Pari kysymystä Icepickedille

Gruber

Miksi ryhdyit kommunistiksi? Koska ryhdyit kommunistiksi? Ihailetko Stalinia?

173

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhdyin kommunistiksi, sillä minun mielestäni maailman kriisejä ei voida enää ratkaista kapitalismin keinoin. Haluan muutosta, ja olen huomannut sosiaalidemokratian epäonnistuneen pyrkimyksissään.

Ryhdyin (pikemminkin muutuin) kommunistiksi viime kesänä kiinnostuttuani historiasta ja sitä kautta politiikasta. Aloin huomaamaan epäkohtia nykyisessä talousjärjestelmässä ja etsimään keinoja niiden poistamiseksi.

En ole stalinisti enkä uustaistolainen, enkä ihaile enkä ole koskaan ihaillutkaan Stalinia.

• Sinähän voisit tehdä samanlaisen "kysy mitä tahansa" -ketjun (joita on jo valmiiksi liikaa), paitsi siinä olisi yksi hyöty "Gruber/ Karjalan armeija / Valkoinen Suomi" ja muut (suolisto)patriootit voisivat kysellä yhdessä ja samassa ketjussa. Jos jaksat vastailla tuon yhden ja saman henkilön eri nimimerkeillä lähettämiin kommentteihin.

• israelin-tukija kirjoitti:

Sinähän voisit tehdä samanlaisen "kysy mitä tahansa" -ketjun (joita on jo valmiiksi liikaa), paitsi siinä olisi yksi hyöty "Gruber/ Karjalan armeija / Valkoinen Suomi" ja muut (suolisto)patriootit voisivat kysellä yhdessä ja samassa ketjussa. Jos jaksat vastailla tuon yhden ja saman henkilön eri nimimerkeillä lähettämiin kommentteihin.

Siitä voisi kyllä olla hyötyä...

Mie olin jo alkanut epäillä, että kaikilla mahdollisilla heimoaatteeseen, suur-Suomeen tai natsi-Saksaan viittaavilla nimimerkeillä kirjoittelevat ovat yksi ja sama henkilö. Sellainen keskustelu voitaisiin perustaa vaikka tähän, kun kerta nimikin on valmiina. Kysykää siis mitä haluatte.

• kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

Mie olin jo alkanut epäillä, että kaikilla mahdollisilla heimoaatteeseen, suur-Suomeen tai natsi-Saksaan viittaavilla nimimerkeillä kirjoittelevat ovat yksi ja sama henkilö. Sellainen keskustelu voitaisiin perustaa vaikka tähän, kun kerta nimikin on valmiina. Kysykää siis mitä haluatte.

"Kysykää siis mitä haluatte."

Selevä. (En voi vastustaa kiusausta.)

Sukupuolesi?

• kurpizza_ kirjoitti:

Sukupuolesi?

*Kuiskaan Kurpizzalle* Todistusaineistoni mukaan se on mies, koska asperger on yleisempää miehillä, hänen huumorintajunsa on ajoittain liian irstasta naiselle (älkää kyselkö, mitä tarkoittaa "liian irstasta naiselle") ja eräässä viestissään hän väitti unessaan olleensa todellista itseään vanhempi poika;

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12104423/#comment-66594847

"(...)Yhdessä vaiheessa istuin keinumassa jonkun tytön kanssa, jonka tunsin unessa mutten oikeassa elämässä, ja ilmeisesti runkkasin (kyllä vain :/) samalla(...)"

Tuskin kovinkaan moni nainen näkee unta olevansa poika ja myöntää pikkasen runkanneensa, sekä pidän mielestäni Trotskilaisen kiinnostuksen aloista historia ja politiikka on useemmiten miesten alaa... Tosin asperger voi muokata kiinnostuksen kohteita melko suuresti, mutta minä ainakin olen varma asiasta.

Kuunnellaas hänen vastauksensa kysymykseen...

• kurpizza_ kirjoitti:

Sukupuolesi?

En kerro. Tai välillisesti kyllä, sillä Lopen seurakunnan leirikeskuksen tiloihin on erään sängyn alle kirjoitettu minun toimestani teksti "tietäjät tietää." Sukupuoleni voitte päätellä siitä, sijaitseeko se tyttöjen vaiko poikien käytävässä. XD

• tRoLlimoLo

Miks oot burgeri

• jokumies1
        icepicked kirjoitti:

Miten Gruber liittyy Natsi-Saksaan?

• Koska tieto on valtaa ajattelin kysyä sinulta miljoona eri kysymystä näin alkuun...

Uskotko nykyajan olosuhteissa Karl Marxin sanoman tilanteen, jossa kaikki työläiset olisivat liittyneet yhteen ilman kansallisia rajoja olevan millään tavalla mahdollinen? Minä tiedän ett'et kannata "rajatonta maailmaa", kuten selvisi eräästä Koulu-palstan keskustelusta, mutta minusta Marxin oppi kuulostaa täysin nykyaikaan sopimattomalta oklokratiaan tähtäävältä kaaokselta. Joten mitä mieltä olet siitä?

Onko ajatus luokkataistelusta mielestäsi vanhentunut siinä merkityksessä että työväen pitäisi laskea porvaristo alemmas, eikä Marxin malliin julistaa olevansa sodassa heitä vastaan? Vai kannatatko kapitalistien mestaamista ja veristä vallankumousta?

Jos saisit tehdä Suomeen mielesi mukaisen "kommunistisen/sosialistisen" hallinnon, minkälaiselle ihmisryhmälle jakaisit vallan ettei synny oklokratiaa ja miten varmistaisit vallan pysymisen oikeissa käsissä (esim. Leninin kaltaisen) johtajan kuoltua?

Haluan varmistaa enimmäkseen miten jakaisit vallan, koska mielestäni se että kaikki maailman työläiset hallitsisivat maailmaa yhdessä kuulostaa fantasiakertomukselta, joka ei onnistu ihmisen luonnollisen pahuuden vuoksi...

• En ole ajatuksiltani puhtaan leninistinen, marxistinen, enkä trotskilainenkaan, joten en ole myöskään täysin samaa mieltä asioista kenenkään filosofin tai kommunistijohtajan kanssa.

Työläisten ympäri maailmaa on mielestäni pyrittävä yhteistyöhön antamatta valtionrajojen rajoittaa toimintaansa, mutta täysin rajaton maailma ja täysin saumaton yhteistyö eivät ole realistisia ajatuksia. Lähtökohtaisesti ennakkoluuloista on haittaa, sillä vain porvaristo hyötyy siitä, että työläiset riitelevät keskenään.

Luokkataistelu ei suinkaan ole vanhentunut ajatus, joskin terminä se sitä onkin. En kannata konkreettista taistelua (asein tapahtuvaa) tai väkivaltaa. Kuten eräässä Agit Propin laulussa lauletaan: "Tartu kirjaan! Se on hyvä ase," enkä tarkoita nyt heittoasetta.

En kannata diktatuuria, suoraa demokratiaa (ainakaan sen radikaaleimpia muotoja) tai yksipuoluejärjestelmää, joten säilyttäisin jotakuinkin nykyisenkaltaisen edustuksellisen demokratian. Minun on tietenkin otettava riski, että puolueeni saattaa hävitä vaalit, mutta haluan silti elää demokraattisessa valtiossa.

Minun kannattamani kansanvalta/rahvaanvalta ei tarkoita järjestelmää, jossa kaikki päättävät yhdessä jonkin maailmanlaajuisen, utopistisen kansanäänestyksen voimin, vaan järjestelmää, jossa kaikilla on samat mahdollisuudet vaikuttaa, sillä raha ei enää ratkaise mainosbanderollien kokoa taikka medianäkyvyyden määrää.

• Vastasit tarpeeksi hyvin, joten en esitä vastakysymyksiä, mutta jatketaan eri aiheista...

Minä ja sinä vastasimme Kurpizzalle kello 15:00 samaan aikaan, onko kyseessä salaliitto vai jäikö Eräs dis-informaatio agentti henkiin? Tiesinkö oikein sukupuolesi, eli olenko tietäjä?

Mitä mieltä olet koulujen oikeuksista käyttää ruumiillista kuritusta kasvatukseen, jos puhe ei tehoa pikkujonnejen pääkoppiin?

Mitä mieltä olet Greenpeacen suorittamista "iskuista" Suomen metsähakkuuta tai jäänmurtajiamme vastaan, pitäisikö heidän valita enemmän saastuttavia kohteita, kuten rakkaat supervaltamme?

• Minusta tuntuu, että dis-informaatioagenttimme taisi sittenkin jäädä henkiin. Viestissäsi oli muutamia todella hyviä pointteja, mutten halua vielä kertoa totuutta. Harkitsin muuten aiemmin lainaamasi viestin lähettämistä HYVIN perusteellisesti, mutten ehkä tarpeeksi. :D

Minun mielestäni ruumiillisen kurituksen käyttö on väärin, vrt. saako pomo piiskata alaisiaan työpaikalla, mutta toisaalta eräät pikkujonnet tarvitsisivat hieman kovempaa kurinpalautusta.

Greenpeacen aktivisteilla on mielestäni täysi oikeus ottaa kantaa mihin haluavat, ja tuen näitä kannanottoja niin kauan, kuin tarpeetonta vandalismia ei esiinny. Suurvaltojen tempauksissa riittäisi kylläkin enemmän nillitettävää kuin Suomen metsänhakkuissa.

• Jaa, että Trotskin huumori on liian irstasta naiselle? Minun mielestäni se on vain kaksimielistä. Ei juurikaan sen pahempaa, mitä itse on tullut koulussa heitettyä. Viimeisin mieleenpainuva läpän heitto koski Loki-jumalaa, lokkeja ja auringonlaskuun ratsastamista hevosella. (Tietäjät tietää, mitä Loki teki Ragnarökissä) Tuskin haluat tietää enempää...

Tai sitten minunkin huumorini on liian irstasta. Lähes kaikki trollit ovat olettaneet minun olevan poika.

• Olemme paikalla samaan aikaan, joten mie olen sie ja sie olet mie!

//Joskus tule kyllä mietittyä, että menenkö mie hiukan yli tuon huumorini kanssa, mutta ei voi mithään. Pistäkää kersat laput silmille, jos hirvittää.

• Ei kahta ilman kolmatta; Minä olen myös paikalla, epäilijät epäilee...

Luokittelen wanhan hywän mallin mukaan mikä mielestäni on siveellistä ja mikä irstasta, malli ei toimi jokaisen ihmisen kohdalla, mutta Trotskin sukupuolesta olen varma(, sillä jos hän on tuplatunnukseni ja minä olen mies --> Trotski = Mies)

Ei kahta ilman kolmatta; Minä olen myös paikalla, epäilijät epäilee...

