokkain on kait se mikä on maksanut eniten.
      Minä jouduin maksamaan 1200€ ilveksen täytöstä, joten se on minun kohdalla arvokkain. En sitä kuitenkaan arvosta sen enempää kuin täytettyä kettuani.
      Muita elukoita en ole täytättänyt. Ketun täytätin kun se oli kanssani "leikkinyt" kissaa ja hiirtä pitkän aikaa, oli ovela eläin, jonka lopulta sain. Ilves taas juoksi tyhmänä heti passiin, täytätin sen vain yleisen painostuksen takia, se kun oli yhteisjahdin saalis.

• Mehtien mies

Ei liene epäselvää. Kyse ei ole rahallisesta arvosta vaan minkä lähes jokainen metsästäjän alku ja aikuinenkin haluaa saada täytettynä seinälle kun se onni vihdoin potkaisee ja kaato tulee. Metsohan se on.
      Itselläni nyt on täytettyä elukkaa seinät väärällään ja suomalaisia kaikki. Hirvieläinten päistä pienpetoihin ja kana sekä sorsalintuihin. Vastoin yleistä luuloa eivät ole sen kummosempia pölyn kerääjiä kun mikään muukaan huonekalu tai esine. Sillon tällön riittää pölyhuiskalla käydä läpi ja hyvä että niihin edes pöly on tarttunut. Riippuu kai myrkyistä mitä täyttäjä käyttää. Itse täytätän eläimeni Suomen parhaimmalla täyttäjällä Tervakoskella, kun en tiedä näistä mainostamis asioista niin nimeä en uskalla laittaa mutta hän saisi jo näyttelyn aikaiseksi minun seinillä olevista elukoista.
      Jos on nainen joka ei täytetyistä elukoista pidä niin se on valinta kysymys huoliiko sellaista talouteeni. Itselläni ainakin kumppani on hyväksynyt ja pitää niitä kauniina muistoina. Jos ei pitäisi niin saa muuttaa osoitetta.

• Mieskö seurana?

Kumppanilla tarkoitetaan noin yleisesti siis mies henkilöä?

• Lasisilmin...
        Mieskö seurana? kirjoitti:

Kumppanilla tarkoitetaan noin yleisesti siis mies henkilöä?

Ei kukaan nainen katsele seinällään kokoelmaa eläinvainajista, jotka lasisilmin tuijottavat huvimetsästäjän tyhjää sekä arvotonta elämää.

Naiset pakenevat maaseudulta yleisesti, mutta eihän kukaan jää ammuttuja eläimenraatoja perkaamaan.

• sissipäällikkö

karhun oluttölkki 0,33cl

• Lasisilmät

Vähäarvoisin mutta kysytyin olisi tätyetty salametsästäjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe