Onko nuoria äitejä, joilla laskettu aika huhtikuussa? Itse olen 21 kun vauveli syntyy, ja la 19.4. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja ehkä tavatakin, jos (ja kun!) juttua riittää... :)
Huhtikuisia pk-seudulta?
äippä84
5
311
Vastaukset
- Tyty19
Mulla on samana päivänä la :) tai voihan se vielä muuttua kun tulee se eka ultra :)
- Tyty19
Mutta oon kyllä valitettavasti satakunnasta :/
- odotaja84
mulla laskettu aika on 20.4 =).mutta turusta kyllä olen että ei kyllä näkemään pysty =). mä olen 20 kun vauva syntyy mut täytän toukokuun alussa 21 =)! onnellista odottelun jatkoa sinne päin =)!
- Laura
Laskettu aikani on siis huhtikuun alussa ja olen Järvenpäästä.
- susanne83
Hei.
Itse olen 21v tuleva(kin) äiti Helsingistä. Esikoinen nyt 2v. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia mailitse :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666