Miehen pitkät katseet!

ihastunut nainen

Nyt miehet kertokaa, tarkoittaako pitkät ja viipyvät katseet ja vilkuilu kiinnostusta vai voiko mies katsella muuten vain, esim jos on huomannut naisen katseet? Vaihdettu erään miehen kanssa jo pitemmän aikaa katseita, mutta kumpikaan ei ole vienyt asiaa pidemmälle. Johtuen kyllä ihan olosuhteista kun koskaan ei tule sellaista tilannetta että olisimme vain kahden vaan aina on muita ympärillä. Pitääkö tässä alkaa hankkiutumaan sellaiseen otolliseen tilanteeseen ja toivoa, että mies sitten rohkaistuisi tulla juttelemaan? ;)

36

9873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukalie mistälie m

      Ihan kun kirjoittaisit....niin kovin tutun tuntuinen teksti.
      Jos äkkiseltään olettaisi et oisit hän,niin itse varmasti toisissa olosuhteissa selvittäisin asiaa pidemmälle.Varmasti hänkin niin tekisi.

      • alkup.

        Tuskimpa niin hyvä tuuri sattuisi, että olisit juuri HÄN. Meitä ihastuneita katseen vaihtajia taitaa mahtua tähän maahan aikas monta :) Mistäs päin kirjoittelet?


      • kukalie
        alkup. kirjoitti:

        Tuskimpa niin hyvä tuuri sattuisi, että olisit juuri HÄN. Meitä ihastuneita katseen vaihtajia taitaa mahtua tähän maahan aikas monta :) Mistäs päin kirjoittelet?

        Todennäköisyys erittäin pieni,kuin lottossa,mutta eteläsuomen lääni kyseessä.


      • alkup.
        kukalie kirjoitti:

        Todennäköisyys erittäin pieni,kuin lottossa,mutta eteläsuomen lääni kyseessä.

        Hehheh miksi et sitten uskalla kertoa tuon tarkemmin? ;) Etelä-Suomeen menee tämäkin.


      • mistälie
        alkup. kirjoitti:

        Hehheh miksi et sitten uskalla kertoa tuon tarkemmin? ;) Etelä-Suomeen menee tämäkin.

        Oon niin ujo poika,et jänistelen täällä.Ei ilkee paljastella kaikkien nähden :)


      • alkup.
        mistälie kirjoitti:

        Oon niin ujo poika,et jänistelen täällä.Ei ilkee paljastella kaikkien nähden :)

        Vai niin, no tuskimpa uskallat koskaan ihastustasi lähestyä livenä kun et täälläkään uskalla avautua tuntemattomalle ihmiselle :) ei sillä että olettaisin sinun olevan juuri HÄN, tiedän ettei se käytännössä ole mahdollista. En usko hänen roikkuvan näillä palstoilla. Noh toivotan kuitenkin onnea sinulle ihastuksesi kanssa.


      • kyllikki5
        alkup. kirjoitti:

        Hehheh miksi et sitten uskalla kertoa tuon tarkemmin? ;) Etelä-Suomeen menee tämäkin.

        Miksi naiset on niin tyhmiä. Meillä mies alkaa silmäpelin aina jonkun naisen kanssa ollaan sitten laivalla tai etelän lomalla niin typykät alkaa tuijotella ja punastella ja sitten HALOO minä istun miehen vierellä. Mies yhtä tyhmä, miten pääsis eroon kun on yhteinen asunto, eikä mies suostu asunnon myyntiin.


    • 7+16

      Mies voi tehdä noin myös, koska haluaa flirttailla ja hurmata omaa egoaan buustatakseen ja itseään viihdyttääkseen. Kun kysyt niin kappas vaan hän onkin varattu uskollinen mies ja aikoo myös pysyä sellaisena. Parasta onkin kysyä ajoissa ennen kuin itse alkaa kuvitella liikoja. Usko huviksesi.

      • saletisti ei natsas

        Mulla johtuu katseet siitä että olen tulisesti ihastunut, mutta sormus sormessa sitouttaa toiseen naiseen, joten sen vuoksi meistä ei voi tulla mitään.
        Ihastukselle en tässä vaiheessa voi mitään, mutta teoille voin.
        Niin tuttua...


