Laiton maaliskuussa begonian mukuloita multiin ja nyt ne ovat jo 40-50 cm korkeita ja aika jämäköitä, tekevät kukkanuppuja ja neitobegonia on jo avannutkin pari kukkaa. Näin tv-ohjelmassa valtavasti karjalanneitoja kukkapenkin reunakasvina ja suurissa ruukuissa ulkona. Voiko begonioita lisätä pistokkaista ja voiko yhdestä varresta saada monta pistokasta? Puutarhuri sanoi kasvattavansa kesäkukat itse siemenestä, mutta mahtoiko tarkoittaa myös begonioita. Jäin ihmettelemään, miten hän on saanut monistettua karjalanneitoja niin paljon.
Lisäksi kysyisin jos joku tietäisi ja viitsisi vastailla, että minkähän takia begonioideni (ei neitobeg.) lehdet käpertyvät kurttuisiksi ja joihinkin tulee ruskeita laikkuja? Olen kastellut kerralla kunnolla alta päin ja sitten antanut kuivahtaa. Lannoitevedellä olen myös kastellut. Kiitos etu käteen!
mukulabegoniat
bego
0
214
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202482Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401682Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6651102- 1081022
- 71982
- 98936
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk85780Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33746- 90732