vanhempaa

olen 46vm ja haluaisin vanhempaa naista seksi seuraksi. ei ylä ikä rajaa

18

1499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummo pelittää

      Täällä ois 73 v mummeli kaiken kivan merkeissä

      • mummo 73

        Ota saamaton yhteyytä mumo opettaa kunnon panon


      • mummo 73 kirjoitti:

        Ota saamaton yhteyytä mumo opettaa kunnon panon

        mistä päin mummo on? yks kertako vain?


      • Anonyymi
        saamaton2014 kirjoitti:

        mistä päin mummo on? yks kertako vain?

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


    • olen myös ajanut karvat pois kesän kunniaksi

      • olen neitsyt vain oma käsi ollut


      • mumäo 73
        saamaton2014 kirjoitti:

        olen neitsyt vain oma käsi ollut

        Mummo on oulussa menen tänään ravitola sarkkaan minut tunnistsaa punaisesta peruukista


      • Oul(m)
        mumäo 73 kirjoitti:

        Mummo on oulussa menen tänään ravitola sarkkaan minut tunnistsaa punaisesta peruukista

        mummo mistä sut löytää.panon merkeissä?


      • Anonyymi

        Kuohi ittes samantien urpo


    • Oul(m)

      Mummo sulle ois annettavaa.Kerro millanen olet ,vai oletko feikki????uskosin et olet.

      • mummo 73 v

        Olen isorintainen ja ison ahterin omaava mummeli olen ikäisekseni 73 v hyvin säilynyt olen avoin kaikille ehdotuksille olen himokas ja kylttymätön haluaisin nuorta miestä


      • mummo 73 v kirjoitti:

        Olen isorintainen ja ison ahterin omaava mummeli olen ikäisekseni 73 v hyvin säilynyt olen avoin kaikille ehdotuksille olen himokas ja kylttymätön haluaisin nuorta miestä

        Täällä olisi nuori mies sinulle. Ota yhteyttä minuun jos haluat nuorta ja kyltymätöntä!


      • Lady....
        mummo 73 v kirjoitti:

        Olen isorintainen ja ison ahterin omaava mummeli olen ikäisekseni 73 v hyvin säilynyt olen avoin kaikille ehdotuksille olen himokas ja kylttymätön haluaisin nuorta miestä

        Vielä hyvässä kunnossa ja ja nuoremmat miehet/pojat kiinnostaa. Ravintolassa tykkään kun nuori katselee lollojani niin nostelen helmojani että saa katsella. Kun olen enemmän halukas niin olen ilma housuja. Silloin saa nuorenkin mukaan.


