Asun soluasunnossa jossa on lisäkseni toimenkin asukas. Kämppikseni luulee omistavansa koko talon. Hän on vallannut keittiön omille tavaroilleen. Keittiössä hän kuivattaa vaatteitaan ja syö ruokiani.
Vessan hän on myös vallannut. Hänellä on oma pesukone. Todella ärsyttävää kun kämppikseni laittaa pesukoneen moneksi tunniksi päälle juuri kun olen menossa suihkuun. Vessassa hänellä on monta shampoo pulloa.'
Eteisaluassa hän on vallannut kengillään ja takeillaan koko eteisen. Yhteistä siivouskaappiamme hän käyttää vaatevarastona.
Usein hän kutsuu kavereitaan kylään ja kokkaa ja jättää tiskit lojumaan altaaseen viikoksi.
Ärsyttävä kämppis
Soluasuja
2
303
Vastaukset
- ......
Voi ei! Kyllä pitäis vankilaan heittää sellaset joilla on monta shampoopulloa!! Miten kehtaakin?!
- ei se kivaa ole
Se on just sitä aikuistumista, että uskaltaa puuttua epäkohtiin asiallisesti ja katsoa, että virheet korjataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001