Tehdäänkö np-ultra emättimen kautta vai vatsan päältä rv 13?
luultavasti tyhmä kysymys mutta en huomannu viime neuvolakäynnillä kysyä :)
np-ultrasta!!
6
809
Vastaukset
- Jonna
Ainakin mulla ja suurinmalla osalla muista se on tehty emättimen kautta ja niskapoimua mitatessa se voidaan vielä varmistaa vatsan päältä.
- muumi
Minulle np-ultra tehtiin vatsan päältä. Lääkäri sanoikin, että 2/3 saadaan otettua vatsan päältä. Täällä Keski-Suomessa otetaan myös verikoe varmistamaan tuota np-ultran tulosta.
- Eveliina
Hei muumi!
Olen Jyväskylästä ja menossa np-ultraan parin viikon päästä. Olen kysellyt tyhmiä neuvolan täteiltä jo nolouteen asti, joten kysyn sinulta, että:
- milloin tilasit ajan np-ultraan? ja missä kävit? Mitä se maksoi?
- missä mainitsemasi verikoe otetaan? neuvolantäti puhui siitä, mutta kun tietoa tuli niin kamalasti (eka neuvolakäynti), meni osa vähän ohi. Otetaanko se siellä ultran yhteydessä vai omassa neuvolassa?
Kiitos jos ehdit vastata! :)
- äiti82 ja tyttö 2-v
ainakin Satakunnan alueella tehdään vatsan päältä ja sitä aikaisemmin emättimen kautta.
- Odottaja12+1
Luultavasti tästä vastauksesta oli eniten hyötyä koska asun itse satakunnassa :)
- juu
Odottaja12+1 kirjoitti:
Luultavasti tästä vastauksesta oli eniten hyötyä koska asun itse satakunnassa :)
sisäkautta kuva on selvempi kuin vatsan päältä mutta ei se sisäkauttakaan satu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884