      • Anonyymi

        Feikki heikki esileikki hevon persreijässä


    • eipä ole vielä löytynyt halukasta

    • Anonyymi

      Minun täti Kerttu oli jo yli seitsemän kymmentä, menin hänen mökille avuksi korjailemaan mökin kalusteita ja oli puhe saan käyttää mökkiä kun ei ole paikalla, vaimo innostui ajatuksesta ja oikein pakotti sinne. Menin mökille ilmoittamatta työkaluineen, Kerttu oli pihalla katsoin heti sen kesämekkoa isot rinnat heilui vapaan hame oli lyhyt yli polvien, oli iloinen mutta sanoi olisit ilmoittanut tulosta sanoin mitä tässä on ilmoittamista nauroi olisin pukenut erilailla nauroin kivempi näin kun on seksy mummo kuin verkkareissa. Kopistelin varaston ovia kohdilleen ja join samalla viinaksia, Kerttu tuli ja naroi tällä sitä touhutaan annoin kossu pullon ota vähän ja ole kaverina, irvisteli nauraen on sulla väkevät juomat. Kun sain oven ryhtiin nostettiin yhdessä ovea paikalleen Kerttu nosti ovea kaverina laitoin saranoita ovi oli rintojen välissä ja se kiristi kangasta, näin kuinka nännit oli pitkinä Kerttu nauroi laita niitä saranoita äläkä katsele.
      Syötiin ja istuttiin terassilla Kerttu istui tuolilla minä portailla käännyin katsomaan Kerttua paljas pillu näkyi harmaiden karvojen seasta, Kerttu huomasi mutta ei reakoinut, hikinen mekko oli rintoja vasten nännit näkyi hyvin. Kerttu nousi ja lähti laittamaan puita ranta saunaan, huusi sauna on lämmin huusin mene sinä ensin.
      Istuin portailla ja päätin mennä mukaan.
      Avasin oven Kerttu hätkähti, sanoin saako tulla nauroi ainahan mies saa tulla. Nyt näin nuo kauniit rinnat, Menin Kertun eteen hierin rintoja Kerttu nauroi ovat vähän laskeneet imi nännejä Kerttu kiljahti tuntuu tuntuu työnsin käden pilluun alkoi kostua vedin lantiota eteen Kerttu piti käsillään lauteista työnnyin sisään armotta Kerttu kuiskas raiskaatko sinä sanoin raiskaan Kerttu sanoi sitten kunnolla, nuorena kolme miestä pani koko yön nautin siitä todella. Tuntuu taas yhtä hyvältä ja esteli panin voimalla Kerttu huokaili sain sille orgasmin Kerttu työnsi pois laskeutu ja imi kalua sanoi tätä on ikävä imi niin että laukesin nieluun. Kerttu nousi ja sanoi olet ihana ethän lähde heti sanoin en lähde. Illalla panin pöytää vasten Kerttu huokaili voiko näin hyvää vielä olla kuiskin sinä tyttö annat koko yön Kerttu oli märkä kuiskasi sinne pane sinne kalu koveni lisää pylly antoi periksi kertoi että Kauko ja setä halusi aina pyllyyn panivat keskenäänkin mutta et kerro.
      Kerttu oli aamulla erilainen, hymyili ja puhui kuin hyvälle kaverille oli kyllä vähän nolona, keittiössä halasi ja sanoi eilen oli vähän hurjaa, halasin takaa sanoin ei oluut ja ei haittaa rutistin kunnolla nostin hametta ja laskin housuja sanoin hiljaa et kai sinä minua työnsin kivikovan kalun sisään pidin pohjassa kuiskas panetko väkisin kuiskasin en panen jos haluat kuiskasi rakas pane jaksoin pitkään Kerttu huokaili en olis uskonut eilen aamulla että minut otetaan näin kun saimme molemmat Kerttu laski hameen ja halasi sanoi vielä onhan tämä meidän salaisuus. Kun käytiin päivällä uimassa saunassa Kerttu kaatoi lämmintä vettä kalulle sanoi voi raasu ja imi katsoin harmaa tukka ruskeat siilmät vikkui imi syvälle nousi lauteelle sanoi pane tätiä sulla on ihana kalu silitteli ja suukotti kuiskas olet minun poika aina.
      Täti oli laittanut monta sataa kassiin, soitin sanoi olet minun aina. Äiti sanoi että täti on tervehtynyt surustaan minkä Kauko jätti. Sanoi käy useammin olet nuori ja se auttaa Kerttua. Kun menin uudelleen ruoka oli uunissa sanoi hyvä tuoksu, Kerttu halasi kuiskas oli ikävä. Nyt suudeltiin oikeasti, koskin Kertun lantioon, yhdessä mentiin makuuhuoneeseen kun työnnyin sisään Kerttu kuiskasi ethän jätä heti sanoin en ja työnnyin kokonaan Kerrtu sanoi tuota odotin olet iso ja raju rakasteltiin pitkään. Kerttu antoi sen jälkee höylisti rahaa kaikkeen ostoon sanoi ei ole ketään jälkeläisiä.

      • Anonyymi

        Spedellä sekottaa pahemman kerran buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe