Hei ! Olen monta kertaa yrittänyt saada sinulta vastauksen, aina mennyt ohi..onnistuisko nyt ?... Olen 40 ohittanut tumma eronnut nainen. Olen jo vuosia kulkennut yksin. Nyl kuvioissa pyörii pidempi ristiverinen mies, ystäväpohjalla mennään.Kehittyykö tästä jotain ? Kaunis kiitos vastauksestasi !
Tuntijasi
5
113
Vastaukset
Hei
tässä on vielä vastusta, miehellä on vielä asioita, joita ei ole viety loppuun. sinä et tunne hänen yksityiselämäänsä, siellä on vastusta.
hänen asioittensa hoitaminen vie vielä aikaa ja energiaa.
sinulle itsellesi on aukeamassa tieto, mikä on arvokas. se vie sinua kovalla vauhdilla eteenpäin, sinä jätät "luotettuja" ihmisiä taaksesi. he eivät loppujen lopulta olleetkaan luottamuksen arvoisia.
liikut kuin pilvi, sinä luotat tuuleen ja sen suuntaan. ja näin on hyvä.
sanon niin, että tässä on nainen, jolla on varakkuutta. onko hän tämän miehen äiti, muu sukulainen, tai joku muu nainen, en voi sanoa näin nopeasti. mutta se kaikki liittyy tähän taloon tai asuntoon.
jos jaksat olla mukana, tästä voi kehittyä mukavaa. asunnon rahoituksesta ja sen sellaisessa on paljon epäselvyyksiä. mutta sinähän kysyit kuitenkin vain tästä miehestä!
vastaukseni on kyllä, eli jos vain suinkin jaksat, niin tästä voi tulla mukava ja luotettava suhde.
t. Keskiyö- Chiara
Hei Tuntijasi, ja kaunis kiitos vastauksesta ! Hyvin sait kiinni ! Kyseessä oleva nainen on varmasti miehen ex puolisi, miehellä ero menossa ja rahaasioista on kiista. Olen yrittänyt olla ihastumatta tähän mieheen,vetää vaan kovasti puoleensa.Hmm tieto..mikä se voisi olla.. yritän ratkaista yhden talouteen liittyvän asian, ei tietoa siitä miten saan sen järjetymään, mutta yritän luottaa siihen että se onnistuu...
- Chiara
Hei vielä keskiyö !
Minulle jäi vaivaamaan toi lause..sinulle on aukemassa tieto ..voisitko kiltti vielä hieman avata ? Kiitos ! Hei
niin, tällä miehellä on vielä omaisuuden selvitys kesken.
mies on hyvin maskuliininen, hänestä oikein "roiskuu" miehekkyyttä ja se saa sinut tuntemaan itsesi oikeaksi naiseksi. tässä on paljon vetovoimaa ja tunnetta.
sinulle on toisiaankin avautumassa tieto, mutta niin kuin aina sanon, en osaa puhua tarkoista ajankohdista. tähän asiaan näen ensinnäkin leveän tien, kadun. sen varrella on kivitalo, vanha talo. tässä talossa on ennen asunut nuori nainen, joka kärsi vääryyttä. sinä olet tietoinen tilanteesta, vaikkakin ehkä alitajuntaisesti.
oletko sinä jo aavistanut jotakin?
tällä naisella on lapsi, nyt jo aikuinen. ja teidän polkunne kohtaavat, teidän vanhat juurenne ovat vahvaa verta. miltä sinusta tämä kuulostaa? minä joudun pinnistämään kamalasti.
t. Keskiyö- Chiara
Kiitos tuntijasi kun vielä katsoit.! Mies on kyllä urheilullinen mies.! Liittiyykö tämä nainen tähän mieheen, vai mun elämääni ?.Asia selviää varmasti .Kiitos vaivaanäöstäsi. Jos vielä jaksat katsoa minulla olisi aikamoinen pulma. Olen luvannut lapselleni matkan , ja näytti jo siltä että se toteutuu. Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä että joudun peruttamaan matkan, ja joudun tuottamaan lapselle pettimystä.Taloudestahan tämä on kiinni ,elintärkeät jutut hajoneet.Näyttääkö siltä että saan tämän asian järjestykseen,vai joudunko luopumaan matkasta.Tässä on niin paljon kiinni !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414