Hei vaan! Olen etsinyt vimmatusti pasuunakukan siemeniä/taimia onnistumatta löytämään verkkokaupoista. Ovat joko loppuneet tai ei ole valikoimissa. Osaisiko joku neuvoa?
Pasuunakukan siemenet/pistokkaat
4
216
Vastaukset
- pienpuutarhuri
Se on helppoa kun osaa löytää heti. Selaa alas päin. Itse olen tuolta tilannut siemenet ja hyvin on kasvanut, ikä yhden vuoden. Jos tänä kesänä ei kuki niin ensivuonna.
http://www.exoticgarden.fi/webshop.php?showshopcat=1&menu_showcat=1&page=2- ed.
Lisäksi voi etsiä nimellä kellopasuuna.
- Puutarhapöllö
Voi kiitos, tulipa nopea vastaus. Tilaan ja kokeilen josko onnistuisi.
- Viidakko
Ostin norsunkorvan, en löydä mistään hoito-ohjeita.
Suuret lehdet ovat alapuoleltaan tumman luumun värisiä, tästä päätellen kasvi viihtyy lähes suorassa auringonvalossa. Kastelu askarruttaa, kasvin tyvi on paksu palmuvehkan tyyppinen, olisiko siis niin, että kasvi kerää nestettä paksuihin juuriinsa ja kasvia on kasteltava varoen. Viihtyykö norsunkorva paremmin ahtaassa ruukussa kuten palmuvehka, entä mikä olisi sopiva talvehtimispaikka ja lämpötila.
Vaikuttaa siltä, että nimestään huolimatta kasvi ei olisi erityisen kylmän arka.
Miten minun tulisi hoitaa tätä erikoisen näköistäViidakko' ja harvoin saatavilla olevaa kaunotarta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062504
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951765Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1991551Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141435Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2611277Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451178- 441069
- 98939
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53873- 85865