Luokittelen wanhan hywän mallin mukaan mikä mielestäni on siveellistä ja mikä irstasta, malli ei toimi jokaisen ihmisen kohdalla, mutta Trotskin sukupuolesta olen varma(, sillä jos hän on tuplatunnukseni ja minä olen mies --> Trotski = Mies)

Mutta jos oletkin nainen?

• kurpizza kirjoitti:

Silloin olen valehdellut profiilissani tietoni ja eräs dis-informaatio agentti saisi merkillisen jatko-osan selviytymisestäni...

Silloin olen valehdellut profiilissani tietoni ja eräs dis-informaatio agentti saisi merkillisen jatko-osan selviytymisestäni...

Eli sinä siis oletkin joku puutteessa oleva vanha piika?? Tai Raipparin mukaan te kaikkihan olette hänen "inkarnaatioitaan". Eli 111 vuotias vanha piika? Trotski, jos olet poika, sinuna juoksisin karkuun.

• kurpizza kirjoitti:

Siinäpähän mietitte! XD

Mie saatan kertoa...
        ehkä...
        joskus.

• kurpizza kirjoitti:

Eli sinä siis oletkin joku puutteessa oleva vanha piika?? Tai Raipparin mukaan te kaikkihan olette hänen "inkarnaatioitaan". Eli 111 vuotias vanha piika? Trotski, jos olet poika, sinuna juoksisin karkuun.

Siis hetkinen, me kaikki olemme Prepperin inkarnaatioita, ja Israelin tukija on lisäksi 111-vuotias vanhapiika?

• kurpizza kirjoitti:

En ole puutteessa (Itellan postimerkki) ponejen kattomisesta tulisi hyvä olo, jos olisin Sateenkaaripyyhkäisy120, tässä viestissä pitää tietää yksi kirjoittamistani suolistotarinoista...

• icepicked kirjoitti:

Siinäpähän mietitte! XD

Mie saatan kertoa...
        ehkä...
        joskus.

Selviää vähemmällä pääkivulla kun ei mieti niin vaikeita. Elämän tarkoituksen pohtiminenkin on minulle helpompaa.

• icepicked kirjoitti:

Siis hetkinen, me kaikki olemme Prepperin inkarnaatioita, ja Israelin tukija on lisäksi 111-vuotias vanhapiika?

Raippari = Rainbowdash120, ei Preppertowwz

En ole puutteessa (Itellan postimerkki) ponejen kattomisesta tulisi hyvä olo, jos olisin Sateenkaaripyyhkäisy120, tässä viestissä pitää tietää yksi kirjoittamistani suolistotarinoista...

Tiedän tarinan, mutten postimerkkiä.

• kurpizza kirjoitti:

Tiedän tarinan, mutten postimerkkiä.

(Tom of Finland -itella postimerkki, laita kuvahakuun ja kuvittele hahmot poneina... Toivottavasti et traumatisoidu...)

(Tom of Finland -itella postimerkki, laita kuvahakuun ja kuvittele hahmot poneina... Toivottavasti et traumatisoidu...)

En alkanut nyt poneja sinne kuvittelemaan. Pidä fantasiasi. Onneksi mielenterveyteni ei voi enää tästä järkkyä. Paljoa. En suosittele yrittämään.

Ajattele, jos saisit kirjeen jossa on tuollainen postimerkki? Ei olisi kivaa.

• kurpizza kirjoitti:

En alkanut nyt poneja sinne kuvittelemaan. Pidä fantasiasi. Onneksi mielenterveyteni ei voi enää tästä järkkyä. Paljoa. En suosittele yrittämään.

Ajattele, jos saisit kirjeen jossa on tuollainen postimerkki? Ei olisi kivaa.

Siinä kirjoittamassani suolistotarinassahan päähenkilö (Sateenkaaripyyhkäisy) joutui lapsena rehtorin puhutteluun piirrettyään tuon näköisiä ponikuvia...

Totta muumit on (suunnitellusti) k18, koska muumipappa käyttää nuuskaa ja Itellan postimerkit on kivaa kaiken ikäisille, niin se vain menee huonompaan suuntaan tämä kansamme kulttuurin kehitys.

Siinä kirjoittamassani suolistotarinassahan päähenkilö (Sateenkaaripyyhkäisy) joutui lapsena rehtorin puhutteluun piirrettyään tuon näköisiä ponikuvia...

Totta muumit on (suunnitellusti) k18, koska muumipappa käyttää nuuskaa ja Itellan postimerkit on kivaa kaiken ikäisille, niin se vain menee huonompaan suuntaan tämä kansamme kulttuurin kehitys.

Niinpä. Nykylapsille ei saisi edes näyttää Muumeja. Tai... en oikeastaan tiedä, ovatko nykylapset edes nähneet postimerkkiä livenä. Ei enää poneja tai postimerkkejä. Minulla on kamala mielikuvitus. Please. Lopeta.

• kurpizza kirjoitti:

Niinpä. Nykylapsille ei saisi edes näyttää Muumeja. Tai... en oikeastaan tiedä, ovatko nykylapset edes nähneet postimerkkiä livenä. Ei enää poneja tai postimerkkejä. Minulla on kamala mielikuvitus. Please. Lopeta.

Hyvä on lopetan tällä kertaa näin vähällä...

Hyvä on lopetan tällä kertaa näin vähällä...

Parempi olisikin... Eläimiin/lapsiin sekaantuminen on väärin. Muut voivat hommailla ihan oman mielensä mukaan. Tai Ikean huonekalujen (tietäjät tietää)

• kurpizza kirjoitti:

Parempi olisikin... Eläimiin/lapsiin sekaantuminen on väärin. Muut voivat hommailla ihan oman mielensä mukaan. Tai Ikean huonekalujen (tietäjät tietää)

Totta, näiden sattumusten jälkeen yritän jälleen inspiroitua ja kirjoittaa uuden suolistotarinan, joko sinusta tai VeHistä, sillä muut inspiroivat inviduaalit on jo käyty läpi...

Totta, näiden sattumusten jälkeen yritän jälleen inspiroitua ja kirjoittaa uuden suolistotarinan, joko sinusta tai VeHistä, sillä muut inspiroivat inviduaalit on jo käyty läpi...

Inviduaali? Ei löytänyt google ei wikipedia. Englannin kieli ei ole niin vahva, että jaksaisin alkaa enkun kielisiltä sivuilta etsimään...

Ja onhan näitä inspiroivia henkilöitä vielä ainakin Siiliö (en tosin ole varma, kuinka hyvin tunnet) Preppertowwz ja Asianajaja. Asianajaja kyllä saattaa olla ihan liian ärsyttävä.

• kurpizza kirjoitti:

Inviduaali? Ei löytänyt google ei wikipedia. Englannin kieli ei ole niin vahva, että jaksaisin alkaa enkun kielisiltä sivuilta etsimään...

Ja onhan näitä inspiroivia henkilöitä vielä ainakin Siiliö (en tosin ole varma, kuinka hyvin tunnet) Preppertowwz ja Asianajaja. Asianajaja kyllä saattaa olla ihan liian ärsyttävä.

Inviduaali = yksilö

Keksin juuri aiheen siinä esiintyy kaksi henkilöä vähintään...

• HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

Siinäpähän mietitte! XD

Mie saatan kertoa...
        ehkä...
        joskus.

Mä keksin meille tekemistä: ruvetaan kirjoittamaan fanfictioneita itsestämme! Mulla on jo TrotskixTukija paritukset valmiina. SiiliöxRaipparikin on söpöä. Ja Trotski, sun on parasta olla poika koska muuten sun ja Tukijan homoseksintäytteinen romanssi ei toimi! :3333

(Antakaa anteeksi, Autisti-Heke otti vallan.

Inviduaali = yksilö

Keksin juuri aiheen siinä esiintyy kaksi henkilöä vähintään...

Okei. Mitä kirjallisuutta sinä luet vai etsitkö netistä noita sivistyssanoja? En ole kuullut noista puoliakaan.

• HeKeKee'd kirjoitti:

Mä keksin meille tekemistä: ruvetaan kirjoittamaan fanfictioneita itsestämme! Mulla on jo TrotskixTukija paritukset valmiina. SiiliöxRaipparikin on söpöä. Ja Trotski, sun on parasta olla poika koska muuten sun ja Tukijan homoseksintäytteinen romanssi ei toimi! :3333

Mitä minä justiin luin?

Ei enää yhtäkään KurpizzaxMotari paritusta tai alan itse spämmäilemään täällä Pulinoissa. Ilman viimeistä lausetta olisin satavarma trollista. Äläkä käytä tuota hymiötä.

XD
        Repesin ensi järkytyksen jälkeen. Korppi ja Veh? XD Laitoin heidät kyllä omassa tarinassani siivoamaan yhdessä.

• HeKeKee'd kirjoitti:

Olen syvästi järkyttynyt. Minulla ei ole sanoja.
        Silti XD.

• kurpizza kirjoitti:

Mitä minä justiin luin?

Ei enää yhtäkään KurpizzaxMotari paritusta tai alan itse spämmäilemään täällä Pulinoissa. Ilman viimeistä lausetta olisin satavarma trollista. Äläkä käytä tuota hymiötä.

XD
        Repesin ensi järkytyksen jälkeen. Korppi ja Veh? XD Laitoin heidät kyllä omassa tarinassani siivoamaan yhdessä.

No entä mie ja Tukija?! *Inhonväristyksiä.* Hekekee mitä helv..ttiä?

• kurpizza kirjoitti:

Okei. Mitä kirjallisuutta sinä luet vai etsitkö netistä noita sivistyssanoja? En ole kuullut noista puoliakaan.

Filosofiaa ja vanhaa historiankirjoitusta...

• icepicked kirjoitti:

No entä mie ja Tukija?! *Inhonväristyksiä.* Hekekee mitä helv..ttiä?

Trotski nain ainoastaan avioliiton sisällä, sekä uskon sinun olevan mies kuten todisteistani huomasit, joten sori et kelpaa... Et päässyt jatkoon tällä kertaa...

Filosofiaa ja vanhaa historiankirjoitusta...

Sehän selittääkin...

• icepicked kirjoitti:

Olen syvästi järkyttynyt. Minulla ei ole sanoja.
        Silti XD.

Näyttää tosi pahalta, kun IT antaa Trotskille ns. pakit ja Trotski kommentoi seuraavaksi "Olen syvästi järkyttynyt..."

XD

Trotski nain ainoastaan avioliiton sisällä, sekä uskon sinun olevan mies kuten todisteistani huomasit, joten sori et kelpaa... Et päässyt jatkoon tällä kertaa...

Ihan hyvä vaan. En miekään halua tulla paritetuksi nettituttuni kanssa. (Kaksinaismoralismiä hyvinkin, sillä juuri mie kirjoitin Kurpizzan ja Motarin eeppisen rakkaustarinan.)

• kurpizza kirjoitti:

Näyttää tosi pahalta, kun IT antaa Trotskille ns. pakit ja Trotski kommentoi seuraavaksi "Olen syvästi järkyttynyt..."

