Kaverinani on eräs tyttö johon olen oikein ihastunut ja hänkin minuun(luultavimmin). Haluaisin että hän voisi syödä seurassani, mutta en muista koskaan hänen tehneen näin. Enkä myöskään halua että se olisi sellaista väkinäistä syömistä, vaan haluaisin että hän söisi oikeasti normaalisti niin perkeleesti kuin vain haluaa ja oksentaisi sitten kun siltä tuntuu. Voisin vaikka kaveriksi lähteä mukaan ahmimaan tai ihan mitä tahansa se vaatiikaan. Ei minua oikeasti hävettäisi mikään helvetin oksentaminen. Haluaisin että hän voisi olla oma itsensä seurassani. Lähinnä ahdistaa hänen terveytensä puolesta kun hän kuitenkin on paras ja ainoa kaverini ;__;
Pystymme kyllä puhumaan lähes kaikesta keskenämme, mutta haluaisin ottaa tämän asian esille hänen kanssaan mutten uskalla siltikään. Puhumme useinkin hänen bulimiastaan ja anoreksiastaan mutta en keksi miten auttaa tai ilmaista tällaista asiaa???
Mitä te bulimikot olette tällaisesta mieltä? Ahdistuisitteko enemmän vai pitäisittekö siitä että joku olisi teidän mukana koko hommassa?
Anteeksi mikäli huonosti selitin tämän tilanteen mutta olen todella huono ilmaisemaan itseäni.
Syödäkkö?
pekka19911
2
164
Vastaukset
- ongelman ratkaisu
Tapa ittes.
- Tyttö1997
Luultavammin ja todennäköisesti pahennat ystäväsi sairautta. Rehellisesti kuitenkin sanottuna, minä epätyypillistä anoreksiaa sairastava (bulimia varmaan jo...), myönnän, että olis oikeestaan tosi jees jos olis tuollainen ystävä. Jonka mielestä tää olis OK, eikä tarttis salaa oksennella pusikoissa... Valehtelu/salailu on niin raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093