Hei, olen sairastanut 20 vuotta paniikkihäiriötä ja nyt ei lääkkeet tehoa enää (olen saanut ne tk-lääkäriltä aikoinaan). Lääkkeitä on vaihdeltu ja vaihdeltu. Olisko ehkä järkevintä lähteä ihan yksityiselle psykiatrille josko hän osaisi lääkitä minut suht oireettomaksi? Tällä hetkellä olen tosi huonossa kunnossa mutta silti yritän väkisin käydä töissä. NEUVOKAA ja mistä olette hyvän lääkeavun saaneet?????. Alkaa usko loppua tähän tautiin ja noihin terkkalääkäreihin.
kenen lääkärin luokse paniikkihäiriössä
2
77
Vastaukset
- ph.....
Suht saman ajan olen sairastanut, yksityiselle hakeduin heti aikanani ja samalla psykiatrilla käyn edelleen. Hänellä myös psykot.koulutus, kävin luonaan terapiassa aikoinani 3 vuottaa, alussa kolmasti viikossa. Nyt olemme viimeisen 10 vuoden aikana tavanneet tarvittaessa, keskimäärin viidesti vuodessa. Tällä hetkellä voin, onneksi, hyvin. Lääkitys välillä, välillä taukoja. Akuutisti otan kohtaukseen useimmiten bentzodiatsepiinin, satunnaisesti tarvitsen. Tsemppiä sinulle.
- mä taas täällä
Minä olen elämäni aikana käynyt sekä julkisella että yksityisellä puolella. Nyt yhdellä ja samalla psykiatrilla työterveyshuollon kautta vuosien ajan yksityisellä lääkäriasemalla. Mielestäni ei ole eroa sillä, onko psykiatri tai jokin muu ammattiauttaja julkisen vai yksityisen puolen tyyppi, kummaltakin löytyy hyviä, huonoja ja hyvin huonoja. Käyn vain kerran vuodessa uusimassa lääkkeet vuodeksi eteenpäin, muita hoitoja ei kroonikkotapauksella enää ole.
Kyllä sillä hoitavalla taholla, siis mitä on sen pään sisällä, on tosi paljon väliä. Eli kannattaa etsiä niin kauan, että löytyy joku asian vakavasti ottava ja asiansa osaava tyyppi. Mielellään vielä sellainen, jolla ulosanti pelaa. Muutoin käy niin, että tulee miettineeksi kumpi tässä on potilas ja kumpi ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391