Kaverinani on eräs tyttö johon olen oikein ihastunut ja hänkin minuun(luultavimmin). Haluaisin että hän voisi syödä seurassani, mutta en muista koskaan hänen tehneen näin. Enkä myöskään halua että se olisi sellaista väkinäistä syömistä, vaan haluaisin että hän söisi oikeasti normaalisti niin perkeleesti kuin vain haluaa ja oksentaisi sitten kun siltä tuntuu. Voisin vaikka kaveriksi lähteä mukaan ahmimaan tai ihan mitä tahansa se vaatiikaan. Ei minua oikeasti hävettäisi mikään helvetin oksentaminen. Haluaisin että hän voisi olla oma itsensä seurassani. Lähinnä ahdistaa hänen terveytensä puolesta kun hän kuitenkin on paras ja ainoa kaverini ;__;
Pystymme kyllä puhumaan lähes kaikesta keskenämme, mutta haluaisin ottaa tämän asian esille hänen kanssaan mutten uskalla siltikään. Puhumme useinkin hänen bulimiastaan ja anoreksiastaan mutta en keksi miten auttaa tai ilmaista tällaista asiaa???
Mitä te bulimikot olette tällaisesta mieltä? Ahdistuisitteko enemmän vai pitäisittekö siitä että joku olisi teidän mukana koko hommassa?
Anteeksi mikäli huonosti selitin tämän tilanteen mutta olen todella huono ilmaisemaan itseäni.
Syödäkkö?
pekka19911
2
147
Vastaukset
- ongelman ratkaisu
Tapa ittes.
- Tyttö1997
Luultavammin ja todennäköisesti pahennat ystäväsi sairautta. Rehellisesti kuitenkin sanottuna, minä epätyypillistä anoreksiaa sairastava (bulimia varmaan jo...), myönnän, että olis oikeestaan tosi jees jos olis tuollainen ystävä. Jonka mielestä tää olis OK, eikä tarttis salaa oksennella pusikoissa... Valehtelu/salailu on niin raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093437Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991338Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591296- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913