Intervallihoidon jölkeinen kaaos

On yleensä sitä,että salarakkaidenjälkiä etsitään navetanvittiä myöten,mutta nyt tuliaisena saimmekin kotiimme noroviruksen.
Mieheni palautettiin kotiin,vaikka hän oli oksentanut ja ripuloinut koko edellisen yön.
Lähes kuivumispisteessä oleva 85v vanhus lähetettiin kotiin,vaikka hänen paikkansa olisi ollut terveyskeskuksessa tiputuksessa.
Kukaan hoitohenkilökunnasta ei kertonut tästä epidemiasta joka hoitolaitoksessa oli ollut jo kaksi viikkoa.

Tietenkin minä sairastuin parin päivän päästä ja uskokaa tai älkää ottiko kukaan yhteyttä kunnan taholta,ei todella.

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitiliini

      Miten sinä jaksat...mutta pakkokait sitä vaan on jaksaa...ei ne paljoa aattele siellä kunnassa,kunhan nyt vain pärjäätte omillanne!Miten selvisitte,hoituiko ripuli molemmilta vai pitikö miehenne palata tkhon?

      • Huomioin väärä vogaalikin oli kirjoitelmaani vingsahtanut.
        Olen ollut nyt kuntaan yhteydessä,mutta kukaan ei ole ottanut asiaa vastuullisesti,siis vastuunkantaja on tipotiessään,niinkuin yleensä näissä omaishoidollisissa tehtävissä.
        Vastuunkantajana olet vain sinä,koska olet ottanut tehtävän vastaan ja olet antautunut tähän venäläiseenrulettiin.

        Minulla nyt aika ortopedille viikon päästä ja aion pyytää sairaslomaa ja tulkintaa ettei työkykyinen tuskin koskaan.
        Minulle on lätkästy työkyvyttömyyseläke aikoinaan ja ihmettelen mistä se työkyky nyt seitenvitosena olis palautunut,kun kunta yrittää kusettaa


    • -----

      Norovirus on kauhea tauti. Mieheni on lähes vuodepotilas, vähän pysyy pystyssä tukemalla. Hän sai intervallijaksolla noron joka alkoi vasta kotiuduttuaan. Hoitpaikassa se oli päällä. Mies oksensi ja p...kansi koko ajan, jos antoi kulauksen vettä, kasi tuli takaisin, yö taisteltiin, aamulla alkoi mennä taju. Soitin ambulanssin, veivät sairaalaan tiputukseen. oli vällä ettei kuollut.
      Sitten tauti iski minuun, onneksi mies oli sairaalassa minun tautini ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe