Ihanaa kun olet taas täällä.
Minullekin olet aiemmin katsonut.
Jos ehdit vastata kysyisin.
(Olen keski-ikäinen, ristiverinen nainen, kaupungissa asuva).
Saankohan koskaan miestä rinnalleni. Olen ollut yksin todella
kauan.
Näkisitkö minua työelämässä, työtä ollut vain harvakseltaan.
Kiitos jos ehdit katsoa.
Hei Tuntijasi
2
65
Vastaukset
Hei
on todella kiireitä työn ja kaiken muun kanssa, mutta välillä on mukavaa piipahtaa tänne palstalle ja katsella ihmisten tarinoita, sinunkin!
näen että sinulla on asioiden selvittelyä ja että olet hyvin oikeudenmukainen. vaikka olisivatkin pieniä asioita, sinä tiedät aina mikä on totta ja mikä ei.
kotisi on sinulle äärettömän tärkeä, siellä sinä viihdyt. olet nuorekas ja virkeä, tekisit enemmän asioita, jos vain ehtisit!
pienet terveysongelmat ovat jo pölyä, ne eivät enää haittaa ollenkaan. mutta kyllä, näen toki asiallisen miehen jonka takaa paistaa aurinko. hän on vasta tulevassa.
sinä toivot jonkinlaista paperia mikä liittyy kotiisi ja saat sen juuri sellaisena, kuin toivotkin. en voi kuin arvailla, että olisitko ehkä korjaamassa jotakin, ostamassa, tai sijoittamassa, kuitenkin kaikella näillä mahdollisuuksilla on hyvä loppu.
rahasi riittävät kaikkeen, mitä suunnittelet. yhden miehen näen heti, mutta tällä on niin paljon omia ongelmia, että kannattaa päästää heti irti! se on varsin positiivista, että on välillä itsekseen, usko tai älä. mutta silloin on aikaa keskittyä itseensä ja omaan kehitykseensä. niinhän sinä olet tehnytkin.
ja kyllä minä näen sinulle miehen, terveen ja vahvan miehen. hän on vahva rakenteeltaan ja mieleltään. hän on kohdannut omat vaikeutensa ja oppinut niistä, tietää tasan tarkalleen mitä ei enää halua kohdalleen ja elämäänsä.
teidän tienne kohtaavat varmasti. te kohtaatte isossa rakennuksessa, enempää en saa tässä nyt irti.
kyllä sinä voit tehdä työtä, se näkyy, mutta siihen liittyy niin koti, kuin liikkumistakin. oletko tehnyt kotoa käsin töitä? se nousee mieleeni.
siis työn näen liikkumisen yhteydessä, mitä se on, en voi sanoa. edelleen, saan saman kuvan. ehkä odotellaan ja katsotaan, mitä se tuo tullessaan?
sitten mielessäni pyörii Ruotsi, minkälaiset suhteet sinulla on sinne? tuttuja tai muita suhteita? tai kielen kanssa?
työtä tulee, se on vielä "ilmassa" ja siihen liittyy koti. en tiedä mitä, osaatko sinä sisustaa? teetkö käsitöitä koteihin? jotenkin tähän liittyy koti kovin vahvasti.
t. Keskiyö- Mummuna
Kiitos paljon Tuntijasi!
Olen mielestäni oikeudenmukainen, ainakin aina yritän.
Se on minulle todella tärkeätä joka asiassa. Vääryyttä inhoan.
Hieno juttu, kun terveysongelmat ovat ohi, tunnen itsekin niin.
Hyvä myös se, jos yksinäisyys joskus päättyy miehen muodossa.
Ruotsi on itselläni ollut mielessä ihan matkustushaaveena. En ole käynyt aikoihin.
Kieltäkin haluaisin osata paljon paremmin, osaamattomuus harmittaa.
Mielenkiintoista tuo kotona tehtävä työ.
Ystäväni kanssa välilla puhelemme, minkälaista olisi tehdä erilaisia pieniä sisustusesineita tai muita helppoja askartelujuttuja ja laittaa myyntiin.
Voisikohan tämä toteutua ja onnistua ihan käytännössäkin?
Koti on minulle tärkeä, haluaisin paljon tehdä uudistuksia kodissani jos olisi taloudellisesti mahdollista.
Kiitos! Jos sinulla tulee mieleen jotain vahvistusta vielä näihin kysymyksiin, niin ilolla kuulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062