XD

XD

Hetki, eli sie IT noudatat tämän naimisasian suhteen varsin konservatiivisiä arvoja? En olisi voinut kömpelömmin ilmaista, mutta liittyykö tämä jotenkin kristillisyyteesi?

• kurpizza kirjoitti:

XD

Otetaanko kaikki seksinovelli kisa, jokainen kirjoittaa oikeen upean nyrskytys kertomuksen itsestään ja jostakin toisesta suolistolaisesta? Opittaisiin tuntemaan toisiamme "lähemmin" (

Otetaanko kaikki seksinovelli kisa, jokainen kirjoittaa oikeen upean nyrskytys kertomuksen itsestään ja jostakin toisesta suolistolaisesta? Opittaisiin tuntemaan toisiamme "lähemmin" (

Vetoan siihen, että olen luotsi. En ala kirjoittelemaan nyrskytysjuttuja.

• icepicked kirjoitti:

XD

Hetki, eli sie IT noudatat tämän naimisasian suhteen varsin konservatiivisiä arvoja? En olisi voinut kömpelömmin ilmaista, mutta liittyykö tämä jotenkin kristillisyyteesi?

Kyllä liittyy, sen vuoksi käytän neutraalimman kuuloista sanaa nyrskyttää...

Sinun kannattaa pitää varasi siellä vankilassa. Raippari on nimittäin siellä myös, ja tehän tiedätte, mitä tapahtuu, jos pudottaa saippuan lattialle vankilan suihkussa...

Raippari = Rainbowdash120, ei Preppertowwz

niimpä. heti on kommarit haukkumassa ja syyttelemässä vaikka en oo kerenny vielä tekee mitää

• Hekekee onko sinulla mitään sanottavaa puolustukSEKSI kutsun paikalle kohta asianajaja504 servaamaan sinut, jos et kadu kirjoitustasi.

Alettiin sitten Trotskille suunnatuista kysymyksistä puhumaan nyrskyttämisestä, no myönnän että kerran ajattelin mielipiteiteni olevan kuin seksinovellit sillä molemmat kiihottavat ihmisiä (1. kiihottaa seksuaalisesti 2. kiihottaa kansaa väkivaltaan)...

• Älä nyt sentään kansaa kiihota, siitähän voi joutua vankilaan! Eikun hetkinen, sehän olikin kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Lasketaanko rasistinen seksinovelli kansanryhmää vastaan kiihottamiseksi?

//Tarkoititko sie tällaisia härskejä juttuja?

• Tuohon en voi muuta sanoa kuin: En ole kokeillut toista, mutta sinun viestejäsi on välillä tylsä lukea.

• icepicked kirjoitti:

Älä nyt sentään kansaa kiihota, siitähän voi joutua vankilaan! Eikun hetkinen, sehän olikin kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Lasketaanko rasistinen seksinovelli kansanryhmää vastaan kiihottamiseksi?

//Tarkoititko sie tällaisia härskejä juttuja?

Rasistiset kirjoitukset lasketaan aina vaikka ne olisivatkin seksinovelleja, mutta minun ajatukseni "kiihottaa" ihmisiä väkivaltaan minua vastaan, jos rupeaisin julkaisemaan niitä...

Rasistiset kirjoitukset lasketaan aina vaikka ne olisivatkin seksinovelleja, mutta minun ajatukseni "kiihottaa" ihmisiä väkivaltaan minua vastaan, jos rupeaisin julkaisemaan niitä...

Tämänkin keskustelun aloittaja (olettaen, että hän on sama kuin nimimerkit "Valkoinen Suomi ja Punikit hirteen) taisi myöskin kiihottua minun kirjoituksistani.

• kurpizza kirjoitti:

Tuohon en voi muuta sanoa kuin: En ole kokeillut toista, mutta sinun viestejäsi on välillä tylsä lukea.

Lääkkeen ei kuulukaan maistua hyvälle, koska käytän sivistyssanoja viestistä tulee pakosti tylsä.

Lääkkeen ei kuulukaan maistua hyvälle, koska käytän sivistyssanoja viestistä tulee pakosti tylsä.

Teet sen siis tahallasi? Harvinaisen kiero ihminen...

• icepicked kirjoitti:

Tämänkin keskustelun aloittaja (olettaen, että hän on sama kuin nimimerkit "Valkoinen Suomi ja Punikit hirteen) taisi myöskin kiihottua minun kirjoituksistani.

Israel ei ole myöskään kovinkaan rakastettu valtio Siionin viisaiden pöytäkirjojen ja Palestiinan vuoksi, mutta jos se minua haittaisi voisin vaihtaa nimimerkin täysin neutraaliksi ihmisten mielistelyviestien lähettämistä varten...

Ja kyllä nuo on tuplatunnuksia, etenkin se vappuna riehunut tyyppi, joka lähetteli punikkiviestejään.

• kurpizza kirjoitti:

En tee mitään tahallani kaikki johtuu alitajunnastani, joka lisäilee melkein joka viestiin pakollisia tietäjät tietää -kohtia.

Ja mie kun kelasin, että viestini sisältävät turhankin monimutkaista kielioppia.

• HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

TÄÄLTÄ PESEE!!!

Trotski pyöri hermostuneena sängyllänsä. Mitä jos hän ei tulisi? Mitä jos hän on jäänyt auton alle? Mitä jos hän sai sairauskohtauksen? Mutta hänen oli hankala torjua hänen mieleensä hiipivä ajatus siitä, että hän olisi löytänyt jonkun toisen.... (ei.... en... voi kirjoittaa....) Samassa ovikello soi. Trotskilainen ryntäsi sydän pamppaillen kohti ovea ja avasi sen. "Hei." Ovensuussa seisova Tukija sanoi. "Hei." Trotski huokaisi kiimaisesti. Sitten he alkoivat.....

EI! EI! EIEIEIEIEIEIEIEI MUN MORAALI EI RIITÄ TÄHÄN! IU! TÄMÄN KIRJOITTAMINEN SAA AJATTELEMAAN ITSEMURHAA!! ;__;
        Siis hyi helvetti. Miten joku voi kirjoittaa tällaista?!? Musta ei kyllä tule homoparittajaa, se on selvä. Onneksi mulla on pari heteroparitusta jäljellä....

Kurpizza. Sinä. Ja. Motari. Olette. Seuraavia.

• HeKeKee'd kirjoitti:

TÄÄLTÄ PESEE!!!

Trotski pyöri hermostuneena sängyllänsä. Mitä jos hän ei tulisi? Mitä jos hän on jäänyt auton alle? Mitä jos hän sai sairauskohtauksen? Mutta hänen oli hankala torjua hänen mieleensä hiipivä ajatus siitä, että hän olisi löytänyt jonkun toisen.... (ei.... en... voi kirjoittaa....) Samassa ovikello soi. Trotskilainen ryntäsi sydän pamppaillen kohti ovea ja avasi sen. "Hei." Ovensuussa seisova Tukija sanoi. "Hei." Trotski huokaisi kiimaisesti. Sitten he alkoivat.....

EI! EI! EIEIEIEIEIEIEIEI MUN MORAALI EI RIITÄ TÄHÄN! IU! TÄMÄN KIRJOITTAMINEN SAA AJATTELEMAAN ITSEMURHAA!! ;__;
        Siis hyi helvetti. Miten joku voi kirjoittaa tällaista?!? Musta ei kyllä tule homoparittajaa, se on selvä. Onneksi mulla on pari heteroparitusta jäljellä....

Kiitos moraalintajullesi, ettei Itellan postimerkkien tapahtumat sijoitu Suolistoon.

• HeKeKee'd kirjoitti:

TÄÄLTÄ PESEE!!!

HYIHYIHYIHYIHYI
        Vatsani sisukset olivat joutua takaisinvirtauksen viemiksi.

• icepicked kirjoitti:

HYIHYIHYIHYIHYI
        Vatsani sisukset olivat joutua takaisinvirtauksen viemiksi.

Kirjoitimme viestimme samaan aikaan taas kerran, miten aiot selittää tilanteen Trotski?

Kirjoitimme viestimme samaan aikaan taas kerran, miten aiot selittää tilanteen Trotski?

Hetken ajan mielemme sulautuivat yhteen, jos tiedät, mitä tarkoitan...

• icepicked kirjoitti:

Hetken ajan mielemme sulautuivat yhteen, jos tiedät, mitä tarkoitan...

Mielemme ulompi substanssi siis sulautui kauniisti savuten yhteen? Vai tarkoitatko dis-informaatio agentti mielen sulautumista?

Mielemme ulompi substanssi siis sulautui kauniisti savuten yhteen? Vai tarkoitatko dis-informaatio agentti mielen sulautumista?

Luultavasti mieltemme ajanhallinnasta vastaavassa osassa tapahtui jotakin, mahd. Hekekeen novellin seurauksena.

Ankkapornofetisisti tosiaan tuli oikeaan paikkaan, sillä onhan nyt sunnuntai-ilta.

• icepicked kirjoitti:

Luultavasti mieltemme ajanhallinnasta vastaavassa osassa tapahtui jotakin, mahd. Hekekeen novellin seurauksena.

Ankkapornofetisisti tosiaan tuli oikeaan paikkaan, sillä onhan nyt sunnuntai-ilta.

Minä kutsuin sen paikalle;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225399

Minä kutsuin sen paikalle;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12225399

No hyvä, että saadaan porukkaa paikalle. Oletko sie muuten aina poissa Suolistosta lauantaisin? Miksi vietät sapattia juuri silloin etkä sunnuntaina?

• icepicked kirjoitti:

No hyvä, että saadaan porukkaa paikalle. Oletko sie muuten aina poissa Suolistosta lauantaisin? Miksi vietät sapattia juuri silloin etkä sunnuntaina?

En ollut eilen poissa ja vietän sapattia lauantaina, koska juutalainen viikkokalenteri alkaa sunnuntaista jolloin viikon 7. päivä on lauantai...

Katolisen kirkon(, josta se on levinnyt protestanttisiin kirkkoihin) opin mukaan se on sunnuntai ja siihen on Sol Invictuksen (auringon jumala) palvonta Rooman "ensimmäisen kristityn keisarin" Konstantinuksen toimesta, se on vähän sama asia kuin Jeesuksen syntymävuosi Raamattu ei kerro milloin se on, mutta kirkkokunnat on omien pakanabileidensä vuoksi asettaneet sen Yule-juhlan paikalle.

Yksikään Raamatun henkilöistä ei viettänyt sapattia sunnuntaina, jopa nimi sunnuntai on luultavimmin johdettu auringosta "Sunday" = Sol Invictus...

Vietän sapattia lukemalla Raamattua sinä päivänä paljon enemmän kuin muina viikonpäivinä, paitsi eilen kokeilin koneelta kuunnella äänikirjana ja huomasin sen toimivan yhtä hyvin Esran kirjan jälkeen.