      • ärsyttäviä tommoset
        saletisti ei natsas kirjoitti:

        Mulla johtuu katseet siitä että olen tulisesti ihastunut, mutta sormus sormessa sitouttaa toiseen naiseen, joten sen vuoksi meistä ei voi tulla mitään.
        Ihastukselle en tässä vaiheessa voi mitään, mutta teoille voin.
        Niin tuttua...

        Ole kiltti ja lopeta katseleminen, koska toinen ei varmaankaan halua kuvitella mitään turhaa, kuten ap. Pidä tunteesi omanasi.

        Sekin on teko, kun katselet toista ja annat hänelle merkkejä muusta. Mutta ei toisten tunteilla taida olla sulle merkitystä.


      • 1+12
        saletisti ei natsas kirjoitti:

        Mulla johtuu katseet siitä että olen tulisesti ihastunut, mutta sormus sormessa sitouttaa toiseen naiseen, joten sen vuoksi meistä ei voi tulla mitään.
        Ihastukselle en tässä vaiheessa voi mitään, mutta teoille voin.
        Niin tuttua...

        Sun teot on parhaillaan ristiriidassa sun sitoumuksen kanssa.
        Ei se sormus vaan sitoutuminen tekojen puolesta. Nyt kuvittelet, että sormus pelastaa sinut vastuusta tilanteessa. Peluri.


      • what's going on
        ärsyttäviä tommoset kirjoitti:

        Ole kiltti ja lopeta katseleminen, koska toinen ei varmaankaan halua kuvitella mitään turhaa, kuten ap. Pidä tunteesi omanasi.

        Sekin on teko, kun katselet toista ja annat hänelle merkkejä muusta. Mutta ei toisten tunteilla taida olla sulle merkitystä.

        Joo jotain pitäs tehdä.
        Mä en oikein tiedä mitä tehdä tässä vaiheessa, olla vain katsomatta vai?
        Juteltu ei oo vaan pelkkiä katseita, eikä hymyä mun puolelta.
        Tilanne on karsea jos toinen kuvitellu jotain enemmän..
        Mä olen varmaan mokannu pahasti.
        Olen amatööri enkä peluri.


      • 7+15
        what's going on kirjoitti:

        Joo jotain pitäs tehdä.
        Mä en oikein tiedä mitä tehdä tässä vaiheessa, olla vain katsomatta vai?
        Juteltu ei oo vaan pelkkiä katseita, eikä hymyä mun puolelta.
        Tilanne on karsea jos toinen kuvitellu jotain enemmän..
        Mä olen varmaan mokannu pahasti.
        Olen amatööri enkä peluri.

        Mieti mitä haluat hänelle viestittää. Mä ainakin olen jättänyt kaikenlaisen vehtaamisen pois, jos oikeasti en halua antaa ymmärtää mitään. En todellakaan ala tuijotella viipyviä katseita, jos aion pysyä uskollisena varattuna tai halua antaa toisen ymmärtää liikoja.

        Eri asia on pieni ohimenevä flirtti, mutta jos tämä kohdistuu tiettyyn henkilöön jatkuvasti ja on kovin selkeää niin väitän, että 99% ihmisistä kuvittelee aika pian, että sormus ei tässä tapauksessa ole kovinkaan tiukasti sormessa tai sitten kyseessä on ns. sika tai peluri. Ihmiset haluaa kovin helposti uskoa, että toinen on umpirakastunut juuri häneen (eikä jostain syystä kovin sitoutunut nykyiseen), niin miehet kuin naisetkin.


    • Kyllästynyt

      Mul on ihan samanlainen tilanne, kun sulla aloittaja. Itse en kohta enää jaksa koko tilannetta ja tulin siihen tulokseen, että pitää rohkeasti itse toimia tai unohtaa koko juttu. Niin, helpommin sanottu kuin tehty, mut ei jää enää vaihtoehtoja.

      • alkup.

        Juuri näin ajattelen itsekin! Tilanne turhauttaa toden teolla ja tuntuu että selvyys on saatava. Rohkeutta se kyllä vaatii. En ymmärrä miksi asioista täytyy tehdä niin vaikeita, lähinnä oman pään sisällä. Täytyisi vaan rohkeasti mennä juttelemaan kun näkee miehen seuraavan kerran, mutta kun jotenkin siinä tilanteessa se ei tunnu yhtään luonnolliselta.

        Olisi aivan eri asia törmätä mieheen vapaa-ajalla jolloin lähestyminen olisi paljon luonnollisempaa.... Ja ehkä sitä myös pelkää toisen reaktiota, että jos kiinnostus ei sitten kuitenkaan olekaan molemminpuolista tai toinen on varattu. Toisaalta on vaikea mennä juttelemaan kun vielä ei olla edes moikkausasteella. Ensin pitäisi tulla edes sopiva tilanne, että voitaisiin moikata toisiamme ja siitä se sitten lähtisi etenemään jos on lähteäkseen...


      • noikataan
        alkup. kirjoitti:

        Juuri näin ajattelen itsekin! Tilanne turhauttaa toden teolla ja tuntuu että selvyys on saatava. Rohkeutta se kyllä vaatii. En ymmärrä miksi asioista täytyy tehdä niin vaikeita, lähinnä oman pään sisällä. Täytyisi vaan rohkeasti mennä juttelemaan kun näkee miehen seuraavan kerran, mutta kun jotenkin siinä tilanteessa se ei tunnu yhtään luonnolliselta.

        Olisi aivan eri asia törmätä mieheen vapaa-ajalla jolloin lähestyminen olisi paljon luonnollisempaa.... Ja ehkä sitä myös pelkää toisen reaktiota, että jos kiinnostus ei sitten kuitenkaan olekaan molemminpuolista tai toinen on varattu. Toisaalta on vaikea mennä juttelemaan kun vielä ei olla edes moikkausasteella. Ensin pitäisi tulla edes sopiva tilanne, että voitaisiin moikata toisiamme ja siitä se sitten lähtisi etenemään jos on lähteäkseen...

        Juuri näin eikun noikkailemaan ekas..........


      • Kyllästynyt
        alkup. kirjoitti:

        Juuri näin ajattelen itsekin! Tilanne turhauttaa toden teolla ja tuntuu että selvyys on saatava. Rohkeutta se kyllä vaatii. En ymmärrä miksi asioista täytyy tehdä niin vaikeita, lähinnä oman pään sisällä. Täytyisi vaan rohkeasti mennä juttelemaan kun näkee miehen seuraavan kerran, mutta kun jotenkin siinä tilanteessa se ei tunnu yhtään luonnolliselta.

        Olisi aivan eri asia törmätä mieheen vapaa-ajalla jolloin lähestyminen olisi paljon luonnollisempaa.... Ja ehkä sitä myös pelkää toisen reaktiota, että jos kiinnostus ei sitten kuitenkaan olekaan molemminpuolista tai toinen on varattu. Toisaalta on vaikea mennä juttelemaan kun vielä ei olla edes moikkausasteella. Ensin pitäisi tulla edes sopiva tilanne, että voitaisiin moikata toisiamme ja siitä se sitten lähtisi etenemään jos on lähteäkseen...

        Ajatukset meillä menee todella yksiin. Itsekin haluisin selvyyden saada. Se siinä hankalaa onkin, kun tekee asiasta suuremman ja vaikeamman, mitä se todellisuudessa onkaan. Jotenkin sitä on epävarma itsestään ja niin hämmentynyt koko tilanteesta. Pitäisi vaan yrittää suhtautua huolettomammin kaikkeen, mutta helppoa se ei ainakaan itselleni ole.

        Itsellä vielä se tilanne, että kohta en välttämättä häntä enää näe, joten jos haluan selvyyden saada, pitäisi alkaa toimia.

        Toivottavasti sä saat omaan tilanteeseen selvyyden :)


    • ajattelin itsekseni

      Todennäköisesti hän on kiinnostunut ja ajattelee,että tuossa nätti ja mukava nainen johon olis mukava tutustua paremmin.
      Kauneus ajaa katsomaan kauneutta ja syvempi kiinnostus herää kokonaisuudesta.

      • usko vaan

        Tämä on sen verran hyvä vastaus, ettei tähän oikein ole mitään lisättävääkään. Mies on kiinnostunut naisesta tai ainakin tämän huomiosta. On sinkku ja kiinnostunut siis tai sitten varattu ja haluaa vain huomiota tai etsii uutta naista mahdollisesti. Tuossa ne vaihtoehdot.


      • joo-o
        usko vaan kirjoitti:

        Tämä on sen verran hyvä vastaus, ettei tähän oikein ole mitään lisättävääkään. Mies on kiinnostunut naisesta tai ainakin tämän huomiosta. On sinkku ja kiinnostunut siis tai sitten varattu ja haluaa vain huomiota tai etsii uutta naista mahdollisesti. Tuossa ne vaihtoehdot.

        Eli vaihtoehtoja on todella monta. Voi haluta vain huomiota tai mitä tahansa muuta.


      • aikanaan selvii
        joo-o kirjoitti:

        Eli vaihtoehtoja on todella monta. Voi haluta vain huomiota tai mitä tahansa muuta.

        Valitsit mielessäsi sen huonoimman vaihtarin.Voisiko hän vilpittömästi olla vaan sinusta kiinnostunut ;)


      • alkup.

        Kiitos kannustuksesta! ;) Kyllä mä uskon miehen olevan ainakin jollain tasolla kiinnostunut, en usko että muutoin niin paljon katselisi...


      • 4+19
        alkup. kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta! ;) Kyllä mä uskon miehen olevan ainakin jollain tasolla kiinnostunut, en usko että muutoin niin paljon katselisi...

        Niin sitä monesti uskoisi. Saattaa juosta karkuun, kun lähestyt. Ihmeen paljon on tuollaisia jänishousumiehiä ja pelkäänpä että se on suomalaisten miesten erikoispiirre. Kannattaa lähestyä ja selvittää mitä miehellä on mielessä, ennen kuin antaa mielenrauhansa ja sydämensä kärsiä jonkun silmäniskijän vuoksi.


      • T-mies.
        4+19 kirjoitti:

        Niin sitä monesti uskoisi. Saattaa juosta karkuun, kun lähestyt. Ihmeen paljon on tuollaisia jänishousumiehiä ja pelkäänpä että se on suomalaisten miesten erikoispiirre. Kannattaa lähestyä ja selvittää mitä miehellä on mielessä, ennen kuin antaa mielenrauhansa ja sydämensä kärsiä jonkun silmäniskijän vuoksi.

        No saahan sitä leikkiä.


    • eteläsuominen

      Mulla on sama tilanne, mutta en edes tiedä näenkö sitä miestä enää koskaan. Ei ole näkynyt enää aikoihin. Harmittaa, juuri kun olin valmis tekemään aloitteen pitkän ujostelun ja jahkailun jälkeen niin toinen häviääkin kuin pieru saharaan :( Kannattaa toimia nyt, eikä harmitella sitten kun on myöhäistä!

      • alkup.

        Voih :/ Tätä itsekin vähän pelkään, nyt pitäisi toimia kun vielä on mahdollista. Kaikista pahinta olisi katumus. Toivottavasti näet vielä ihastuksesi ja hän on vain väliaikaisesti ollut "piilosilla".


    • Huippurakas

      Olen aika pyylevähkö.Mieheni katse viipyy aika kauan keinuvassa norjassa vartalossa.Mustasukkaisuus yllättää.

      Kun vain saisin pussata tuota tompeloa miestäni iänkaiken.

      • rakettieteilijä

        Yksinkertaista, laihduta.

        Miehesi katseet viipyvät sitten sinun norjassa vartalossasi kahta suuremmalla intohimolla.


    • sano suoraan

      Naisten katseista kun ei aina tiedä mitä ne tarkoittaa. Sitä saattaa miesparka kuvitella, että toi nainen silmäilee mua, jaahas se varmaankin kiinnostunut. Vaikka toisaalta se saattaa ihan yhtä hyvin ajatella, että onpas ärsyttävän oloinen tyyppi. Ja taas se on tuolla! Menis jo pois!

      • dgdfg

        Itse en usko tähän.

        Jos nainen kokee, jonkun todella ärsyttäväksi jne. Niin väitän, että nainen tekee kaikkensa ollakseen kiinnittämättä mieheen mitään huomioita, jotta ei

        a) ruoki miehen ärsyttävää käytöstä
        b) riskeeraa lähettämästä väärää positiivista signaalia, joka voi pahimmillaan johtaa miehen lähestymiseen ja jopa roikkumiseen/ahdisteluun

        Jos nainen haluaa miehen "menevän jo pois", niin miksi hän katselisi miestä?


    • sitä se on...

      ...hevoisetkin potkii.... ;)

    • No mun mielestä

      Jatkuva vilkuilu on jotain... siihen on syy. Ihastuminen, toisen upea ulkokuori. Joka tapuksessa sellainen käytös viestii kiinnostuksesta.
      Minä tiedän töistä parikin tyyppiä, jotka vahtaa minua taukoamatta. Se on kiusallista. Tekisi mieli huutaa että "ettekö oo ennen naista nähny". Mikä ei olekkaan kaukaa haettua sillä olen siellä ainut nainen töissä. Ja mie en tykkää yhtään että mua nimitetään "heidän tytöksi".

    • dfgasdas

      ap - katseita keräävänä miehenä voin sanoa, että en vilkuile ja viipyile naisten katseissa jos en ole kiinnostunut.

      En viivy katseissa, vaikka olisi kaunis nainen ja olen varattu, ehkä hetkellisesti voin ottaa sen egobuustin huomaamalla katseet, mutten jää niihin kiinni. En varsinkaan sinkkuna viivy sellaisten naisten katseissa, joista en ikinä olisi kiinnostunut. En halua ihastuttaa ketään turhaan ja enkä halua, että naiset keskenään puhuvat "että toi on se tyyppi, joka mua aina vilkuilee" ellen siis ole kiinnostunut. Sitten voin ottaa riskin.

      Varsinkin pidempiaikainen katseidenvaihto tai yksipuolinen säännöllinen katsominen kertoo ehdottomasti kiinnostuksesta. Kun se on ollut molemminpuolista, esim. töissä, niin aina siellä on ollut jotain taustalla. Varattuja naisia myöten, jotka ovat sitten silmät kirkkaina pikkujouluissa hakemassa tanssimaan ja liittymään seuraani. Selvä kaukoihastus, mutta en näihin suhtaudu kuin hyväntahtoisesti myötäeläen ilman toimintaa.

      Toki meitä on moneen junaan.

      Ap - jos olisin kertomuksesi mies, niin toivoisin sinun. Muistuttavan minua katseellasi, että olet yhä kiinnostunut ja tilaisuuden tullen jäävän yksin sivummalle minua odottamaan ja katseellasi vielä kutsua minut paikalle. Sen helpommaksi et voi asiaa miehelle tehdä.

    • Anonyymi

      Katseet helppoja aloitteen tekeminen vaikeaa. Väärinymmärryksen mahdollisuus on molemminpuolin olemassa, miehen lähestyminen voidaan tulkita lähentelyksi naisen tekemään suhtaudutaan oman kokemuksen mukaan enemmän huumorilla.

      Katseflirtti on todellinen tunnepelin taitolaji, ja itse pidän selvänä merkkinä sitä jos katseet kohtaa usein. Ja ensimmäisten vilkaisujen jälkeen katsekontakti pysyy pitkään että jommalta kummalta loppuu kantti....:D Rohkea lähestyy uutta ihmistä neutraalisti jutellen jo tässä vaiheessa. Keskustelun alkaessa jos katse pysyy silmissä on seaina rohkaisevaa. Itse huomioin sitä jos toinen katsoo puhuvia huulia jasilmiä vuorotellen. Ja itse en katsele useaan kertaan ihmisiä jotka ei mua jollain tapaa viehätä. Harva ei halua kuulla olevansa viehättävä, kun sen tekee kunnioittavasti. Miehelle vain on se rooli jaettu, että joskus täytyy erehtyä...:P Joskus saat jonkun juttusille/kahville, joskus et.

      • Anonyymi

        Oliko tämä miehen vai naisen kommentti? Miehenä vilkuilen useammin kiinnostavaa naista. Varatunkin miehen tilanne voi olla se, että haluaa uutta parisuhdetta. Parisuhteet voivat olla myös kulisseja tai avoimia tai ollaan vaan yhdessä velkojen ja lasten vuoksi. Hyvät miehet ei ole kauaa yksin ja huonompaan ei halua vaihtaa. Tässä vinkki ruskeasilmäiselle fitnesskaunottarelle. Olet todella upean näköinen, täydellinen.


    • Anonyymi

      Mä katselen ainakin hyvännäköisiä naisia ja mietin millaista tuon kanssa olisi olla. Kiinnostaa millainen vartalo on päästä ihan varpaiden muotoihin asti. Jos on todella kiinnostava tapaus tulee katseltua liikaa. Joillakin naisilla on upeat seksikkäät jalat vaikka muu osa ei niin houkuttele ja toisinpäin. Joidenkin naisten kasvot on todella kauniit vaikka muuten ei olisi. Olen visuaalinen kuten varmaan suurin osa miehistä. Jos katseita vaihdetaan niin tuskin niitä epämiellyttävyyden takia vaihdellaan. Jos viehättävä nainen on vielä kiva ja luotettava on hän suorastaan aviovaimo materiaalia tai ainakin parisuhde materiaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe