kirjeeni sinulle J.

rakkaudella P.

Elämä on mutkikasta.

entä jos tarpeeksi paljon rakastaa.. suoristuuko tie.

rakas miksi eksyit tänne? Muistitko meidät? Miksi me hylkäsimme rakkauden? Miksi emme antaneet edes mahdollisuutta.

minä rakastan sinua. Rauhallista olemustasi, vilkasta ja vallatonta luonnettasi. Yritä ymmärtää, riittäisi vain pelkkä kainalossa olo ja lähellä pitäminen.

nyt vain on muistojen riitettävä.

rakkain minä rakastan sinua. Minä rakastan sinua.

Minä näin, olit surullinen. Olin kuin en näkisi mitään.

Helliä sinua yhden yön. Yhden ainoan yön. Katsella unisekaisia hiuksiasi. Pitää sinua hellästi. Käydä viereesi nukkumaan. Yhden ainoan kerran nukkua vierelläsi.

elämässä yksi ainoa yö. Tiedät ja tunnet pöhkön sydämeni. Minä olin epävarma. Minusta katosi kaikki rohkeus. Minä en uskaltanut vastata katseeseesi, sillä pelkäsin sinun kääntyvän pois. Pelkäsin, ettet katso minua samasta syystä, kuin minä.

niin hyvä olla lähelläsi. Tiedäthän sen. Silloin joskus oli.

60

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetystä

Miksi vain yksi yö?

• Vastaa ensin

Oletko
      1 Mies ?
      2 Nainen?
      3 Prvoilija?

• rakkaudella P.

Näitä provohöpötyksiä en tarvi ketjuuni! kiitos!

Tämä on sydämellä kirjoitettu rakkaus ja rakastaminen -palstalle.

hän ei kysyisi noin. Olen kirjoittanut hänelle ennenkin. Ja ihan in real life.

• Että silleen
        rakkaudella P. kirjoitti:

Näitä provohöpötyksiä en tarvi ketjuuni! kiitos!

Tämä on sydämellä kirjoitettu rakkaus ja rakastaminen -palstalle.

hän ei kysyisi noin. Olen kirjoittanut hänelle ennenkin. Ja ihan in real life.

Etpähän vastannut edes, oletko mies vai nainen ja kumpi on tämä J?
        Erikoisen salaista?
        En pysty ainakaan tunnistamaan, onko tämä minulle, kun ei näitä asioita tässä selvitetä.
        Vaikka minullekin on eräs P kirjoittanut real in life.Jääköön selvittämättä, mikäli enempää tietoa ei heru.

• rakkaudella P.
        Että silleen kirjoitti:

Etpähän vastannut edes, oletko mies vai nainen ja kumpi on tämä J?
        Erikoisen salaista?
        En pysty ainakaan tunnistamaan, onko tämä minulle, kun ei näitä asioita tässä selvitetä.
        Vaikka minullekin on eräs P kirjoittanut real in life.Jääköön selvittämättä, mikäli enempää tietoa ei heru.

Ei tämä ole sinulle. Jos hän vastaisi niin ei noin.. enkä minä edes vastausta täällä odota..

• j vastaa

En koskaan unohtanutkaan sinua, meitä. Silloin joskus se oli.. Ja jos en valehtele niin on se osaltani edelleen. Ei muita voi ollakaan.

• ???

Jokiniemestä?

• Letter-of-hearts
        ??? kirjoitti:

Jokiniemestä?

vastata katseeseen... niinpä se... saattoi olla

• rakkaudella P.
        Letter-of-hearts kirjoitti:

vastata katseeseen... niinpä se... saattoi olla

Laittakaa muut oma ketju. Kiitos.

Aloitus on naiselta miehelle. Ja minulta hänelle. Ei muille!!!!!!

• Palstalla poikennut

Laittakaa muut oma ketju. Kiitos.

Aloitus on naiselta miehelle. Ja minulta hänelle. Ei muille!!!!!!

Hyvä kun selvensit asian.Kiitos.Toivotaan, että yksityinen kirjeesi saa olla rauhassa, yleisellä palstalla.

• rakkaudella P.
        Palstalla poikennut kirjoitti:

Hyvä kun selvensit asian.Kiitos.Toivotaan, että yksityinen kirjeesi saa olla rauhassa, yleisellä palstalla.

Ole hyvä.

• Ehkä J

Aivan hirveetä kuraa tekstisi. Pystyt kyllä parempaan vaikka lukiessani menikin kylmiä väreitä pitkin selkää välillä.

• epäilen

Tuskin se oikea J täällä edes on ....

• Ehkä J

Itsekin usein epäilen suuresti olevani täällä palstalla. En millään suostu uskomaan, että todellakin olen täällä. Sinäkään, et ole täällä, koska minä kirjoitin tekstisi. Olen itse kirjoittanut kaikki tekstit täällä suomi24-keskustelussa. Ei täällä ei ole ketään muita kuin minä tai siis täällä en ole edes minä, vaan tämänkin tekstin on kirjoittanut kehittynyt tekoäly.

• Nyt on sen aika
        Ehkä J kirjoitti:

Itsekin usein epäilen suuresti olevani täällä palstalla. En millään suostu uskomaan, että todellakin olen täällä. Sinäkään, et ole täällä, koska minä kirjoitin tekstisi. Olen itse kirjoittanut kaikki tekstit täällä suomi24-keskustelussa. Ei täällä ei ole ketään muita kuin minä tai siis täällä en ole edes minä, vaan tämänkin tekstin on kirjoittanut kehittynyt tekoäly.

Olet tainnut hiukan seota näillä palstoilla.Sulje kone ja keksi nyt jotakin muuta.

• Ehkä J
        Nyt on sen aika kirjoitti:

Olet tainnut hiukan seota näillä palstoilla.Sulje kone ja keksi nyt jotakin muuta.

Miksi kuitenkin epäilet, että en olisi seonnut? Olen hieman pettynyt sanavalintoihisi. En ole vain hiukan seonnut vaan aivan totaalisesti seonnut vuodesta 2000 ja parempaan suuntaan vain menossa. :) Mitähän se parempi suunta mahtaakaan tarkoittaa?

• joku mies

Minä katsoin sinua samasta syystä, kuin sinä minua. Siitä samasta syystä me molemmat täällä tähänkin kirjoitamme.

Ajattelen sinusta lämpimästi nytkin, mutta sinun on otettava se askel minua kohti.

• rakkaudella P.

Ei hän käy täällä enää. Joskus kävi. Tiedän sen.

• rakkaudella P.

Siis en tietenkään voi olls varma käykö vielä. Epäilen ettei.

• Ehkä J

Siis en tietenkään voi olls varma käykö vielä. Epäilen ettei.

Mitä turhaan epäilemään ketä täällä on? Pääasia, että leikkii mukana. Vakavaa leikkiähän tämä vain on, kuten myös koko elämä.

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Mitä turhaan epäilemään ketä täällä on? Pääasia, että leikkii mukana. Vakavaa leikkiähän tämä vain on, kuten myös koko elämä.

Mikä sulla on? Avauduhan lisää?

• Ehkä J

Mikä sulla on? Avauduhan lisää?

Onhan siinä vissii ero onko moniulotteinen ihminen vai täysin hullu. Itse ainakin olen täysin hullu, koska luokittelu moniulotteiseksi ihmiseksi on liian rajaava. Hulluna voi olla mitä vaan. Myönnän sen edelleen, että olen hulluna yhteen naiseen, vaikka "vapaa" olenkin hänestä. En ole koskaan ollut mustasukkainen hänestä, enkä nytkään ole vaikka täydellisen miehen on löytänyt itselleen. Tultaisiin aika hyvin varmasti juttuun tämän miehen kanssa, niin saman tyylinen ajattelumaailma meillä on; olen perehtynyt asiaan, tosin omasta jäävuorestani näkyy vähemmän pinnalla kuin hänen; ihan tarkoituksella. Kiva juttu, mutta...näen jotain kummaa asiassa ja se hymyilyttää. Siitä ei nyt sen enempää.

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Onhan siinä vissii ero onko moniulotteinen ihminen vai täysin hullu. Itse ainakin olen täysin hullu, koska luokittelu moniulotteiseksi ihmiseksi on liian rajaava. Hulluna voi olla mitä vaan. Myönnän sen edelleen, että olen hulluna yhteen naiseen, vaikka "vapaa" olenkin hänestä. En ole koskaan ollut mustasukkainen hänestä, enkä nytkään ole vaikka täydellisen miehen on löytänyt itselleen. Tultaisiin aika hyvin varmasti juttuun tämän miehen kanssa, niin saman tyylinen ajattelumaailma meillä on; olen perehtynyt asiaan, tosin omasta jäävuorestani näkyy vähemmän pinnalla kuin hänen; ihan tarkoituksella. Kiva juttu, mutta...näen jotain kummaa asiassa ja se hymyilyttää. Siitä ei nyt sen enempää.

Vaikutat hieman levottomalta :)

Kyllä se siitä selkiintyy, kesäkin tulossa ;)

• Ehkä J

Vaikutat hieman levottomalta :)

Kyllä se siitä selkiintyy, kesäkin tulossa ;)

Kaikki on jo selvää ja ymmärretty. Ei tässä voi muuta kuin hymyillä ja nauttia elämästä. Levottoman rauhallinen tosin olen, myönnän.

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Kaikki on jo selvää ja ymmärretty. Ei tässä voi muuta kuin hymyillä ja nauttia elämästä. Levottoman rauhallinen tosin olen, myönnän.

Teepäs se. Kestohymy :) whoever you are :) ei sunkaan kohtalos hääviltä vaikuta kyllä..

• Ehkä J

Teepäs se. Kestohymy :) whoever you are :) ei sunkaan kohtalos hääviltä vaikuta kyllä..

Joo, ei tää oo helppoo ollut, mutta tykkään haasteista. :) Tiesin alussa mihin ryhdyin, oli pakko, ei ollut vaihtoehtoja. Pidemmän tien kulkija ja matkaa on vielä paljon, mutta onneksi se on tasaisempi jo tässä vaiheessa, eikä ole enää kiire minnekään. Ei tää hääviltä vaikuta, mutta itselle tämä on antanut ja opettanut niin paljon, että kaikki on enemmän kuin kannattanut. Kiitollinen olen tästä kohtalosta, vaikka joskus ollut yhtä helvettiä.

• Ehkä J
        Ehkä J kirjoitti:

Joo, ei tää oo helppoo ollut, mutta tykkään haasteista. :) Tiesin alussa mihin ryhdyin, oli pakko, ei ollut vaihtoehtoja. Pidemmän tien kulkija ja matkaa on vielä paljon, mutta onneksi se on tasaisempi jo tässä vaiheessa, eikä ole enää kiire minnekään. Ei tää hääviltä vaikuta, mutta itselle tämä on antanut ja opettanut niin paljon, että kaikki on enemmän kuin kannattanut. Kiitollinen olen tästä kohtalosta, vaikka joskus ollut yhtä helvettiä.

Kaikki on lyöty peliin niin alussa kuin lopussa, mutta siinä välissä piti kasvaa "hieman" ihmisenä :).

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Kaikki on lyöty peliin niin alussa kuin lopussa, mutta siinä välissä piti kasvaa "hieman" ihmisenä :).

Rakkaus on satua. Se on unelmaa. Se on haavesanoja, joita hämärtyvä ilta piirtää tähdiksi taivaalle. Samalle taivaalle, jota hän katsoo eri suunnalta kuin minä. Tuikkivat satuaarteeni sulosanojaan kuiskutellen. Muistelen hänen ihonsa lämpöä, muistelen miten tärisin hänen syleilyssään.

Tämä totuus on yhtä kuin minua kiertävä varjo. Missä suunnassa aurinko minua kstselee. Toiselle puolelle jää hän. Eikä ikinä opi tietämään, ettei aurinko paljasta päivällä minusta mitään sellaista mitä ilta yritti peittää yhtä aikaa, kun valot pimeni ja minä olin alaston hänen edessään. Sydämeni alaston. Avoin.

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Minun satuni on vasta 2 vuotta vanha.
        Liikaa sanoja. Liikaa kerrontaa.
        miten männyt huojuvat tuulessa. Miten kävelisimme peräkkäin syysmetsässä. Istuisimme vieretysten lammenrantaan ja näkisimme, kuinka vedenpinta väreilee tuulessa. Hän vetäisi minua lähemmäksi, vaikka luulin jo olevani
        . Meillä ei ollut yhteistä tietoa. Vasta silloin tunsin sängen, jota en nähnyt katsoessani. Vaikka halusin nähdä kaiken. Mikään ei voittanut tunteen tuomaa tietoa. Ja minä tunsin, että hän oli siinä. Niin lähellä minua. Ihan lähellä. Ja me vain olimme. Kuin olisimme aina olleet.

• Ehkä J

Minun satuni on vasta 2 vuotta vanha.
        Liikaa sanoja. Liikaa kerrontaa.
        miten männyt huojuvat tuulessa. Miten kävelisimme peräkkäin syysmetsässä. Istuisimme vieretysten lammenrantaan ja näkisimme, kuinka vedenpinta väreilee tuulessa. Hän vetäisi minua lähemmäksi, vaikka luulin jo olevani
        . Meillä ei ollut yhteistä tietoa. Vasta silloin tunsin sängen, jota en nähnyt katsoessani. Vaikka halusin nähdä kaiken. Mikään ei voittanut tunteen tuomaa tietoa. Ja minä tunsin, että hän oli siinä. Niin lähellä minua. Ihan lähellä. Ja me vain olimme. Kuin olisimme aina olleet.

Nyt näyttää paremmalta. Tosin ei tuossa ei-niin-väritetyssä avauksessakaan ollut pahemmin vikaa. Pidin sitä hirveänä kurana(vitsi vitsi), koska itse olen kirjoittanut hänelle suoraan monta sivua kyseistä tavaraa aivan kaiken avaten, tosin täysin mitään värittämättä. :) Siis itselläni tosiaan 14 vuotta, eikä mitään satuja enää eikä haaveita; vain aavistus. :)

Vaikea nyt kirjoittaa, kun kerkesin pukea eri roolin tuossa välissä kun kirjoitin toiselle palstalle vähän kummia juttuja.

• rakkaudella P.
        Ehkä J kirjoitti:

Nyt näyttää paremmalta. Tosin ei tuossa ei-niin-väritetyssä avauksessakaan ollut pahemmin vikaa. Pidin sitä hirveänä kurana(vitsi vitsi), koska itse olen kirjoittanut hänelle suoraan monta sivua kyseistä tavaraa aivan kaiken avaten, tosin täysin mitään värittämättä. :) Siis itselläni tosiaan 14 vuotta, eikä mitään satuja enää eikä haaveita; vain aavistus. :)

Vaikea nyt kirjoittaa, kun kerkesin pukea eri roolin tuossa välissä kun kirjoitin toiselle palstalle vähän kummia juttuja.

Niin. Tämäkin tunteeni. Täyttä totta :)

• Letter-of-hearts

Niin. Tämäkin tunteeni. Täyttä totta :)

Mä luulen, että aloittaja on yöllä ehkä pienessä sievässä kirjoittanut
        ylitunteellisesti... aamulla sitten säikähtänyt pienessä kankussa...
        ja nyt piirtelee ja pyörittelee tarinan ympäri, ettei kukaan enää tunnista
        mitään :D

• Ehkä J

Voi tuommosta kirjoittaa ilman humalatilaakin, kunhan vain on sopivasti päästänsä sekaisin. :) -kokemusta on

Eikä tarvitse jälkeenpäin mitään katua kun kaikki on tullut niin kirkaasti esille että hirvittää, mutta vielä enemmän jälkeenpäin herää suuri kunnioitus itseensä kohtaan, että mitä kaikkea sitä oikein saakaan tuotettua kun on se oikea "tarve" ja kuuntelee sitä.

• rakkaudella P.

Humalluttava tunne. Tunteella kirjoitettu. Kyllä hän tyylini tunnistaa.

• kertoisit jotain

Rakkaus on satua. Se on unelmaa. Se on haavesanoja, joita hämärtyvä ilta piirtää tähdiksi taivaalle. Samalle taivaalle, jota hän katsoo eri suunnalta kuin minä. Tuikkivat satuaarteeni sulosanojaan kuiskutellen. Muistelen hänen ihonsa lämpöä, muistelen miten tärisin hänen syleilyssään.

Tämä totuus on yhtä kuin minua kiertävä varjo. Missä suunnassa aurinko minua kstselee. Toiselle puolelle jää hän. Eikä ikinä opi tietämään, ettei aurinko paljasta päivällä minusta mitään sellaista mitä ilta yritti peittää yhtä aikaa, kun valot pimeni ja minä olin alaston hänen edessään. Sydämeni alaston. Avoin.

Hän on siis sinusta pohjoisempana. Kuinka paljon teillä on matkaa välissänne?

• Letter-of-hearts

Humalluttava tunne. Tunteella kirjoitettu. Kyllä hän tyylini tunnistaa.

Humaltumisesta voi tulla hikka... hi hi hik hik hifk hifk

• N2N

Täällä myös yksi P, joka ikävöi Jiitä. Unohtaa kai se pitäisi kun tietäis vaan miten.

• Turku calling

Hei P,
      mistä päin Suomea on kysymys...? J ja P...?

• rakkaudella P.

Merelle parisataa kilometriä. Hän etelämpänä.

• Letter-of-hearts

Merelle parisataa kilometriä. Hän etelämpänä.

Kaunis kirjoitus aloittajalla.. vaikka siinä tuollaista perämoottorimaista putkutustakin on..
        rakastan sinua, rakastan sinua... ei se siitä muutu, vaikka miten toistaa.. mutta
        ymmärrämmehän naisen logiigan.. eli emme ymmärrä :)

Paljon herätti ajatuksia, kiitos aloittajalle

• rakkaudella P.

Kaunis kirjoitus aloittajalla.. vaikka siinä tuollaista perämoottorimaista putkutustakin on..
        rakastan sinua, rakastan sinua... ei se siitä muutu, vaikka miten toistaa.. mutta
        ymmärrämmehän naisen logiigan.. eli emme ymmärrä :)

Paljon herätti ajatuksia, kiitos aloittajalle

Vahingoissa tuli moneen kertaan.. kännyllä hankala oikolukea.

Vaikka oonkin tunteellinen hölmö niin rajansa kaikella.. paskat tällä tunteella rajoja o..

• Letter-of-hearts

Vahingoissa tuli moneen kertaan.. kännyllä hankala oikolukea.

Vaikka oonkin tunteellinen hölmö niin rajansa kaikella.. paskat tällä tunteella rajoja o..

vahingossakin tuli monikossa... sulla on tollanen ryhmäviestikännykkä... kaikki
        valmiiks monikossa

• rakkaudella P.

vahingossakin tuli monikossa... sulla on tollanen ryhmäviestikännykkä... kaikki
        valmiiks monikossa

Voi kamalan kamala. Kirjotin äikästä vain magnan. Lienee vahingoissa sekin.

• Letter-of-hearts

Voi kamalan kamala. Kirjotin äikästä vain magnan. Lienee vahingoissa sekin.

Nooh, mä vaan ajattelin pitää sua hereillä... kai vähän saa kiusata naista,
        joka noin kauniisti kirjoittaa? Mun huomioni jo tarkentui tuonne edelliseesi..
        kun rajaton vihjaat olevasi.. kerropa palstan uteliaille uunoille, mitä näkyy
        jos tunteiltaan rajaton ottaa kesällä rajatonta arskaa ulkona... ei pakko ole..
        mut haluathan sä meitä ilahduttaa.. ja paljastat jotain, ihan leikkimielellä?

• rakkaudella P.

Nooh, mä vaan ajattelin pitää sua hereillä... kai vähän saa kiusata naista,
        joka noin kauniisti kirjoittaa? Mun huomioni jo tarkentui tuonne edelliseesi..
        kun rajaton vihjaat olevasi.. kerropa palstan uteliaille uunoille, mitä näkyy
        jos tunteiltaan rajaton ottaa kesällä rajatonta arskaa ulkona... ei pakko ole..
        mut haluathan sä meitä ilahduttaa.. ja paljastat jotain, ihan leikkimielellä?

Hyvä kun ei o pakko. Käytähän mielikuvitustasi. Sekin voi olla rajaton. Joa siyä on ;)

• Letter-of-hearts

Hyvä kun ei o pakko. Käytähän mielikuvitustasi. Sekin voi olla rajaton. Joa siyä on ;)

ononoonnoononooooon on on... on.. mielikuvitusta on hyvin, rouva on hyvä vaan ja ottaa
        kaikkia sortteja.. muistikin pelaa... hyviä hetkiä hänen lähellään muistelen..

• sealed with a kiss

Kun moneen kertaan luwn näitä omia kirjoituksia niin ne rupeaa kuulostaan.. miten sen nyt ilmaisis.. siltä, että olisinpa kirjoittanut taidokkaammin.

no armsin ei se asia sanoilla muutu. Ei edes taidokkaammilla. Ei niillä, jotka kirjoiyan eikä niillä, jotka jätän sanomatta. Ei teoilla, joihin en sanoitta pysty. Ei teoilla, joihin suvereenisti ryhtyisin.

edelleen muistan sinua usein. Muistan sinut aamuisin, muistan iltaisin. Kun ajatuksissani hellin sinua ja silitän hiuksiasi. Nautin läheisyydestäsi. Mietin kokemuksia, joita ilman sinua en voisi tuntes. Tunteita, joita ilman sinua en olisi voinut kokea.

Ne eivät liity mihinkään, mitä teit tai jätit tekemättä. Ne vain alkoivat elää ja olla siinä hetkessä ja minussa silloin kun ensimmäisrn kerran loin katseeni sinuun. Olit komea ja charmikas ja sinusta huokui tyyneys ja rauha ja jokin, mikä herätti salatuimman ja syvimmän minussa henkiin.

myöhemmin, en voi kieltää, teit ja sanoit jotain -paljonkin.. kaikki se yhteensä muodostaa sen, miksi minä kaipaan kättäsi omaani.

Sinusta huokuu sielukkuus. En voi unohtaa katseesi syvyyttä.

Vaikket fyysisesti kosketa. Saqt kaiken aikaan vain olemalla olemassa.

sanani ovat liikaa. Ovat sitä mullekin. Ei niillä ole tekoa eikä käyttöä.

minun sydämelläni on syviä tunteita.

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

nyt kun kesä mennyt on.. viime syksynä itse tunsin niin

http://www.youtube.com/watch?v=1icOcTdgaFw

... niin, sikäli hassu oli ilmaisuni edellä.. että sinä olit siellä 200km
        mereltä.. taisit kadottaakin jotain tärkeää... minä vain ajattelin koko
        kesän sinua... hassua tosiaan... ajattelen sinua liikaa.. mutta en koskaan
        kuitenkaan liikaa :D ... puhun ihan omiani.. en kuitenkaan ihan omiani

• rakkaudella P.
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

... niin, sikäli hassu oli ilmaisuni edellä.. että sinä olit siellä 200km
        mereltä.. taisit kadottaakin jotain tärkeää... minä vain ajattelin koko
        kesän sinua... hassua tosiaan... ajattelen sinua liikaa.. mutta en koskaan
        kuitenkaan liikaa :D ... puhun ihan omiani.. en kuitenkaan ihan omiani

Hän ei ole k...

Hän ei ole k...

Juu, ei ole.. eikä toi tarkoita nimeä... mä vaan peilasin tätä
        omaa juttua tähän sun kauniiseen tarinaan... siel on pieniä
        hippuja joukossa.. sopii sopivasti omiini.. tosiaan hyräilin
        ja lauleskelin just pari päivää tota sealed with... huvitti kun
        näin sen tuossa. Sattumaa on satumaa...

• Samat sanat omalle P:ni. Valitettavasti hänet sen takia menetin kun häntä en silloin satuttaa halunnut

• rakkaudella P.

Tuntuu vieläkin kamalan pahalta, kun emme puhuneet asioista ja tahtomattaan loukkasimme toisiamme.

älytöntä miksi loukata ihmistä, josta näin paljon välittää.

• rakkaudella P.

Tuntuu vieläkin kamalan pahalta, kun emme puhuneet asioista ja tahtomattaan loukkasimme toisiamme.

älytöntä miksi loukata ihmistä, josta näin paljon välittää.

• kolmas kerta

Jos laitat ton saman viestin vielä kolmannenekin kerran, voin uskoa sua kultaseni.

• rakkaudella P.

:D

jos se siitä on kiinni niin olepa hyvä -uskomatta. Kultaseni.

• Satunnainen kulkija

No, aloittajalta sanomaa, kuiskauksia, tunteiden paloa, kaipuuta kaihoakin heijastuu.

Satuin lukaisemaan, itse en ole ollut 24 sivuilla vuosiin, en .

No, rakkaus ei sammu, ei sateessa, ei myrskytuulissa, ei niin.

Surullisinta on etsiä lankoja vahvoja entiseen aikaan joiden muisto on mielissämme.

:)

• rakkaudella P.

"So sad.. so sad.. it is a sad, sad situation.. and it's getting more and more absurd"

kiitos sinulle myötätunnosta.

sittenhän sen ymmärtää, kun menettää. Todella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6262
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1999
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1770
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1215
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      162
      1121
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1096
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1001
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      971
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      952
    Aihe