Arvoisa uskova mies,,
Ymmärrämme hyvin miksi sinut on potkittu pois seurakunnastasi, mutta suosittelen että häivyt tältä palstalta ja anelet seurakunnaltasi että se ottaisi sinut takaisin keskuuteensa. Jos sinulla nimittäin on hiukankaan kristillistä nöyryyttä jäljellä.
uskova mies,,
60
287
Vastaukset
Ei se kerää täällä sieluja taivaaseen vaan ainoastaa trollaa eli on ylimielisen alentuvainen, muka kohtelias ja nauttii tuosta leikistään.
- liki ateisti
Oikein! Täällä sanotaan asiat suoraan esim. uskispellet, idiootit, vajakit, hihhulit, missä mielikuvituskaverisi jaa niin edelleen.
- ttt10
Sinä projisoit uskovaan mieheen vain omat leikkisi.
- uskoaonse
Nyt sinulta tuli uskovaisen puhetta.
Vintiömäistä ilkeilyä ; )
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paternosterhissi
us. mies nouse hissiin ja aja ylöspäin ja kun hissi tulee alas kori pudottaa kuorman ongelmajätekonttiin ja sitten Riihimäelle.- ateisti minäkin
Hyvin sanottu. Uskovaiset todellakin on ongelmajätettä!
- uskoaonse
ateisti minäkin kirjoitti:
Hyvin sanottu. Uskovaiset todellakin on ongelmajätettä!
Sinä vainooja ennemminkin kuin ateisti.
- näin juuri
Samaa mieltä. Ketään ei kiinnosta sekavat uskontohöpötyksesi uskova mies,,. En ymmärrä mikä on pointtisi tulla tälle palstalle trollaamaan. Emme me ateistitkaan käydä alituiseen spämmäämässä uskovien palstoja jollain järjettömällä höpinällä. Olisi kiva keskustella jostakin kiinnostavasta aiheesta, mutta palsta täyttyy sinun tyhjänpäiväisistä aloituksistasi. Valitse toinen palsta, kiitos!
- uskova mies,,
Minä olen täällä lähinnä siksi että haluan suojella lapsia. Suomen aikuisissa ateisteissa ei oikein ole mitään kiinnostavaa lähetystyön näkökulmasta.
uskova mies,, kirjoitti:
Minä olen täällä lähinnä siksi että haluan suojella lapsia. Suomen aikuisissa ateisteissa ei oikein ole mitään kiinnostavaa lähetystyön näkökulmasta.
Näin suomalaisen nykynuorison edustajana ja tulevaisuuden toivona joudun sanomaan, että asenteesi ja kykenemättömyytesi ilmaisemaan mitään myötätuntoa tai rakkautta muita kohtaan lähinnä saavat ihmiset vierastamaan sinua. Se ei ole kovin hyvä merkki.
- näin juuri
uskova mies,, kirjoitti:
Hetkonen.. Mikä tarkalleen ottaen on metodisi lasten "suojeluun" ? Täällä et ainakaan edisty tavoitteessasi, mikä se sitten lieneekään. Ja meitä aikuisia ateistejahan on omien sanojesi mukaan turha yrittää käännyttää. Jos ajattelit suomi24:ssä vaikuttaa niin kuinka pienten lasten arvelet lukevan tätä palstaa?
uskova mies,, kirjoitti:
*Minä olen täällä lähinnä siksi että haluan suojella lapsia.*
Ateismilta?
Ja ajattelit homman hoituvan sillä että spämmäät tänne täysin tuulesta temmattuja väitteitä ateisteista sekä tarjoamalla "parempana" vaihtoehtona täydellisen mielipuolista tapaasi suhtautua kanssaihmisiin, tapaa jota todennäköisesti juuri kukaan uskovakaan ei voi allekirjoittaa?
Voi sinua poloista. Aivan kuin tämä palsta tekisi jostakin ateistin. Ateistiksi synnytään, oppivelvollisuus sekä kyky ja vapaus kriittiseen ajatteluun pitävät huolen siitä että ateistina myös pysytään.
Sinun sekoilusi tällä palstalla vain vahvistaa käsitystä siitä että uskonto voi sekoittaa joidenkin pollan pahemman kerran. Tapauksessasi ei voi kuitenkaan olla varma kumpi oli ensin, mielenhäiriö vai usko.- uskova mies,,
bg-ope kirjoitti:
*Minä olen täällä lähinnä siksi että haluan suojella lapsia.*
Ateismilta?
Ja ajattelit homman hoituvan sillä että spämmäät tänne täysin tuulesta temmattuja väitteitä ateisteista sekä tarjoamalla "parempana" vaihtoehtona täydellisen mielipuolista tapaasi suhtautua kanssaihmisiin, tapaa jota todennäköisesti juuri kukaan uskovakaan ei voi allekirjoittaa?
Voi sinua poloista. Aivan kuin tämä palsta tekisi jostakin ateistin. Ateistiksi synnytään, oppivelvollisuus sekä kyky ja vapaus kriittiseen ajatteluun pitävät huolen siitä että ateistina myös pysytään.
Sinun sekoilusi tällä palstalla vain vahvistaa käsitystä siitä että uskonto voi sekoittaa joidenkin pollan pahemman kerran. Tapauksessasi ei voi kuitenkaan olla varma kumpi oli ensin, mielenhäiriö vai usko.En ateismilta vaan homopropagandalta ja väärintekijöiltä.
- ttt10
Uskovan miehen aloitukset ovat hyvin tarpeellisia. Jokainen aloitus on saanut kymmeniä kommentteja ja ovat olleet hyvin vilkkaita. Uskova mies on tärkeä osa palstan keskustelukulttuuria. Jatka edelleen uskova mies. Sinua tarvitaan.
uskova mies,, kirjoitti:
älä ota paineita, um. onhan meillä lapsille jo vanhemmat, opettajat, sosiaalityöntekijät ja poliisi. antaisitko jonkun käytännön esimerkin, missä tilanteessa vihapuhe-trollaus s24:ssa on suojellut jotain lasta?
- kerro, kerro
twiikeri kirjoitti:
älä ota paineita, um. onhan meillä lapsille jo vanhemmat, opettajat, sosiaalityöntekijät ja poliisi. antaisitko jonkun käytännön esimerkin, missä tilanteessa vihapuhe-trollaus s24:ssa on suojellut jotain lasta?
Kerro mitä hyötyä on omasta vihapuhe-tollauksestasi?
- paskova mies,,
uskova mies,, kirjoitti:
En ateismilta vaan homopropagandalta ja väärintekijöiltä.
Hakeudu hoitoon jumalaharhoinesi
- älä sonni palstalle
paskova mies,, kirjoitti:
Hakeudu hoitoon jumalaharhoinesi
Kehottaisin sinua menemään jollekin ripulilääkärille, niin ettet enää paskoisi palstalle "paskova mies,,". Jätä "uskova mies,," rauhaan.
- 6+4
uskova mies,, kirjoitti:
"Minä olen täällä lähinnä siksi että haluan suojella lapsia."
Valitsit palstan, jossa lapsia kaikista epätodennäköisimmin liikkuu. Mutta hyvä näin, sillä kohdeyleisösi löytäessäsi voisit aiheuttaa todellista traumaa ja tuskaa useille vuosiksi. uskova mies,, kirjoitti:
*En ateismilta vaan homopropagandalta*
Voisitko antaa esimerkin ateistista, joka tekee homo-aiheisia aloituksia palstalle?
*ja väärintekijöiltä.*
Kerroit ettet moralisoi ketään, mutta siti löydät palstalta väärintekijöitä. Voisitko antaa esimerkin noista väärintekijöistä, joita et moralisoi, mutta ihan sivumennen kuitenkin väität väärintekijöiksi?
Sinulla uskova mies näyttää olevan tässä ketjussa paljon (?) ystäviä liikkeellä, voisitko sinä itse tai joku teistä muista Jeesusta jumalana pitävistä kertoa minulle vastauksen mieltäni pohdituttavaan asiaan (johon et vastannut toisessa ketjussa):
Miksi Jeesus ristillä juuri ennen kuolemaansa sanoi "Jumalani, jumalani, miksi minut hylkäsit", eli "Minä, minä, miksi minut hylkäsit"? Minusta on absurdia, että Jumala moittii itseään itsensä hylkäämisestä, mutta kertokaa toki oma tulkintanne asiasta.- uskoaonse
Kannattaisiko sitten mennä sinne aihe alueelle? Kun niitä näyttää olevan tuolla paljon.
- uskova mies,,
bg-ope kirjoitti:
*En ateismilta vaan homopropagandalta*
Voisitko antaa esimerkin ateistista, joka tekee homo-aiheisia aloituksia palstalle?
*ja väärintekijöiltä.*
Kerroit ettet moralisoi ketään, mutta siti löydät palstalta väärintekijöitä. Voisitko antaa esimerkin noista väärintekijöistä, joita et moralisoi, mutta ihan sivumennen kuitenkin väität väärintekijöiksi?
Sinulla uskova mies näyttää olevan tässä ketjussa paljon (?) ystäviä liikkeellä, voisitko sinä itse tai joku teistä muista Jeesusta jumalana pitävistä kertoa minulle vastauksen mieltäni pohdituttavaan asiaan (johon et vastannut toisessa ketjussa):
Miksi Jeesus ristillä juuri ennen kuolemaansa sanoi "Jumalani, jumalani, miksi minut hylkäsit", eli "Minä, minä, miksi minut hylkäsit"? Minusta on absurdia, että Jumala moittii itseään itsensä hylkäämisestä, mutta kertokaa toki oma tulkintanne asiasta.Voisitko antaa esimerkin ateistista, joka tekee homo-aiheisia aloituksia palstalle?*ja väärintekijöiltä.*Kerroit ettet moralisoi ketään, mutta siti löydät palstalta väärintekijöitä.
En minä ole väittänyt löytäväni erityisesti tältä palstalta homoja tai väärintekijöitä. Mutta tällä palstalla puolustellaan erityisen paljon em. henkilöitä. Tarkoitus on varmasti monissa tapauksissa melko vilpitön ja joissakin jopa hyväntahtoinen, mutta kyseinen propaganda on valheellista.
Harvapa homojen kanssa kaveeraa tai käy vankiloissa iltasatuja lukemassa joten on aika lopettaa tekopyhyys. Me vihaamme syntiä ja vääryyttä mutta vain ilmeisesti joillekin sälytetään tuo raskas taakka sanoa se suoraan. Muut kököttävät hiljaa tekemättä elettäkään. - Uskovaisiin pettynyt
uskova mies,, kirjoitti:
Ja silti valitsit ateistipalstan? Koitappa nyt mies lopulta kerätä ittes ja mene sinne homopalstalle julistamaan, saat yhteyden "oikeisiin" vihollisiis.
uskova mies,, kirjoitti:
Voisitko antaa esimerkin ateistista, joka tekee homo-aiheisia aloituksia palstalle?*ja väärintekijöiltä.*Kerroit ettet moralisoi ketään, mutta siti löydät palstalta väärintekijöitä.
En minä ole väittänyt löytäväni erityisesti tältä palstalta homoja tai väärintekijöitä. Mutta tällä palstalla puolustellaan erityisen paljon em. henkilöitä. Tarkoitus on varmasti monissa tapauksissa melko vilpitön ja joissakin jopa hyväntahtoinen, mutta kyseinen propaganda on valheellista.
Harvapa homojen kanssa kaveeraa tai käy vankiloissa iltasatuja lukemassa joten on aika lopettaa tekopyhyys. Me vihaamme syntiä ja vääryyttä mutta vain ilmeisesti joillekin sälytetään tuo raskas taakka sanoa se suoraan. Muut kököttävät hiljaa tekemättä elettäkään.*En minä ole väittänyt löytäväni erityisesti tältä palstalta homoja tai väärintekijöitä. Mutta tällä palstalla puolustellaan erityisen paljon em. henkilöitä.*
"Erityisen paljon" ketä henkilöitä (homoja ja väärintekijöitä) on puolusteltu, kenen toimesta ja missä viestissä tai aloituksessa?
Miten kuvailisit omaa epätavallisen ahkeraa postitteluasi homoaiheista? Edellisen viestisikin kopioit uudeksi homoaloitukseksi, edellisten jatkoksi.
Et taida oikein ymmärtää että homoaihetta tällä palstalla ylläpitää käytännössä yksi neuroottinen kirjoittaja, sinä.
*Harvapa homojen kanssa kaveeraa tai käy vankiloissa iltasatuja lukemassa joten on aika lopettaa tekopyhyys. *
On puhdasta propagandaa vihjailla homojen olevan rikollisia joiden kanssa harvat kaveeraavat. Levität ihmisryhmästä väärää tietoa ja syyttelet muita propagandasta. Se jos joku on tekopyhyyttä.
*Me vihaamme syntiä ja vääryyttä mutta vain ilmeisesti joillekin sälytetään tuo raskas taakka sanoa se suoraan. Muut kököttävät hiljaa tekemättä elettäkään.*
Tuossa lähennellään jo rikosnimikettä "kiihottaminen kansanryhmää vastaan". Sinulla on oikeus olla vihainen oman pääsi sisällä kenelle haluat. Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että jos tuot tuon vihasi pääsi ulkopuolelle reaalimaailmaan, olet rikosoikeudellisessa vastuussa siitä mitä sanot, kirjoitat ja teet.
Et ilmeisesti "huomannut" tuota Jeesusta koskevaa kysymystä, joten toistan sen: Miksi Jeesus moitti ristillä viimeisinä sanoinaan jumalaa hänen hylkäämisestään, vaikka hän on kertomasi mukaan itse on se sama jumala? Etkö ymmärrä kysymystä, vai miksi siihen on niin vaikea vastata?bg-ope kirjoitti:
*En minä ole väittänyt löytäväni erityisesti tältä palstalta homoja tai väärintekijöitä. Mutta tällä palstalla puolustellaan erityisen paljon em. henkilöitä.*
"Erityisen paljon" ketä henkilöitä (homoja ja väärintekijöitä) on puolusteltu, kenen toimesta ja missä viestissä tai aloituksessa?
Miten kuvailisit omaa epätavallisen ahkeraa postitteluasi homoaiheista? Edellisen viestisikin kopioit uudeksi homoaloitukseksi, edellisten jatkoksi.
Et taida oikein ymmärtää että homoaihetta tällä palstalla ylläpitää käytännössä yksi neuroottinen kirjoittaja, sinä.
*Harvapa homojen kanssa kaveeraa tai käy vankiloissa iltasatuja lukemassa joten on aika lopettaa tekopyhyys. *
On puhdasta propagandaa vihjailla homojen olevan rikollisia joiden kanssa harvat kaveeraavat. Levität ihmisryhmästä väärää tietoa ja syyttelet muita propagandasta. Se jos joku on tekopyhyyttä.
*Me vihaamme syntiä ja vääryyttä mutta vain ilmeisesti joillekin sälytetään tuo raskas taakka sanoa se suoraan. Muut kököttävät hiljaa tekemättä elettäkään.*
Tuossa lähennellään jo rikosnimikettä "kiihottaminen kansanryhmää vastaan". Sinulla on oikeus olla vihainen oman pääsi sisällä kenelle haluat. Toivottavasti kuitenkin ymmärrät että jos tuot tuon vihasi pääsi ulkopuolelle reaalimaailmaan, olet rikosoikeudellisessa vastuussa siitä mitä sanot, kirjoitat ja teet.
Et ilmeisesti "huomannut" tuota Jeesusta koskevaa kysymystä, joten toistan sen: Miksi Jeesus moitti ristillä viimeisinä sanoinaan jumalaa hänen hylkäämisestään, vaikka hän on kertomasi mukaan itse on se sama jumala? Etkö ymmärrä kysymystä, vai miksi siihen on niin vaikea vastata?Kokeillaan vielä kolmannen kerran, tällä kertaa erikseen:
Uskova mies, ole hyvä ja vastaa tähän:
Miksi Jeesus valitti ristillä viimeisinä sanoinaan, että oli hylännyt itsensä?
Kiellä kolmasti = jätä edelleen vastaamatta, ja todista ettet ole täällä keskustelemassa vaan pelkästään trollaamassa homopropagandaasi.- uskova mies,,
bg-ope kirjoitti:
Kokeillaan vielä kolmannen kerran, tällä kertaa erikseen:
Uskova mies, ole hyvä ja vastaa tähän:
Miksi Jeesus valitti ristillä viimeisinä sanoinaan, että oli hylännyt itsensä?
Kiellä kolmasti = jätä edelleen vastaamatta, ja todista ettet ole täällä keskustelemassa vaan pelkästään trollaamassa homopropagandaasi.Minä olen monesti sanonut, että olen täällä lähinnä suojelemassa lapsia homopropagandalta.
uskova mies,, kirjoitti:
Minä olen monesti sanonut, että olen täällä lähinnä suojelemassa lapsia homopropagandalta.
*Minä olen monesti sanonut, että olen täällä lähinnä suojelemassa lapsia homopropagandalta.*
Jeesuksen tehtävä oli siis lähinnä suojella lapsia homopropagandalta, ja siksi hän teatraalisesti moitti ristillä alter-egoaan itsensä hylkäämisestä, kun näytteli että kuolee, mutta ei kuitenkaan kuollut oikeasti vaan vain leikisti, jotta voisi yhtyä taivaisen minänsä ja pyhän hengen kanssa myöhemmin. Tämä selvä.
Jos et halua vastata selvään kysymykseen selvästi, tulkitaan ne sitten niin epäselvästi kuin haluat.
Et ole täällä keskustelemassa vaan trollaamassa homopropagandaa. Olet niin täydellisen jumissa tuon homoasian kanssa, ettet voi edes Jeesuksesta keskustella.- Reallyy
uskova mies,, kirjoitti:
Voisitko antaa esimerkin ateistista, joka tekee homo-aiheisia aloituksia palstalle?*ja väärintekijöiltä.*Kerroit ettet moralisoi ketään, mutta siti löydät palstalta väärintekijöitä.
Harvapa homojen kanssa kaveeraa tai käy vankiloissa iltasatuja lukemassa joten on aika lopettaa tekopyhyys. Me vihaamme syntiä ja vääryyttä mutta vain ilmeisesti joillekin sälytetään tuo raskas taakka sanoa se suoraan. Muut kököttävät hiljaa tekemättä elettäkään."Harvapa homojen kanssa kaveeraa"
Mä en valitse kavereitani seksuaalisuuden perusteella. Säkö valitset? - uskova mies,,
Reallyy kirjoitti:
"Harvapa homojen kanssa kaveeraa"
Mä en valitse kavereitani seksuaalisuuden perusteella. Säkö valitset?Minkä perusteella valitset?
- ttt10
Pysy palstalla uskova mies. Ole kuuliainen kutsullesi ja kirjoita edelleen iloisin mielin kaikesta jumalattomien vastustuksesta huolimatta.
Muista lapsia ja nuoria, tulevaisuuttamme, jotta he saavat kuulla totuuden sanaa.
Olet hyvin tärkeä tällä palstalla. Hyvä, että olet jaksanut tähän asti. Jatka edelleen.- uskova mies,,
Kiitos. Olen jo meinannut monesti lakata. Monesti niin kasvotonta tämä, että välillä meinaa mennä usko koko homman järkevyyteen mutta toivottavasti edes jollekulle olisi jotain iloa tästä. Ainakin Kristus on ollut tärkeänä mukana tässä. Täytyy pysyä totuudessa ja jos jokin asia on vaikeampi hoitaa, niin täytyy rukouksella hakea sitä oikeaa polkua.
- ttt10
uskova mies,, kirjoitti:
Kiitos. Olen jo meinannut monesti lakata. Monesti niin kasvotonta tämä, että välillä meinaa mennä usko koko homman järkevyyteen mutta toivottavasti edes jollekulle olisi jotain iloa tästä. Ainakin Kristus on ollut tärkeänä mukana tässä. Täytyy pysyä totuudessa ja jos jokin asia on vaikeampi hoitaa, niin täytyy rukouksella hakea sitä oikeaa polkua.
Älä ihmeessä lakkaa. Tällä palstalla saat kuraa niskaan, mutta kommenttisi ovat tärkeitä! Jatka.
- uskova mies,,
ttt10 kirjoitti:
Älä ihmeessä lakkaa. Tällä palstalla saat kuraa niskaan, mutta kommenttisi ovat tärkeitä! Jatka.
Anteeksi pieni tauko. Käyn hiukan homoilemassa Ossin kanssa.
Lähimmäistään pitää rakastella. Tulen sitten taas paheksumaan
ja tuomitsemaan teidän iloksenne. - aten moraalittomuus
uskova mies,, kirjoitti:
Anteeksi pieni tauko. Käyn hiukan homoilemassa Ossin kanssa.
Lähimmäistään pitää rakastella. Tulen sitten taas paheksumaan
ja tuomitsemaan teidän iloksenne.Ateisti varastaa nikin. Onko noloa !
- uskova mies,,
aten moraalittomuus kirjoitti:
Ateisti varastaa nikin. Onko noloa !
Ei, minä olen uskova mies rehellisenä.
- aten moraalittomuus
uskova mies,, kirjoitti:
Ei, minä olen uskova mies rehellisenä.
Sinä olet niitä attenäytelmäkerhon jäseniä.
- uskova mies,,
aten moraalittomuus kirjoitti:
Sinä olet niitä attenäytelmäkerhon jäseniä.
Älä sano väärä todistusta lähimmäisestä.
En tiedä, miksi juuri näytelmäkerho tuli heti mieleesi.
Johtunee omasta harrastuksestasi.
Olen uskova mies hyvin hyvin rehellisenä. - turhaan kiertelet
uskova mies,, kirjoitti:
Älä sano väärä todistusta lähimmäisestä.
En tiedä, miksi juuri näytelmäkerho tuli heti mieleesi.
Johtunee omasta harrastuksestasi.
Olen uskova mies hyvin hyvin rehellisenä.Sinä käytät toisen nikkiä omasta elämästäsi kertomiseen. Miksi valehtelet. Mikset käytä omaa nikkiäsi ja kerro kaikille olevasi homo.
- uskova mies,,
turhaan kiertelet kirjoitti:
Sinä käytät toisen nikkiä omasta elämästäsi kertomiseen. Miksi valehtelet. Mikset käytä omaa nikkiäsi ja kerro kaikille olevasi homo.
Koska olen uskova mies ja hys hys vain salaisesti homo.
Niin kuin uskovaisilla on tapana, hyvänä esimerkkinä muuan Koivisto.
uskova mies,, täyttää selvästi jotain tärkeää tehtävää palstalla. Vaikka pariinkin otteeseen on esitetty, että hänelle ei vastattaisi, vaan ikäänkuin vaiettaisiin kuoliaaksi, niin silti uskovan miehen aloitukset ovat jatkuvasti suosittuja ja keräävät paljon kommentteja.
Olisiko hänessä hyvän ja helpon maalitaulun vikaa? Aina osuu, kun sinne päinkään heittää ja silloin on vaikea vastustaa kiusausta?- -s-
Hauskinta (tai nolointa, riippuen kai katsojasta) tässä viestiketjussa on se, että joku yleensä kehtaa kikkailla Suolen plus/miinus-systeemillä tuolla tavalla :)
Mitä itse aiheeseen tulee, niin omasta mielestäni ainoa toimiva ratkaisu tuollaisen huomionkipeän massapostittajan hiljentämiseksi on huomiotta jättämisensä.- sananvapautta!
Sinun mielestäsi uskovaisilla ei ole oikeutta sananvapauteen? Tämä vain vahvistaa kansan syvien rivien saamaa kuvaa ateisteista kommunisteina.
- -s-
sananvapautta! kirjoitti:
Sinun mielestäsi uskovaisilla ei ole oikeutta sananvapauteen? Tämä vain vahvistaa kansan syvien rivien saamaa kuvaa ateisteista kommunisteina.
Seitsemän miinusta parissa minuutissa :D Ketä sinä kuvittelet uunottavasi?
- 4+18
"Sinun mielestäsi uskovaisilla ei ole oikeutta sananvapauteen?"
Miten se, että jättää jonkun kommenttiin vastaamatta heikentää tämän henkilön sananvapautta? Ihan uteliaisuudesta kysyn... - toinen uskova
4+18 kirjoitti:
"Sinun mielestäsi uskovaisilla ei ole oikeutta sananvapauteen?"
Miten se, että jättää jonkun kommenttiin vastaamatta heikentää tämän henkilön sananvapautta? Ihan uteliaisuudesta kysyn...Ei, vaan te haluatte uskovan miehen ulos palstalta. Lisäksi luulette, että uskonnonvapaus koskee ainoastaan teitä. Joten haista sinäkin pitkä vittu.
- kiinnnnostunut
toinen uskova kirjoitti:
Ei, vaan te haluatte uskovan miehen ulos palstalta. Lisäksi luulette, että uskonnonvapaus koskee ainoastaan teitä. Joten haista sinäkin pitkä vittu.
Ei hän kuitenkaan lähde, niin miten hänelle vastaamatta jättäminen on sananvapauden riistoa, uskovaisethan ovat palstalla useasti vaatineet koko ateismi-palstan poistoa, niin mitä se sitten on, sananvapauden edistämistä vai, toisaalta uskova mies,, ei ole täällä palstalla vielä vastannut suoraan yhteenkään hänelle suoraan esitettyyn kysymykseen, eli hänellä ei ole tarkoitustakaan keskustella tällä palstalla, vähän niinkuin sinullä näyttää olevan täällä tarkoitus pelkkä vittuilu. Vaihda uskovaisen miehen,, kanssa vaikka sähköpostiosotteita, niin saatte keskenänne vaihella mielipiteitä vaikka kaiketpäivät.
- uskoaonse
Sananvapaus mitä sekin oikeasti tarkoittaa, kun -s- tai alottaja ei saa mielestäsi sanoa noin. Järjenkäyttö on sallittua.
- omanne härnäävät
kiinnnnostunut kirjoitti:
Ei hän kuitenkaan lähde, niin miten hänelle vastaamatta jättäminen on sananvapauden riistoa, uskovaisethan ovat palstalla useasti vaatineet koko ateismi-palstan poistoa, niin mitä se sitten on, sananvapauden edistämistä vai, toisaalta uskova mies,, ei ole täällä palstalla vielä vastannut suoraan yhteenkään hänelle suoraan esitettyyn kysymykseen, eli hänellä ei ole tarkoitustakaan keskustella tällä palstalla, vähän niinkuin sinullä näyttää olevan täällä tarkoitus pelkkä vittuilu. Vaihda uskovaisen miehen,, kanssa vaikka sähköpostiosotteita, niin saatte keskenänne vaihella mielipiteitä vaikka kaiketpäivät.
Taitaa olla ne attetrollit, jotka kiusaa teitä noilla attepalstan poistokirjoituksilla.
- luovuylimielisyydest
-s- kirjoitti:
Seitsemän miinusta parissa minuutissa :D Ketä sinä kuvittelet uunottavasi?
Sun kanssa ollaan heti eri mieltä. Oliko yllätys vain?
- Hienoa eikö?
uskoaonse kirjoitti:
Sananvapaus mitä sekin oikeasti tarkoittaa, kun -s- tai alottaja ei saa mielestäsi sanoa noin. Järjenkäyttö on sallittua.
"Sananvapaus mitä sekin oikeasti tarkoittaa, kun -s- tai alottaja ei saa mielestäsi sanoa noin. Järjenkäyttö on sallittua."
Hänelläkin on oikeus mielipiteeseensä, eli siihen että -s- ja aloittaja ovat väärässä. Järjenkäyttö myös pidemmälle sallittua. - 2+6
uskoaonse kirjoitti:
Raamatussakin sanotaan, että "Missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne."
Ilmeisesti Uskova mies ei ole lukenut Raamattua tai ymmätänyt tätä kohtaa ja ottanut onkeensa.
- 8+17
Ihan naurettavaa. Jollakin "peukutan itseä miinustan muita" projekti menossa kun ei muuhunkaan pysty!
- tässä on
Ateistin kateus kukassaan.
- Jeesuksen helmat
tässä on kirjoitti:
Ateistin kateus kukassaan.
Oletko sinäkin luopunut jo uskostasi?
- atet vähenee
Jeesuksen helmat kirjoitti:
Oletko sinäkin luopunut jo uskostasi?
Sinä olet näemmä luopunut ateismistasi. Hienoa!
- kiinnnnostunut
atet vähenee kirjoitti:
Sinä olet näemmä luopunut ateismistasi. Hienoa!
Koska itse meinaat luopua tuosta höpsismistäsi?
- atet sukupuuttoon
kiinnnnostunut kirjoitti:
Koska itse meinaat luopua tuosta höpsismistäsi?
Luovu sinäkin ateismista.
- Uskoviin pettynyt
Näin on, naurettavaa touhua, taas nähdään uskovien epärehellisyys... Ja turha vängätä että "ei voi yleistää", sillä tämäntyyppisen epärehellisyyden voi varsin hyvin yleistää tämän palstan "vieraileviin tähtiin". Ne ovat harvoja poikkeuksia, jotka ovat valmiita rehelliseen ja kiihkottomaan keskusteluun ateistien kanssa. Vaikka tällaisia keskusteluja mieluusti itsekin kävisin, olisi mukava tietää miten uskovat vaikkapa käytännössä elävät jokapäiväistä elämäänsä. Mutta vaikka suoraankin kysyisit ihan asiallisesti jotain, niin vastaukseksi tulee vain raamatunjakeita ja vittuilua. Kun ei niin ei.
- uskoaonse
Sinä ateisti lahkossa elävä. Jätä lukematta tai sulje koko suomi24 sivusto, jos niin paljon häiritsee.
*Sinä ateisti lahkossa elävä*
Jos tarkoituksenasi oli esittää uskovainen yksinkertaisena, onnistuit siinä hyvin. Olit sitten aito uskovainen tai sellaista näyttelevä trolli. Ateistilahko on yhdyssana, mutta paljastaa käyttäjänsä tietämättömyyden virheellisen kirjoitusasun lisäksi siinä ettei moista lahkoa voi olla olemassa. Lahko -nimitystä kun käytetään uskonnollisista ryhmistä ja ateismi ei sellainen ole. Jos muuta väität, et tiedä myöskään mitä käsite ateismi tarkoittaa.
Peruskoulupohjalta liikkeellä, vai peräti kotiopetuksen?
"Lahko on nykyisessä päämerkityksessään vallitsevasta kirkosta eronnut uskonnollinen ryhmä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lahko_(uskonto)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.913942Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973297Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1242608Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2071928Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201774Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä951658Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m791645- 1101519
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11291- 571182