En ollut eilen poissa ja vietän sapattia lauantaina, koska juutalainen viikkokalenteri alkaa sunnuntaista jolloin viikon 7. päivä on lauantai...

Katolisen kirkon(, josta se on levinnyt protestanttisiin kirkkoihin) opin mukaan se on sunnuntai ja siihen on Sol Invictuksen (auringon jumala) palvonta Rooman "ensimmäisen kristityn keisarin" Konstantinuksen toimesta, se on vähän sama asia kuin Jeesuksen syntymävuosi Raamattu ei kerro milloin se on, mutta kirkkokunnat on omien pakanabileidensä vuoksi asettaneet sen Yule-juhlan paikalle.

Yksikään Raamatun henkilöistä ei viettänyt sapattia sunnuntaina, jopa nimi sunnuntai on luultavimmin johdettu auringosta "Sunday" = Sol Invictus...

Vietän sapattia lukemalla Raamattua sinä päivänä paljon enemmän kuin muina viikonpäivinä, paitsi eilen kokeilin koneelta kuunnella äänikirjana ja huomasin sen toimivan yhtä hyvin Esran kirjan jälkeen.

Minulla on muuten meneillään raamatunlukuprojekri ihan puhtaasta mielenkiinnosta. 50 sivua päivässä, joten saan VT:n luettua alle kuukaudessa!

Aika hassua muuten, että aunuksenkarjalassa viikonpäivät on nimetty väärinkäsityksen mukaan; sunnuntai on livviksi pyhäpäivy.

• icepicked kirjoitti:

Minulla on muuten meneillään raamatunlukuprojekri ihan puhtaasta mielenkiinnosta. 50 sivua päivässä, joten saan VT:n luettua alle kuukaudessa!

Aika hassua muuten, että aunuksenkarjalassa viikonpäivät on nimetty väärinkäsityksen mukaan; sunnuntai on livviksi pyhäpäivy.

Luultavasti tahtisi hidastuu kun törmäät noihin mittakaavoihin ja väestönlaskuihin, joita VT on täynnä, mutta pidän hyvänä asiana aina kun joku lukee Raamattua, koska ainoat ihmiset jotka siitä puhuvat kertovat ainoastaan kuulopuheittensa perusteella... Mitä käännöstä käytät? (33/38 on paras ja Biblia 1776)

Luultavasti tahtisi hidastuu kun törmäät noihin mittakaavoihin ja väestönlaskuihin, joita VT on täynnä, mutta pidän hyvänä asiana aina kun joku lukee Raamattua, koska ainoat ihmiset jotka siitä puhuvat kertovat ainoastaan kuulopuheittensa perusteella... Mitä käännöstä käytät? (33/38 on paras ja Biblia 1776)

Vuoden 1992 käännöstä, jossa on mukana 'infosivuja.'

• Ajatelkaa asiaa näin päin jos kukaan ei käyttäisi sivistyssanoja, noiden olemassaolo unehdettaisiin heti, joten on velvollisuuteni nostaa niinkin hienot sanat kansan tietoon.

• Juutalaisnenälover

Kertokaa mistä löytää ankkapornoa! Tai juutalaisnenä pornoa! haluun saada orgasmin uudelleen!

• Tulit näköjään oikeaan paikkaan keskustelemaan pornosta...

• juutalainen juoksi muna pystyssä päin seinää. mitä kävi?

-nenä murtui

hihihihihiiii

• preppertowwz kirjoitti:

juutalainen juoksi muna pystyssä päin seinää. mitä kävi?

-nenä murtui

hihihihihiiii

Prepperi tuli palstalle trollaamaan sunnuntai-iltana. Mitä kävi?

-Nenä murtui.

Hihihihihihihihihih

• icepicked kirjoitti:

-Nenä murtui.

Hihihihihihihihihih

icepikediltä jäi aamulla psykoosilääkkeet ottamatta. mitä kävi?

-hän luuli itseään hirveksi ja nylki itsensä.

hihihihihihiiii

• icepicked kirjoitti:

-Nenä murtui.

Hihihihihihihihihih

Voiko tämän tasoisessa "keskustelussa" trollata?

Voiko tämän tasoisessa "keskustelussa" trollata?

Niin, olemmeko me kaikki trolleja taikka dis-informaatioagentteja..?

• Jos joku Pulinoiden ulkopuolelta eksyy tähän keskusteluun; mitä hän ajattelee ensiksi?

• Että kyseessä on jokin hyvin kiero salaliitto, että tunnemme toisemme oikeassa elämässä, tai että mielisairaalan potilaille on annettu tietokoneaikaa.

• Veikkaan jälkimmäistä.

• avohoitopotilas-

tässä on annettu mielenterveyspotilaille ruutuaikaa:

Tänne ei synny yhtään lasta, ennen kuin teidät poistetaan sivilisaatiosta tuomareina.
      Onko teillä nyt hyvä mieli?
      Ja virassa istuu Stalinin lapsi, tytär...

Ulkopuolinen nainen: Kiintymys-suhteen erottelukyvyn kehittyminen on oikean ja väärän erottelukyky.
      Eli teidät pidätetään samantien virasta Sinin seurailusta sängyssä, ja teillä ei sitten mitään muuta virkaa siellä ollutkaan.
      Ulkopuolinen nainen: Voinko mä mennä pois tästä virasta? Kun mulla on mennyt tällainen läheisyydenkyvyttömyyden käytös-häiriö läpi, tähän perheeseen, mm. väkivaltatekoja siihen ulottaen, kun tässä on ollut seurassa, tämä Stalin lapsi, -tytär, tuomari naishenkilönä.
      - Eikä siksi ole normaalia.
      Etsin vain kaupungin kadonneita terveys-ohjelmia.

Ei tuomarille enää lapsia!
      SYY: Palojen poistelu genitaaleista, seurailun oikeutuksen pyytämiseksi, tulevaisuuden tuhoamalla, inhimillisyyden ostopalvelu-yritykseksi.
      Ulkopuolinen nainen: Ei tulekaan.
      - Joudun vankeuteen, käytän tyttäreni nimeä, avioliiton halventamiseksi.
      - Kuule, kun meillä ei ole palojen poisteluna genitaaleista tätä ammattia.
      1. Ihmisen sitominen, kytkemällä liike-yritystä käyttäen, julkisen rasismin ihannoimisesta, rotu-syrjinnän käyttämisen innoittamisena, CR-heijasteen käyttämisen yhteydessä, palvelijan pitämisen pyynnöin: uskonnollisena pakkomielteisyytenä ja hier-arkiana, väestönsuojelun tekemisen sijaan, hengenvaarallista sairautta käyttäen uhkaamiseen, uhraamisen oikeutuksen pyyntöinä.
      Esim. Aseliike: Pitää asuakin pihalla, ei saadakaan.
      Ei origottomuudelle!

2. "Kello 10.45 aurinko nousi paistamaan, lumisateen keskelle."
      - Suomessa ei saa käyttää naisen sukupuolen halventamisen oikeutuksen pyytelemistä.
      Yhtye Puolikuu, Sirun lemppari-biisi: "Nyt loppuu todellisuus."
      - Oletko sä muistanut rakentaa sitä? Eräs ulkopuolinen nainen, ja isännöinti kyseli
      - Kuin juntta, ja sen solmiminen iloittelusta, efektiivisyydestä, ohjaus-järjestelmän puutteellisuudesta, samansukupuolisena seksi-suhteena, ja lapsen tappamisena, kytkemiseen albiinon lapsen kehon motorisia osia, motorisuutena, ikkunaa ja sälekaihtimia käyttäen.
      - Se on Sini keho! Ulkopuolinen nainen, ja isännöinti.
      Me emme tarvitse sinun sairauttasi, Ritva täällä... !
      - Hän on samanniminen, kuin äitini.
      "Jee, jee ei keisarikuntana valehdellakaan."
      Silmien käyttämisenä sitomiseen, kytkemällä kehon pinon käyttämisellä, ja näin kiinnittäen kehon olemukselle. ' mm. väkivaltaisuus, psyykkinen kipu, hetkellisyys
      Kehon aukkoja käyttämisenä tukahduttamiseen mieltymyksenä, jopa kahdelta tyttölapselta, ja kehon vyötärön alapuolisten osien käyttönä, hyvin rumaan rotusyrjinnän tahtoonsa perse-reiän ympäriltä anusverkon irroittamisena, hyvin kylmäverisen murhaamisen käyttämisenä ulkopuolelta, kehon olemuksen motorisena käyttönä, ulkoisesti, syvään psykoosiin pyrkivänä, tappo-yrityksenä, ja niihin mieltymyksenä auktoriteettiharhaisuutena.

• Tekstisi on samanlaista, kuin sindellä, mutta nimimerkki on eri. Ja tuskin sinde edes tulisi nuortenpalstalle. Mitä tästä voi päätellä? Ehkä sen, että olet copy cat.
        En ole koskaan tajunnut, mikä noissa on pointtina. Tuskin mikään.
        Kuka noita oikein jaksaa kirjoittaa? Kyseessä on hyvin erikoinen trolli, jonka tekijä ei voi olla aivan terve...

• Harmi, että jäin keskustelusta pois juuri kun se alkoi muuttumaa sielukkaaksi.

• HeKeKee'd

Äläpäs nyt vielä sano. Illalla ilmestyy sinun ja Motarin eeppinen rakkaustarina nro. 2

• kurpizza_
        HeKeKee'd kirjoitti:

Äläpäs nyt vielä sano. Illalla ilmestyy sinun ja Motarin eeppinen rakkaustarina nro. 2

Olin muutenkin pitämässä taukoa Suolistossa olosta.

• eehhhehhhehheheheeeeehhh voi vittu ei sitten

• kyllä, tässä kommentissa oli järkeä :333

• alice_dolly kirjoitti:

kyllä, tässä kommentissa oli järkeä :333

:D haha

• Trotskilainen jatketaanko hengellistä Raamattu keskusteluamme eli monennetta Mooseksen kirjaa olet lukemassa?

• Ensimmäisessä tällä hetkellä, mutta tänään tavoitteeni on päästä sivulle 85. (nyt sivulla 15)

Itse asiassa sukuluetteloiden lukeminen on aika helppoa, sillä ei tarvitse keskittyä tekstiin saatika sitten muistaa lukemaansa. PGET.

• Luulitteko, Tukija ja Trotski, etten täällä olisi, vaikken mitään kirjoittelisi. Jännä juttu.. ;) Epäilys heräsi pitkän tauon jälkeen... Niin siis, olet varmasti poika, Trotski. Älä valehtele! ;) :D

• Totta poika se on todisteeni eivät valehtele...

• Eivät todellakaan valehtele! Itsekin olen löytänyt yhden viitteen asiaan.

• Trotski minulla on lisää kysymyksiä aloitusviestin kunniaksi...

Pelottaako kun suolistoagentit arvaavat sukupuoltasi ja epäilevät sinun olevan tuplatunnukseni?

Koska Hitler tappoi Hitlerin ja miehen, joka tappoi Hitlerin oliko hän sankari?

Mitä mieltä olet siitä että suostuttelisin sinut tekemään "kysy mitä tahansa ketjun", jotta voisin itse spämmiä kysymyksiä?

Mistä sait idean kirjoittaa leirikeskuksen sängyn alle "tietäjät tietää"?

• Ei pelota, vaan huvittaa.

En pidä tappamista sankaritekona, mutta tietyllä logiikalla Hitler ansaitsisi Nobelin rauhanpalkinnon tai vähintäänkin mitalin. :D

Vastaileminen on kivaa, joten ei haittaa.

Halusin jättää jäljen itsestäni, eli kirjoittaa älyllisen viestin kirkkovenekuvien keskelle.

• icepicked kirjoitti:

Ei pelota, vaan huvittaa.

En pidä tappamista sankaritekona, mutta tietyllä logiikalla Hitler ansaitsisi Nobelin rauhanpalkinnon tai vähintäänkin mitalin. :D

Vastaileminen on kivaa, joten ei haittaa.

Halusin jättää jäljen itsestäni, eli kirjoittaa älyllisen viestin kirkkovenekuvien keskelle.

Käsittäisin väärin, jos näkisin kirkkoveneidein kuvia ja tekstin "Tietäjät tietää." XD

Kuulostaa äärimmäisen väärältä. Nimenomaan nyrskytys-väärältä.

• kurpizza kirjoitti:

Käsittäisin väärin, jos näkisin kirkkoveneidein kuvia ja tekstin "Tietäjät tietää." XD

Kuulostaa äärimmäisen väärältä. Nimenomaan nyrskytys-väärältä.

Nyt minusta tuntuu, etten ehkä tajunnut silloin. XD
        Joka tapauksessa siellä lukee myös "fakiiri ei ole yhtä suuri kuin fasisti."

• Se on muuten juuri hauskaa, kun saa lukea niitä sängyn alla olevia viestejä. :D Yksi hauskimmista lukemistani:
      Mikki hiipii viidakossa,
      kortsupakkaus kainalossa.
      Puskasta kuuluu rapinaa,
      kun Hessu panee apinaa.
      Kerro tämä eteenpäin,
      tai Hessu hyökkää takaapäin.
      Oho! Muistin sen vieläkin. :D

• Voi ei. XD Minä kirjoitin yhteen paikkaan "Varokaa tappajamursuja!"

• Uskotko että saamme (kahdestaan) spämmättyä 500 viestin rajan täyteen?

Kun sinua luultiin tuplatunnuksekseni tunsitko enemmän myötätuntoa toisinajattelijoita kohtaan, koska ajatusmaailmamme eivät näemmä ole kovinkaan lähellä toisiaan?

Onko Niccolò Machiavelli hieno mies?

Mitä mieltä olet hänen (Niccolò Machiavelli) sanoistaan:
      "On parempi olla pelätty kuin rakastettu, jos et voi valita molempia."

Mitä ajatuksia seuraavat siteeraukset herättävät:
      A) "A nation of spaghetti eaters cannot restore Roman civilization!"
      — Benito Mussolini
      B) "Kiitän onnettaria siitä että olen ihminen, enkä eläin ja siitä että olen mies, enkä nainen ja siitä että olen kreikkalainen enkä barbaari"
      -Thales Miletoslainen

Mikä on kauhein kidutuskeino, jonka tiedät? Omalla kohdallani Josefus Flaviuksen 'Juutalaissodan historiassa' mainittu juutalaiskapinallisten käyttämä menetelmä, jossa kidutettavan virtsaputket tukittiin pienillä herneillä, mutta se huvi loppui kun roomalaiset tappoivat kapinalliset...

Onko parempi olla murhaaja vai murhattu?

Onko kuolla syyttömänä kuin elää syyllisenä? (Melko monitulkintainen kysymys)

• Vastaan osaan kysymyksistä nyt ja osaan huomenna.

On ehdottomasti parempaa olla murhaaja kuin murhattu, sillä ateistina ajattelen olemassaolon päättyvän kuolemaan. Parempi siis elää syyllisenä kuin kuolla syyttömänä.

En usko, vaan tiedän, että saamme 500 viestin rajan täyteen kahdestaan (yhdestään).

Kamalin kidutuskeino on yhä joissakin Lähi-Idän valtioissa (mm. S-Arabia) käytössä oleva rangaistus sodomiasta. (tietäjät tietää) Uhrin peräaukko liimataan umpeen superliimalla, minkä jälkeen hänet pakotetaan syömään laksatiivejä. (Aika PASKAMAINEN kuolema, vai mitä? Joo, PASKIN vitsi ikinä. *badum tsihh*)

• VeH/Sokkapooni minkä takia vuorottelet kahden tunnuksen välillä?

• Koska vanha nimimerkki tuntuu olevan miellyttävämpi. Muutenkin tylsää. XD

• Kidutuskeinoista tuli mieleen, että kiinalaisilla oli mielenkiintoisia kidutustapoja:

-Tiputtaa jääkylmää vettä pisäroinä otsalle.
      -Kahlita ihminen bambun verson päälle. Parissa/kolmessa päivässä bambu kasvoi läpi. (Myytinmurtajat testasivat, mahdollista)

• Ensimmäisestä olen itsekin kuullut, sillä Kiinalainen vesikidutus on melko kuuluisa menetelmä ja EVL:n riparilla vapaa-ajallani luin ainoastaan artikkeleja eri asioista, joista yksi aihe oli kidutus...

Mutta bambujen käyttämisestä kuulen nyt ensimmäistä kertaa, mutta olen itse falangan (jalkaruoskinnan) ystävä kiitos Kreikan everstikapinan...

• whaddup
        israelin-tukija kirjoitti:

Ensimmäisestä olen itsekin kuullut, sillä Kiinalainen vesikidutus on melko kuuluisa menetelmä ja EVL:n riparilla vapaa-ajallani luin ainoastaan artikkeleja eri asioista, joista yksi aihe oli kidutus...

Mutta bambujen käyttämisestä kuulen nyt ensimmäistä kertaa, mutta olen itse falangan (jalkaruoskinnan) ystävä kiitos Kreikan everstikapinan...

Icepicked on siis poika, jolla on aspergeri, ja on ateisti, kommunisti sekä ilmeisesti karjalasta kun puhuu "mie". Oiskohan meillä lisääkin yhteistä...?
        No mutta joo. Saanko liittyä tähän keskusteluun? Keksisin ehkä pari kysymystä tai jotain...

• whaddup kirjoitti:

Icepicked on siis poika, jolla on aspergeri, ja on ateisti, kommunisti sekä ilmeisesti karjalasta kun puhuu "mie". Oiskohan meillä lisääkin yhteistä...?
        No mutta joo. Saanko liittyä tähän keskusteluun? Keksisin ehkä pari kysymystä tai jotain...

Et missään nimessä. Tällä sivustolla ei kukaan saa kirjoittaa yhtään mitään. *virnuilee*

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Et missään nimessä. Tällä sivustolla ei kukaan saa kirjoittaa yhtään mitään. *virnuilee*

Varsinkin kun Omgili vakoilee meitä...

• kurpizza kirjoitti:

Varsinkin kun Omgili vakoilee meitä...

"Varsinkin kun Omgili vakoilee meitä... "
        MITÄ!? No en se nyt minä ole, jos sitä tarkoitit.

• whaddup
        veh kirjoitti:

Kysyin keskusteluun liittymisestä koska tää tuntuu niin inside keskustelulta/paikalta. En muutenkaan ole älyllisesti parhaimpien tasolla mikäli sillä nyt mitään merkitystä on. Siis lulz.
        Mikä hitto toi omgili on? Sovellus yms.?

• veh kirjoitti:

Veh// Omgilissä on joitakin keskusteluita, joita on käyty Pulinoissa. kts. Mitäh?? Miksi?

whaddup// Rohkeesti tulet vain mukaan.

• whaddup kirjoitti:

Kysyin keskusteluun liittymisestä koska tää tuntuu niin inside keskustelulta/paikalta. En muutenkaan ole älyllisesti parhaimpien tasolla mikäli sillä nyt mitään merkitystä on. Siis lulz.

Joo, saat osallistua. Miten sie muuten päädyit tänne, ja mitä ajattelit ensiksi? (Nythän meillä on mahdollisuus saada vastaus aiemmin pohdittuun kysymykseen!)

Minullakaan ei ole mitään hajua tuosta Omglista. Mikä se on ja miksi se vakoilee meitä?

• suwastikantti
        whaddup kirjoitti:

pakastetuomioita kaikille!
        Hitler ansaitsisi nobelin ja pakastetuomion.
        Jonkun pitäisi tehdä kirjoitus poistoputkinyrskytyksestä tai jostain..... Swastikuntti kärsii unenpuutteesta

• Jos haluat ymmärtää "inside juttujamme" (sinua lainatakseni) siinä pitää tietää paikan historiaa, eli koska minua ja Trotskia (Icepicked, entinen 'Eräs trotskilainen') on epäilty aikoinaan samaksi henkilöksi heitän "tuplatunnus" - korttiani aina esille...

Huom: Trotski ei ole myöntänyt olevansa poika se on ainoastaan minun ja VeH:in käsitys asiasta...

• Kaikki arvaukset sukupuolestani ovat tosiaankin vain arvauksia. Niitä on hauska lukea, minkä vuoksi en kerro vielä oikeaa sukupuoltani.

Toinen Mooseksen kirja menossa! Älkää hämääntykö, luen Raamattua vain voidakseni näpäyttää ärsyttäviä ripari-isosiani.

• icepicked kirjoitti:

Kaikki arvaukset sukupuolestani ovat tosiaankin vain arvauksia. Niitä on hauska lukea, minkä vuoksi en kerro vielä oikeaa sukupuoltani.

Toinen Mooseksen kirja menossa! Älkää hämääntykö, luen Raamattua vain voidakseni näpäyttää ärsyttäviä ripari-isosiani.

Toisaalla ("Miten Pulinat on vaikuttanut sinuun") väitit lukevasi Raamattua osoittaaksesi minulle (siis itsellesi) ja tässä keskustelussa aiemmin sanoit lukevasi mielenkiinnosta...

• Suwastikantti// Poistoputkinyrskytys= anaaliseksi

Yritän luotsina hiukan rajoittaa rumia sanoja.

• Keksimäsi ilmaisu varmasti jää elämään, mikäli se minusta riippuu.

• Jos rumia sanoja poistetaan sitten "Itellan postimerkkini" saavat mennä... Esitän etten ymmärrä ja kerron maailman (kansainvälisesti) rumimman sanan olevan;
        Gastroesophageal reflux disease

Ja ruotsin rumin sana on ehdottomasti;
        ett uppehållstillstånd

Jos rumia sanoja poistetaan sitten "Itellan postimerkkini" saavat mennä... Esitän etten ymmärrä ja kerron maailman (kansainvälisesti) rumimman sanan olevan;
        Gastroesophageal reflux disease

Ja ruotsin rumin sana on ehdottomasti;
        ett uppehållstillstånd

Trotski lupasit vastata loppuihin kysymyksiin tänään... >:)

• XD Nauroin. Mielestäni ruotsin hyödyllisin lause, joka kaikkien kannattaa opetella, on: Jag förstår inte.

Olen tehnyt päätöksen. Aion jakaa nyrskytys-sanaa niin kauan, että se yleisessä tiedossa. (Voi mennä jonkin aikaa, mutta joo. Viimeistään silloin, kun olen vanhainkodissa...Jos sinne pääsen. Taitaa suljettu-osasto olla todennäköisempi..)

• Älä opettele ajattele miltä ruotsalaisen korviin kuulostaa kun härmäläinen susirajan takaa tulee selittämään aksentillaan "Jaa förstoor intte", mutta tuo uppehålstillstånd sanan keksijä joutaisi hirteen... Vihaan tuota sanaa yhtä paljon kuin englannin Gastroesofaeelista refluksitautia...

Älä opettele ajattele miltä ruotsalaisen korviin kuulostaa kun härmäläinen susirajan takaa tulee selittämään aksentillaan "Jaa förstoor intte", mutta tuo uppehålstillstånd sanan keksijä joutaisi hirteen... Vihaan tuota sanaa yhtä paljon kuin englannin Gastroesofaeelista refluksitautia...

Niin. Siinä on se. Toinen ruotsin sana, jonka muistan ikuisesti on: samhällkunskap. XD Jotenkin pöljän kuuloinen.

Kysymys kaikille: Miten selviää fysiikan valtakunnallisesta elossa??

• kurpizza kirjoitti:

Niin. Siinä on se. Toinen ruotsin sana, jonka muistan ikuisesti on: samhällkunskap. XD Jotenkin pöljän kuuloinen.

Kysymys kaikille: Miten selviää fysiikan valtakunnallisesta elossa??

Jos et osaa arvo vastaukset jotta voit ylpeänä sanoa "Alea iacta est" (

Jos et osaa arvo vastaukset jotta voit ylpeänä sanoa "Alea iacta est" (

Arpa on heitetty. Tiesin ilman kääntäjää.

(Beettasäteilyssähän atomin yksi ydin hiukkanen hajoaa protoniksi ja neutroniksi ja neutron lähtee sieltä pois. Joten ytimeen jää ylimääräinen protoni, eli atomi on positiivisesti varautunut. Miksi tästä ei puhuta mitään???)

Nomen est omen.
        En kylläkään ikinä syönyt kurpitsaa...

• kurpizza kirjoitti:

Arpa on heitetty. Tiesin ilman kääntäjää.

(Beettasäteilyssähän atomin yksi ydin hiukkanen hajoaa protoniksi ja neutroniksi ja neutron lähtee sieltä pois. Joten ytimeen jää ylimääräinen protoni, eli atomi on positiivisesti varautunut. Miksi tästä ei puhuta mitään???)

Nomen est omen.
        En kylläkään ikinä syönyt kurpitsaa...

Sivistyssanat (ja latinapätemisfraasit) on parasta onneksi minulla ei ole sosiaalisia suhteita suoliston ulkopuolella, koska muuten minut leimattaisiin narsistiksi heti jo näiden käyttämisen vuoksi :D

Sivistyssanat (ja latinapätemisfraasit) on parasta onneksi minulla ei ole sosiaalisia suhteita suoliston ulkopuolella, koska muuten minut leimattaisiin narsistiksi heti jo näiden käyttämisen vuoksi :D

Hieno homma. XD Minä en ainakaan ole liikkunut missään noin härskeillä palstoilla. Ajattelitko pilata mielenterveyteni? Ensin postimerkit ja sitten tuo...

• kurpizza kirjoitti:

Hieno homma. XD Minä en ainakaan ole liikkunut missään noin härskeillä palstoilla. Ajattelitko pilata mielenterveyteni? Ensin postimerkit ja sitten tuo...

Mielenterveys on ylimainostettua ja -arvostettua, älä välitä voit olla silti "kaverini" vaikka mielenterveytesi ei olekaan kunnossa, emmehän me muuten suolistossa kävisi.

Ne Itellan postimerkit oli uutisissa aikoinaan niin tein niistä "tietäjät tietää" jutun SP120 tarinaani ja googleta "nyrskyttää" niin saat nähdä koko ketjun, katsoin jo että sinä tai Trotski tarvitsette manaajan ja psykologin apua, jos tuollaisia kirjoittelette...

Mielenterveys on ylimainostettua ja -arvostettua, älä välitä voit olla silti "kaverini" vaikka mielenterveytesi ei olekaan kunnossa, emmehän me muuten suolistossa kävisi.

Ne Itellan postimerkit oli uutisissa aikoinaan niin tein niistä "tietäjät tietää" jutun SP120 tarinaani ja googleta "nyrskyttää" niin saat nähdä koko ketjun, katsoin jo että sinä tai Trotski tarvitsette manaajan ja psykologin apua, jos tuollaisia kirjoittelette...

Ellemme olisi netissä, sinä saattaisit tarvita ensihoitajan ja asianajajan apua... No ei...

Oikeastaan, minun juttuni eivät ole vielä yltäneet siihen kaikkein sekoimpaan pisteeseen, minkä muuten saavutimme kasiluokan keväällä. Ruotsalais-keskustelu Trotskin kanssa oli vain raapaisu pintaa.

En tajunnut. Poni-tarinassa tai Norjalais-tarinassa ei ollut pahoja sekoiluja. Tai jos oli, suosittelen sinulle foorumin vaihtoa.

• kurpizza kirjoitti:

Ellemme olisi netissä, sinä saattaisit tarvita ensihoitajan ja asianajajan apua... No ei...

Oikeastaan, minun juttuni eivät ole vielä yltäneet siihen kaikkein sekoimpaan pisteeseen, minkä muuten saavutimme kasiluokan keväällä. Ruotsalais-keskustelu Trotskin kanssa oli vain raapaisu pintaa.

En tajunnut. Poni-tarinassa tai Norjalais-tarinassa ei ollut pahoja sekoiluja. Tai jos oli, suosittelen sinulle foorumin vaihtoa.

Sanotaanko että tarinoissani piilotetan "rivoudet ja irstailut" kauniimpien sanojen sekaan, esim. SP120 piirsi tarinassani lapsena Itellan (uusimmista) postimerkeistä poniversioita...

• Nyrskyttämisestä puheen ollen kuka teistä käy "Suhteen aloittaminen" -palstalla sillä siellä joku on maininnut sanan nyrskyttää googlehaun mukaan, kuulostaa aika pärkkäleen irstaalle nyrskyttää vaimoaan sadetakissa naapurin heittäessä päälle sinappia... Teillä on omituisia harrastuksia...

• Helposti, ainakin jos oot samanlainen kuin minä ja vedät kympin fysiikasta. Ja pyh, en minä mikään hikke ole, ehen. :D

• En ellennä ensimmäistä kysymystä. Ehkä aivoni eivät vain toimi.

Macchiavelli taisi olla joku filosofi... Mahdollisesti kirjoitti teoksen Candidae. Ei jaksa googlettaa. Olisiko ollut italialainen? Tulee mieleen latte macchiato ja italialainen jäätelö gelato. Se on hyvää.

Mistä päästäänkin Mussoliniin. Hän oli varmasti intohimoinen fasisti. Miltä vuodelta tuo lainaus on?

Toinen lainaus on varsin viisas.

• Puhutaanko yhdeksännen luokan fysiikassa ajan suhteellisuudesta, (vuoristossa aika kulkee nopeammin) tai yleisestä tai edes suppeasta suhteellisuusteoriasta? E=mc²? Olen lukenut Hawkingin kirjaa Ajan lyhyt historia, josta saamani tietämyksen pohjalta olen päätellyt kouluopetuksen vajavaiseksi ja luokkalaiseni tyhmiksi.

• Ei. Ainakaan en ole kuullut. Ajasta ei oikeastaan puhuta paljoa mitään. Te keskitytte säteilyyn ja säteilyn erilajeihin ja mihin muuhun...? Niin joo. Sähkö. Puhutaan muuntajista, resistanssista ja sähkömagneettisesta induktiosta. Dynamon toiminta selitetään sitten jo tiesmonenenko kerran. Sähköoppi oli mielestäni tylsää ja näkyi kyllä todistuksessakin. Hivenen oudosti kylläkin.

Mikäli siellä Hesassa käytetään samaa oppimissuunnitelmaa. ... Teistä ei ikinä voi tietää... Eikö siellä oikeasti eroteta mäntyä ja kuusta?

• Juu. Luin sen, mutten kirjoittanut sitä. Liian härskiä. Tankke.

• kurpizza kirjoitti:

Juu. Luin sen, mutten kirjoittanut sitä. Liian härskiä. Tankke.

Kadutko että menit "Vakkarit" -keskustelussa väittämään minua viisaaksi ja nyt kerron sinulle nyrskytysjuttuja kuin öinen saalistaja konsanaan? Trotskille sama kysymys, koska hän myös väitti minua älykkääsi samalla palstalla.

• Nerouden ja hulluuden välinen ero on hiuksen hieno.

Mutta outo sinä olet. "Mässäilet" nyrskytys-jutuilla ja jankkaat ponitarinasta, jonka minä olen lukenut ja sisäistänyt. Kyllä minä ymmärsin Raipparin piirrelleen jotain poni-postimerkki-poistoputkinyrskytys-porukassa-ynnä-mitälie-muita-ruotsalaisia-jotka-tykkäävät-vetää-kaikkea-hämärää-minnelie-ja-yleensä-poikittain-sanonko-minne-kuvia. Lopuksi ruotsalainen ratsastaa urhealla ponilla auringonlaskuun ja kohti onnellista huomista. Sitten kortsu puhkesi ja tuli-
      Siitä ei sen enempää.

Luuletko että tuo unohtuu helposti?

Kiitos.

• Hyvä on kyseinen informaatio meni siis pitkäkestoiseen muistiisi, joten voin vaihtaa aihetta, piti varmistaa että muistat sen vielä haudassa...

Sain kaverikutsun nimimerkiltä Elamankoulu69, joten juttuni taisi mennä liian pitkälle, mutta hänen argumenttinsa "Palestiina kumoon!" kuulostaa hyvältä syyltä hyväksyä, teenkö moraalisesti oikein jos hyväksyn?

Mitä suolistosenaattorit sanovat kyseiseen asiaan? En jaksa itse päättää ratkaisua, koska "Palestiina kumoon!" on täydellinen perustelu ystävyydelle, mutta käyttäjän lähettämät viestit eivät vakuuta...

• HeKeKee'd

Hyvä on kyseinen informaatio meni siis pitkäkestoiseen muistiisi, joten voin vaihtaa aihetta, piti varmistaa että muistat sen vielä haudassa...

Sain kaverikutsun nimimerkiltä Elamankoulu69, joten juttuni taisi mennä liian pitkälle, mutta hänen argumenttinsa "Palestiina kumoon!" kuulostaa hyvältä syyltä hyväksyä, teenkö moraalisesti oikein jos hyväksyn?

Mitä suolistosenaattorit sanovat kyseiseen asiaan? En jaksa itse päättää ratkaisua, koska "Palestiina kumoon!" on täydellinen perustelu ystävyydelle, mutta käyttäjän lähettämät viestit eivät vakuuta...

Arvon senaattori Tukija.

Elamankoulu69 on trolli joka haluaa hämätä sinua sanomalla "Palestiina kumoon!".

Kun hyväksyt hänen kaveripyyntönsä hän hiipii yöllä huoneeseesi ja aloittaa Michael Jackson-roolileikin kanssasi (tietäjät tietää). Ja hän on Michael.

• IT pääsisi näkemään Itellan postimerkkejä livenä....

• Senaatin yksimielisen päätöksen vuoksi en hyväksy hänen kaveripyyntöään, mutta olen yhä sitä mieltä että Palestiina on (suunnitteilla oleva) terroristivaltio, jonka itsenäisyyttä ei pidä hyväksyä vaikka valehtelijat puhuvat "Israelin laittomista siirtokunnista Palestiinassa"!

Joten kokous on ohi, muuten Kurpizza ei puhuta enää Itellan postimerkeistä, koska päivisin minun testosteroni tasoni laskee normaalilukemiin ja vasta iltaisin (ja öisin) kirjoitan tuollaista vulgaaria materiaalia, för helvete...

Hekekee nyt en tässä tapauksessa ole tietäjä, enkä edes tiedä haluanko tietää.

• Michael Jacksonia epäiltiin pedofiliasta. Riittääkö?

• kurpizza kirjoitti:

Michael Jacksonia epäiltiin pedofiliasta. Riittääkö?

Kyllä.

Kyllä.

Hyvä.
        Minulla näköjään alkoi päriseminen jo nyt. XD Mutta ei enää postimerkkejä.... Keksin jotain yhtä pahaa.

• kurpizza kirjoitti:

Hyvä.
        Minulla näköjään alkoi päriseminen jo nyt. XD Mutta ei enää postimerkkejä.... Keksin jotain yhtä pahaa.

Minulla pärisi jo päivällä. Luulin venäjäntunnin rauhoittavan asiaa, mutta ilmeisesti oppiminenkin tarjoaa aivoilleni liikaa virikettä.

Hei Nasse, mie alan jo olla aika hyvä tässä, joten voinemme perustaa uuden neukkuropen, joka täyttynee pääasiassa venäjänkielisestä läpänheitosta, sillä ketään muuta ei taaskaan kiinnostane. Tuplanegatiivi on muuten hassu. Никто не знает. Ei kukaan ei tiedä.

• icepicked kirjoitti:

Minulla pärisi jo päivällä. Luulin venäjäntunnin rauhoittavan asiaa, mutta ilmeisesti oppiminenkin tarjoaa aivoilleni liikaa virikettä.

Hei Nasse, mie alan jo olla aika hyvä tässä, joten voinemme perustaa uuden neukkuropen, joka täyttynee pääasiassa venäjänkielisestä läpänheitosta, sillä ketään muuta ei taaskaan kiinnostane. Tuplanegatiivi on muuten hassu. Никто не знает. Ei kukaan ei tiedä.

Ei niin se, ettei muita kiinnostaisi vaan se, ettei kukaan muu osaa venäjää... Yhtä hyvin voisitte tehdä ropen Turun murteella tai Stadin slangilla. Ymmärtäisin yhtä vähän. Venäjä sentään löytyy kääntäjästä.

• HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

Ei niin se, ettei muita kiinnostaisi vaan se, ettei kukaan muu osaa venäjää... Yhtä hyvin voisitte tehdä ropen Turun murteella tai Stadin slangilla. Ymmärtäisin yhtä vähän. Venäjä sentään löytyy kääntäjästä.

Ah Suomi, tämä vähemmistökielien maa. Turkua osaavia tulkkeja löytyy täältä pohjan perukoilta vain muutama.

Tukija muuten, miksi olet nimenomaan Israelin kannattaja? Israelhan on tehnyt aika ilkeitä asioita, ja se kohtelee palestiinalaisia erittäin tylysti. Mennään vaan sinne ja väitetään sen kuuluvan Israelille. Oma kanta Israeliin on aika neutraali.

• natsi
        icepicked kirjoitti:

TÄMÄ EI OLE KIELIKESKUSTELU

• Hekekee mielestäni Israel on lähi-idän ainut hyvä valtio, koska sillä on (tomivampi) demokratia (kuin naapureillaan) ja laki, joka ei tässä tapauksessa tarkoita Shariaa, sekä se on maailman ainut juutalaisvaltio ja sillä on historialliset oikeudet maahansa etenkin Jerusalemiin...

Tuota palestiinalaisten kohtelua pitäisi tarkastella molemmilta puolilta, koska nykyiset palestiinalaisalueet ovat terroristien hallussa enimmäkseen, joten on palestiinalaisillekin parempi asua Israelin puolella rajaa, voin näyttää sinulle uutisia kuinka kivaa palestiinalaisalueilla on näiden terroristien ja muiden roistojen toimesta, tässä on väkivaltainen esimerkki mitä palestiinalaiselle voi tapahtua jos hän ei ole Hamasin kaveri;
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288518206275.html

Länsimainen media kuitenkin suhtautuu melko kielteisesti Israeliin "laittomien siirtokuntien" ja Palestiinaan matkannut avustuslaiva Estelle, josta uutisoitiin kauan kuinka Israel aikoo estää sen saapumisen. Voisin lyödä vetoa että Palestiinan kaverit olisivat halunneet Israelin räjäyttävän laivan miehistöineen ainoastaan jotta olisivat voineet syyttää Israelia fasismista ja väkivallasta, mahtoi olla herrasväelle melkoinen pettymys että kyseinen laiva pysäytettiin ilman väkivaltaa.

"Laittomista siirtokunnista" sanottakoon että ne ovat viljelmiä, joilla työskentelee sekä palestiinalaisia ja israelilaisia, joille - molemmille kansoille - se on ihan tavallinen työpaikka, jos joku saa älynväläyksen boikotoida Israelin "siirtokuntia" Palestiinan hyväksi hän vaarantaa myös palestiinalaisten työpaikkoja...

Israelilla ei ole perääntymispaikkaa, koska se on yhä maailman ainut juutalaisvaltio, ellei Venäjä halua vastaanottaa useita miljoonia juutalaisia "Venäjän juutalaisten autonomiselle alueelle", johon se ei tietenkään suostu, sekä terroristien rauhanehdot ovat seuraavan laiset; "Israel takaisin välimereen", johon Israel ei voi suostua, katsokaa;

https://www.youtube.com/watch?v=rfOpioIFZAU

• ylpeä kristitty

Jerusalem kuuluu kristityille!

• ylpeä kristitty kirjoitti:

Jerusalem kuuluu kristityille!

Jerusalem kuuluu Raamatun mukaan (niille) Jaakobin jälkeläisille (Israelin sukukunnille) ja niille pakanaseurakunnasta, jotka Jumala on katsonut autuaiksi Taivaalliseen Jerusalemiin kuolleiden ylösnousemuksen jälkeen... Mutta se on tulevasta ajasta, nyt tässä maailman ajassa se kuuluu Israelin heimokunnille...

t: Raamatun lukenut kristitty, joka tietää ylpeyden olevan synti

• HeKeKee'd

Jerusalem kuuluu Raamatun mukaan (niille) Jaakobin jälkeläisille (Israelin sukukunnille) ja niille pakanaseurakunnasta, jotka Jumala on katsonut autuaiksi Taivaalliseen Jerusalemiin kuolleiden ylösnousemuksen jälkeen... Mutta se on tulevasta ajasta, nyt tässä maailman ajassa se kuuluu Israelin heimokunnille...

t: Raamatun lukenut kristitty, joka tietää ylpeyden olevan synti

Mutta israelilaiset kohtelevat palestiinalaisia todella julmasti, jopa lapsia. Kerrankin pikkupoika heitti autoa kivellä ja israelin sotilaat veivät sen vankilaan vuodeksi. Demokraattista.

• HeKeKee'd kirjoitti:

Mutta israelilaiset kohtelevat palestiinalaisia todella julmasti, jopa lapsia. Kerrankin pikkupoika heitti autoa kivellä ja israelin sotilaat veivät sen vankilaan vuodeksi. Demokraattista.

En tiedä tapausta ellet linkitä uutista, joten voin ainoastaan arvailla ja esittää kysymyksiä...

Ensimmäinen ja tärkein kysymys; Minkä takia lapsi kivitti autoja?

Kyseinen lapsi ehkä on saanut kuulla vanhemmiltaan juttuja vääräuskoisista maanryöstäjistä, jolloin häneen on vaikuttanut halu tehdä jotain asian eteen, koska minä en tiedä kyseisen lapsen asuinympäristön (perhe, kaverit ja kaverien perheet) ideologista ilmapiiriä en pysty sanomaan miten hän suhtautuu israelilaisiin, joten oliko auton kivittäminen opittua vihaa...

Hamas tekee melkein samanlaista jälkeä ainoastaan yhdellä poikkeuksella, nimittäin Hamas tappaa lapsia asettaen heidät tarkoituksella Israelin (Hamasia vastaan suunnattujen) pommi-iskujen tielle, jotta näyttäisi että Israel olisi tappanut lapsia ja näin voisi pilata kyseisen valtion mainetta.

Onko kyseessä vankila vai kasvatuslaitos, jos se on vankila niin miten hänen tuomionsa kovuuteen (vankilaolot) vaikuttaa lapsuus? Koska en tiedä tapausta en aio sanoa oliko se oikeuden mukaista, joten olkoon kantani tälläinen; Jos lapsi oli opetettu kasvatusympäristössään vihaamaan Israelia hänen ottaminen vanhemmiltaan oli oikeutettua.

• HeKeKee'd

En tiedä tapausta ellet linkitä uutista, joten voin ainoastaan arvailla ja esittää kysymyksiä...

Ensimmäinen ja tärkein kysymys; Minkä takia lapsi kivitti autoja?

Kyseinen lapsi ehkä on saanut kuulla vanhemmiltaan juttuja vääräuskoisista maanryöstäjistä, jolloin häneen on vaikuttanut halu tehdä jotain asian eteen, koska minä en tiedä kyseisen lapsen asuinympäristön (perhe, kaverit ja kaverien perheet) ideologista ilmapiiriä en pysty sanomaan miten hän suhtautuu israelilaisiin, joten oliko auton kivittäminen opittua vihaa...

Hamas tekee melkein samanlaista jälkeä ainoastaan yhdellä poikkeuksella, nimittäin Hamas tappaa lapsia asettaen heidät tarkoituksella Israelin (Hamasia vastaan suunnattujen) pommi-iskujen tielle, jotta näyttäisi että Israel olisi tappanut lapsia ja näin voisi pilata kyseisen valtion mainetta.

Onko kyseessä vankila vai kasvatuslaitos, jos se on vankila niin miten hänen tuomionsa kovuuteen (vankilaolot) vaikuttaa lapsuus? Koska en tiedä tapausta en aio sanoa oliko se oikeuden mukaista, joten olkoon kantani tälläinen; Jos lapsi oli opetettu kasvatusympäristössään vihaamaan Israelia hänen ottaminen vanhemmiltaan oli oikeutettua.

Se oli jossain dokumentissa. En muista.

Mutta tekeväthän lapset kaikkea tyhmää. Jos se lapsi oli vain riiviö. Ja vankilaa se oli.
        Enkä myöskään näe sivistyneenä sitä että israelin sotilaat rynnivät keskellä yötä palestiinalaisten taloihin uhkailemaan, että lapset tapetaan jos he jättävät kertomatta jotain. Suurin osa palestiinalaisista on ihan kunnon ihmisiä eikä mitään terroristeja.

Ja myöskin: israelilaiset rynnivät palestiinaan, valloittavat sen, ja alistavat kansalaiset. Jos itse olisin palestiinalainen panisin hanttiin niin kovaa kuin mahdollista.
        Ei israelilla ole mitään oikeutta palestiinaan.

• HeKeKee'd kirjoitti:

Se oli jossain dokumentissa. En muista.

Mutta tekeväthän lapset kaikkea tyhmää. Jos se lapsi oli vain riiviö. Ja vankilaa se oli.
        Enkä myöskään näe sivistyneenä sitä että israelin sotilaat rynnivät keskellä yötä palestiinalaisten taloihin uhkailemaan, että lapset tapetaan jos he jättävät kertomatta jotain. Suurin osa palestiinalaisista on ihan kunnon ihmisiä eikä mitään terroristeja.

Ja myöskin: israelilaiset rynnivät palestiinaan, valloittavat sen, ja alistavat kansalaiset. Jos itse olisin palestiinalainen panisin hanttiin niin kovaa kuin mahdollista.
        Ei israelilla ole mitään oikeutta palestiinaan.

"Miksi arabit tekisivät rauhan? Jos olisin arabijohtaja, en koskaan sopisi Israelin kanssa. Tämä on luonnollista: me olemme ottaneet heidän maansa. Tietysti, Jumala lupasi sen meille, mutta mitä väliä sillä on heidän kannaltaan? Meidän Jumalamme ei ole heidän, Me tulemme Israelista, se on totta, mutta kaksi tuhatta vuotta sitten, ja mitä se merkitsee heille? On ollut antisemitismiä, natsit, Hitler, Auschwitz, mutta onko se heidän vikansa? He näkevät vain yhden asian: Tulimme ja ryöstimme heidän maansa. Miksi he hyväksyisivät sen?"
        -David Ben-Gurion

Israelilla ei ole koskaan ollut muuta maata kuin Kanaaninmaa - Joosuan ajoista - ,eli Israelin/Palestiinan seutu, kuten edellä sanoin Israelin kansalla ei ole varaa perääntyä takaisin valloittamastaan maasta, koska viereiset arabimaat ovat vihanneet juutalaisia jo neljän keisarin vuodesta alkaen, jos uskomme Tacituksen kirjaan: 'Taistelu keisarin vallasta'

Se että valtaosa palestiinalaisista olisi 'hyviä tyyppejä', ei muuta sitä tosiasiaa että palestiinalaisalueita hallitsee Hamasin terroristit, jotka eivät pysty elämään rauhassa Israelin esivallan kanssa, kun kyseisille alueille annettiin pikkasen vapautta heti Gaza täyttyi tee-se-itse raketeista, joilla ammutaan israelilaisia siviilejä sotilaiden ohella.

Minä ymmärrän palestiinalaisten (, jotka ovat tavallisia arabeja) vihan David Ben-Gurionin ajatusten mukaisesti, mutta pidän "Palestiinan valtiota" terroristijärjestöjen hallitsemana shariaa noudattavana terroristimaana, jonka itsenäisyyttä ei kuulu hyväksyä missään tapauksessa, jos palestiinalaiset haluaa shariaa muuttakoot niihin noin 50 arabivaltioon, jotka sijaitsevat ihan vieressä siellä muslimit on enemmistönä...

Nämä terroristijärjestöt kukoistavat koska harva muslimi tuskin asettuu vastahankaan uskonveljeään kohtaan, eli heidän on joko hyväksyttävä terrorismi tai elettävä vainottuna kyseisten terroristien toimesta ja vastaanotettava vihaa Allahin vihollisina...

• National Socialist

"nimittäin Hamas tappaa lapsia asettaen heidät tarkoituksella Israelin (Hamasia vastaan suunnattujen) pommi-iskujen tielle, jotta näyttäisi että Israel olisi tappanut lapsia ja näin voisi pilata kyseisen valtion mainetta."

Kuulostaa aikamoiselta propagandalta.

• (Pakko nostaa tämä taas ylös, olen luvannut itselleni (siis Trotskille) 500viestiä...)

Trotski, oletko somatotyypiltäsi ektomorfi, endomorfi vai mesomorfi?

Onko Eurostoliiton jäsenyys tai euro Suomelle haitallinen?

Onko Guggenheim-museo hieno koriste Helsinkiin?

Onko parempi olla raiskaaja vai raiskattu?

Kaappasivatko UFOt Malesian kadonneen lentokoneen?

Voisitko työskennellä dis-informaatio agenttina kirjoittaen suolistoon ihmisten mielipiteitä muokkaavaa propagandaa?

Jos minulla on ruumis ja sielu ja sinä olet osa minua, olenko kolmiyhteinen?

Pitäisikö Eräs norjalainen kastroida?

Otatko mieluummin suoneniskennän vai lobotomian lääkäriltäsi?

• Olen kait ektomorfi. Olen melko lyhyt, mutta minun on täysin mahdotonta kasvattaa lihaksia tai saada lisää painoa. Toisaalta tämä on hyödyllinen ominaisuus, sillä voin mässäillä vapaasti.

Minulla ei sinänsä ole mitään Euroopan yhteistyötä tai euroa vastaan, mutta EUvostoliitto on varsin kapitalistisesti suuntautunut unioni, joten jos haluamme eroon kapitalismistä, meidän on päästävä eroon EU:sta.

Guggenheimin voivat tunkea vaikka omaan perseeseensä. Kannattamaton ja ruma sijoitus, jota ei pitäisi edes harkita.

Seuraava on aika paha. Olisin kyllä mieluummin raiskaaja, sillä syyllisyydentunnosta huolimatta pääsisin tilanteesta helpommalla, paitsi jos joutuisin vankilaan, jossa joku khorkheamman oikheuden puollustajah soveltaisi omaa rangaistusjärjestelmäänsä minuun. Helpommalla pääsemisellä tarkoitan sitä, että voisin itse päättää raiskauksen raakuuden, jos sellainen on aivan pakko suorittaa -> ei kidutusta -> lievä tuomio minulle -> win-win-tilanne toiseen skenaarioon nähden! Tarkempaa määritelmää tarvitaan, sillä nykyään jo käden laittamisesta toisen housuihin saa raiskaustuomion, joten teon ei itsessään tarvitsisi olla kovin rankka.

Eivät kaapanneet.

Voisin, mutten Kapitalistikerhon leivissä.

Riippuu siitä, onko minulla ruumis ja sielu. Jos minulla on vain ruumis, olen sinun parasiittiinen siamilainen kaksosesi, ja jos minulla on vain sielu, sinun täytyy olla ajoittain "poissa pelistä," jotta voisin lainata ruumistasi ja kirjoittaa tänne. Olitko nukkumassa tämän viestin lähetysaikana? Joka tapauksessa asetelma olisi varsin hassu, sillä minä, eli 1/3 sinua, en usko sielun olemassaoloon sanan varsinaisessa merkityksessä.

En kannata pakkosterilisaatiota, mutta aiheesta voitaisiin kyllä kirjoittaa suolistotarina.

Lobotomia saattaisi muuttaa persoonallisuuttani, mutta toisaalta en tiedä, mitä suoneniskentä on. Mitä se on? En pysty googlettamaan.

• Juups. Minäkin kysyn.

-Miksi/Miten sinun mielestäsi Bermudan kolmion alueella katoaa laivoja ja lentolaivueita yms?

-Jos olisit joku mytologian jumala, kuka olisit?

-Mikä on sukupuolesi?

-Mitä on vuoren ja laakson välissä?

-Uskotko pieniin vihreisiin kiven syöjiin?

-Mieslestäsi paras laulujen/kappaleiden sanoittaja?

-Laskemalla yhteen kolme samaa numeroa, saadaan vastaukseksi 12. Numero 4:ää ei voi käyttää. Mikä numero on kyseessä?

(Viimeistä en keksinyt ite...)

• everstiluutnantti54

Lopettakaa jo tää saatanan keskustelu, Ei tää oo mikään vitun offtopic.

• Luultavasti alueen magneettikenttä sekoittaa kompassit.

Olisin Apollon, sillä hän saa ajaa kultaisia vaunuja.

Saatan kertoa aukupuoleni joskus. En kuitenkaan lupaa mitään.

Ööh, rinne? Loiva nousu? Nyt saat sen kuulostamaan siltä kuin tarkoittaisin jotakin kaksimielistä.

En usko.

Aulikki Oksanen on aika boss sanoittaja.

Olisiko 12? 12 12 -12=12. En jaksa enää ajatella, koska tänään on piäteniččy. Joten minulla on aikaa toteuttaa itseäni (=Katson Family Guyta ja pelaan Pokèmonia.)

• Vuoren ja laakson välissä on sana "ja".

Ja lasku on: 11 1=12

Ehehheheh... Nyt kuuluisi nauraa...

• Trotski, suoneniskentä on oikein hauska vanha lääketieteellinen hyväksi todettu menetelmä, jossa sairaasta ihmisestä vuodatetaan saastunut (sairas) veri ulos, jotta sydän voi pumpata puhdasta (tervettä) verta tilalle.

Aikoinaan joku ilonpilaaja kuitenkin totesi suoneniskennän olevan epätieteellistä ja vaarantavan potilaan hengen...

• drollauz

Drodzgi, Norzgi dyggää zuzda. Wazdaadgo hänen byyndöönzä?

• drollauz

Nordzgi on jo nurgazza gyyhöddämäzzä, eigä buhu mulle midään. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4637
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3862
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3438
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe