Nonii gallupin aihe olis semmonen, et kuinka usein käyt tyttö/poikaystäväs luona ja kuinka usein se käy sun luona. Esim. kuinka monta kertaa viikossa? Tämä siksi kun askarruttaa se et mä käyn muijani luona n.kerran viikos, ja se käy meil 1-2 kertaa viikossa, onko se teijän mielestä liian vähän seurustelevaks pariks??
Laittakaa myös ikänne. (mä ja mun tyttöyystävä ollaan molemmat 17)
Kiitos!
Gallup seukkaaville
6
433
Vastaukset
- mato
Mä käyn poikaystäväni luona noin 2-4 kertaa viikossa, ja poikaystävä käy mun luona noin 1-2 kertaa viikossa ja sekin vain hetken (kork. tunti) kun se tulee hakemaan mua. Tuo on yleinen malli, vaihtelee kuitenki. Viikonloput yleensä ollaan yhdessä, viikolla harvemmin tavataan, viikolla yleensä vain pienen hetken. Mä oon 17, poikaystävä 22, yheistä taivalta takana noin 2 vuotta.
Ei ole ollenkaan liian vähän tuo mitä kerroit. Ihan hyvä. (Ei kerkee toiseen kyllästyä.) Pitempiä taukojaki kannattaa silloin tällöin pitää. - Tyttöystävä
Meillä on poikaystävän kanssa niin että ollaan joka päivä kahdestaan. joka toinen päivä meillä ja joka toinen päivä heillä.
Ja ollaan sitten joka yö kahdestaan.
Itse oon 15w ja poikaystäväni täyttää pian 18w.
Mun mielestä toi sun ja tyttöystäväsi yhdessä oleminen on ihan hyvä sillä mäkin voisin ehkä aina pitää pari päivää vapaata jätkästäni =) - Aphrodite
Mä käyn yleensä poikaystävän luona, koska se asuu lähellä molempien koulua. n. 2-3 krt viikossa nähään, usein jään myös yöksi, väh. kerran viikossa. Poikaystävä käy tosi harvoin meillä, mutta on kyllä tavannut perheeni jne. Homma toimii näin oikein hyvin. Oon 18.
Ja tosiaan, ei sitä oo mikään pakko joka päivä nähä. Jää enemmän aikaa kavereille, opiskeluun ja yksinoloon, joka on tärkeetä, jotta voi olla sitten toisen kanssa 100-% kun ollaan yhdessä. - manna
oon 15 ja mun jätkäkaveri 19, tavataan 4-5 krt viikossa, nyt ei olla pahemmin nähty ku poitsulla on kirjotukset kesken mut puhelimen kautta ollaan yhteydessä joka päivä
- Cirrus^
Mä nään mun kultaa vaan viikonloppuisin, jos silloinkaa, tämä johtuu välimatkasta. hän asuu espoossa ja minä lappeenrannassa. :) Mutta hyvin on juttu toiminut, koht vuosi seurusteltu. :) Se näkeminen on kiinni siitä, missä asuu ja onko mitäö muuta tärkeätä. :P
- trop
itse olen 16 jätkäni 18.
näemme vähintään neljä tai viisi kertaa viikossa ja se on kultani mielestä liian vähän.
itse laipaan välillä omaa rauhaa ja aikaa myös muille tärkeille ystävilleni. harrastukset ovat myös tärkeitä.
mutta mielestäni kerran tai kaksi viikossa on liian vähän, ikävähän siinä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770