Mielipiteet Motorexin 4T-öljyistä. Onko turhaa käyttää näin arvokasta öljyä Vm.04 Hussessa.
MP-Racing suosittelee,mutta käyttäjäkokemuksia kaipailisin??
Öljyt vaihdetaan 10 tunnin välein säännöllisesti.
Olisiko muita edullisempia vaihtoehtoja??
Motorex öljyä Husseen
7
1790
Vastaukset
- hjyrrpo
siinon se JASO MA -luokitus että se kytkin kestää...en tiiä sitte...
- H Mikkola
Mistä löytyy näihin JASO luokituksiin selitystä
maallikoille ??
Tuntuu vähän joka merkiltä löytyvän JASO luokiteltua öljyä.
Tosin harvalta 10W-60 viskositeettiväliltä. - H Mikkola
H Mikkola kirjoitti:
Mistä löytyy näihin JASO luokituksiin selitystä
maallikoille ??
Tuntuu vähän joka merkiltä löytyvän JASO luokiteltua öljyä.
Tosin harvalta 10W-60 viskositeettiväliltä.Eikö kellään tietoa ????
- advance4t
H Mikkola kirjoitti:
Eikö kellään tietoa ????
Mitä mä oon varikolla seuraillu, niin kaikki huiput pistää koneeseen shell advance 4t öljyä. Ei varmasti mikään huono vaihtoehto motorexiin. Hinnasta ei oo mitään tietoo...
- edelliseen
advance4t kirjoitti:
Mitä mä oon varikolla seuraillu, niin kaikki huiput pistää koneeseen shell advance 4t öljyä. Ei varmasti mikään huono vaihtoehto motorexiin. Hinnasta ei oo mitään tietoo...
Mä vaihdan öljyt joka kerta ajon jälkeen mun kilpuriin, ja harjoituspyörään 3-tunnin välein...
- Ruoska
advance4t kirjoitti:
Mulla on nyt tota Shellin öljyä. Hmmm... Ongelmia ei oo ollu, mutta ennen oli Castrolin GPSsää (vai mikä hemmetti se nyt on.. se perus 4T öljy). Ainakin mitä purkista kaataa pois ni Castrol tuntuu mielekkäämmältä. Shellin öljy on litkua ja Castrol jähmeetä tavaraa. Tuntuu paremmalta ratkasulta. Kummallakaan öljyllä ei oo ollu mitään ongelmia, mut ite kyllä suosin Castrolin öljyä.
- Notota
Harvemmin se koskaan turhaa on käyttää hyvää öljyä.
Paremmin se kone kestää ja toimii kun käyttää laatu tavaraa.
Mutta varmasti löytyy hyviä vaihtoehtojakin tuon tilalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750