lisäämisestä. Haluaisin itselleni toisen tilin ettei tarvitsisi käyttää tätä pääkäyttäjän tiliä, mutta kun kirjaudun sivulle "miten tämä henkilö kirjautuu sivulle".
Olen kokeillut siihen kohtaan sekä nykyistä Hotmail tiliä sekä uutta Hotmail tai outlook tiliä.
Sitten klikkaan seuraavaa niin tulee valmis enkä pääse sille sivulle jossa piti määritellä uusi nimi ja salasana.
Ei tule mitään uuden tilin
11
130
Vastaukset
- asdfasdfasd
Windowsin käyttäjätilillä ei ole mitään tekemistä sähköpostiosoitteen kanssa
Luo uusi tili. Siihen nimi, taso peruskäyttäjä ja salasana. (tehdään siis käyttöjärjestelmässä, ei sähköpostissa)
Se on siinä.- asdfasdfasd
Tai oikeastaan tee siitä järjestelmänvalvoja ja kun saat tilin tehtyä, kirjaudu tiliin.
Sen jälkeen mene taas tilienhallintaan, etsi sieltä nykyinen tilisi (se mitä tähän asti olet käyttänyt) ja muuta se peruskäyttäjän tiliksi. Menee kätevämmin noin.
- toinen tili
Tämä on Microsoft tili, eikä pääse eteenpäin kirjoittamatta ensin siihen kohtaan sähköpostiosoitetta. Minulla on tässä englanninkielinen opas jota seuraan, mutta en pääse eteenpäin kohdasta koska siihen tulee " valmis".
Kun yritän alkaa alusta niin kone näyttää uuden sähköpostin ja vaatii salasanan, jota en ole voinut järjestää koska en pääse sille "Add a user" sivulle.- toinen tili
Lisään vielä että siis alussa on toinen tili valmiina, mutta ei pääse avaamaan konetta ilman salasanaa.
- asdfasdfasdfv
Mikä käyttöjärjestelmä?
- asdfasdfasdfv
http://www.bleepingcomputer.com/tutorials/create-new-user-account-in-windows-8/
Ehkä tuosta on apua
"Tämä on Microsoft tili, eikä pääse eteenpäin kirjoittamatta ensin siihen kohtaan sähköpostiosoitetta."
Minä en valitettavasti näe ruutuasi, joten en tiedä mikä "siihen kohtaan" on.
"Minulla on tässä englanninkielinen opas jota seuraan, mutta en pääse eteenpäin kohdasta koska siihen tulee " valmis"."
Niin mistä kohdasta? Onko sitä valmis-nappia pakko painaa, vai voiko muut asetukset tehdä ensin? - toinen tili
Kiitos tuosta sivusta, Yritän seurata sitä myöhemmin illalla.
Ei sitä valmis nappia ole pakko painaa mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa. - toinen tili
Minulla on 8.1.
Tuo 8 oli vähän erilainen mutta samaan tulokseen tulin kuin aikaisemminkin että sen s.posti osoitteen kirjoittamisen jälkeen seuraavalla sivulla on vain Valmis.
Pitäisi löytää sivun johon voisi kirjoittaa uuden käyttäjän salasanan sekä alias nimen pääkäyttäjän sijaan.
Nyt olen kokeillut lapsen tiliä. Saa nähdä tuleeko minulle siitä sähköpostia, mutta ei tämä oikein mene. - asdfasdfasdfv
Miten olisi jos loisit ihan tavallisen paikallisen tunnuksen siihen ja yhdistäisit sitten sen uuden tilin siihen sähköpostiin?
- toinen tili
Tuo englanninkielinen opas sotki kaiken kokonaan.
Nyt olen järjestänyt toisen paikallisen tilin. Ulkonäky on vähän erilainen, mutta on nopeampi päästä tälle sivulle lyhyellä salasanalla ym.
Toivottavasti tämä nyt sitten toimii kun suljen koneen ja avaan uudelleen. - tiedoksi
Microsoftilla on monenlaisia tilejä, joten niistä saa pähkäillä. On järjestelmävalvoja tili, normaali tili, lapsen tili ja vieras tili.
Sitten vielä vanhanaikainen paikallinen tili, jolla on järjestelmävalvojan oikeudet.
Toiseksi tiliksi järjestelmävalvojan jälkeen on parasta ottaa käyttöön Microsoftin normaali tili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089