Hei,
Olen tehnyt aikojen kuluessa rakkaimmista biiseistä soittolistoja läppärin WMP:iin, nyt haluaisin ne myös iPhoneen. Ne on koottu kymmeniltä albumeilta juuri tietyt biisit (tulkinnat). Onko mitään mahdollisuutta siirtää eri albumeilta itsekoottuja soittolistoja sellaisenaan iPhoneen/ iTunesiin? On nimittäin aivan järkyttävä työ rueta siirtämään ja tekemään listoja uudelleen biisi kerrallaan, koska ne on valittu huolella eri albumeilta juuri tietyt tulkinnat.
Lisäksi en ole koskaan oikein päässyt sinuiksi iTunesin kanssa. Löytyiskö sen käyttöön jotain kansantajuista opasta? iTunesin omista oppaista ei ollut mitään apua.
Voiko WMP:n soittolistaa siirtää iPhoneen/iTunessiin?
mummelimammeli1
3
129
Vastaukset 3
Sehän on selvä että tuollaiseen ei ole muuta ratkaisua kuin käsipelillä tehdä uudestaan.
Kaksi suurinta kilpailijaa sopisi yhteen asetuksien kanssa. Epäilen
Apple ja Microsoft tuskin koskaan siihen pääsee. Sama syy miksi Microsoft kännykät ei tue Flashia.- mummelimammeli1
Kiitos kuitenkin vastauksesta!
Tällainen hieno jutska kuin Google osaa hakea vastauksia ongelmiin. Annas kuin minä näytän:
http://lmgtfy.com/?q=convert wmp playlists to itunes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo108751En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133638
- 52591
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20570Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562- 37546