Miten pystyn luottamaan menevään mieheen?

tunteistaansekaisin

Kaipailisin neuvoja teiltä asiaani..
Olen alkanut tapailemaan exääni uudestaan ja en tiedä mitä tehdä. Kipinää on aina ollut, mutta ongelmana on exäni villeys. Hän on aina ollut luonteeltaan villi ja menevä ja siksi minulla on vaikeuksia luottaa häneen. Hän on myöskin aina ollut kovis, suosittu, hänellä on paljon kavereita(niin poikia kuin tyttöjäkin) , ja nössö puhumaan tunteista. Itse olen taas luonteeltani hieman ujo, mutta kuitenkin sosiaalinen.

Mistä tiedän onko hän tosissaan suhteeni? Emme seurustele vielä, tapailemme vain. Hän kertoo, että hän välittää ja haluaa olla kanssani. Hän tekee isoja asioita vuokseni. Mutta kuitenkaan hän ei soittele päivittäin ja epäilykseni aina heräävät. Selitykseksi hän on sanonut että ei halua menettää minua, etenemällä suhteessa liian äkkiä niin kuin viimeksi. Onko se totta? Mielessäni aina pyörii, että jos hän onkin jonkun toisen naisen kanssa ja ei välitäkään minusta. Olen aina ollut varma suhteistani, mutta tästä en ole niinkään varma.

Olen niin tunteistani sekaisin että en tiedä mitä tehdä...! Olen aina hehkuttanut kavereilleni kuinka hän on IHANA, mutta nyt kun tapailemme jälleen, asian toinen puoli pyörii päässäni liikaa.

2

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anons

      En usko, että suhteenne voi toimia jos et opi luottamaan itseesi ensin. Miksi teille aiemmin tuli ero, sinun epävarmuudenko takia? Enkä nyt pahalla tai hyvälläkään sano näin anonyymisti tuntemattomalle mutta kasvata itseäsi. Älä aloita uudestaan hänen kanssaan suhdetta, jos epävarmuutesi vahvasti vielä painaa. Hän ei ehkä ole se maailman viimeisin mies kuitenkaan. Olet tasapainoisempi jonkun muun kanssa sitten joskus!

    • Itse sanoisin ei

      Välittäminen on totaalisen eri asia kuin rakastaminen. Itse en usko, että exän kanssa saa suhdetta uudelleen toimimaan. Se on jo kerran (joskus useammankin kerran) nähty, ja jos ei silloin toiminut niin mikä olisi nyt muuttunut, jotta toimisi aiempaa paremmin? Oletteko keskustelleet mikä on eri tavalla muu kuin se, että etenette hitaammin? Miksi haluatte edetä hitaammin? Mihin tähtäätte parisuhteesanne?

      Rakastunut ihminen haluaa olla joka minuutti rakkaansa kanssa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe