Kanadan ex-ministeri uskoo ufoihin

Mitäs mieltä olette Kanadan entisestä puolustusministeristä (1960-luvulla), Paul Hellyeristä, 90 v?

Hänen mukaansa ainakin 80 eri alienrotua vaikuttaa maapallolla.

Onko hänen jutuillaan mitään pohjaa vai ei?

Jos kaveri ei ole tuttu niin kannattaa aloittaa täältä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Hellyer

Muutama lööppi aiheesta:

http://www.rawstory.com/rs/2014/01/06/canadas-former-defense-chief-says-space-aliens-live-among-us-but-hate-our-nukes/

http://news.nationalpost.com/2014/01/06/former-canadian-defence-minister-claims-aliens-refuse-to-share-technology-because-of-earths-wars-pollution/

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2535698/Aliens-walk-theyre-refusing-share-technology-change-warring-polluting-ways-claims-former-Canadian-defense-minister.html

11

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrodollari.

Eikös tämä hemmo aivan äskettäin väittänyt sellaista,että kolme nunniksi naamioitunutta alienia käväisi Las Vegasissa hieman pelailemassa.

• Sinne päin.

Hän väitti, että kaksi nunnaksi pukeutunutta alienia (rodultaan muutenkin lähes ihmisen näköistä) kävi shoppailemassa.

• interview

Paul sanoi myös että puolustusministerinä ollessaan hän sai toki uforaportteja mutta oli liian kiireinen ollakseen niistä sen enempää huolissaan.

Tuolloin hän kertoo saaneensa myös avustajaltaan erilaista materiaalia ja raportteja liittyen UFOihin. Hän sai myös kirjan "The day after Roswell".

Hänen sukulaisensa joka oli työskennellyt ilmavoimien palveluksessa oli kysynyt mitä kirjaa Paul lukee. Sama veljenpoika soitti pari päivää myöhemmin ja sanoi että oli kysynyt asiaa "mentooriltaan" USAn ilmavoimien everstiltä ja eversti oli kertonut että "jokainen sana siinä kirjassa on totta ja on vielä paljon muuta"

Eversti oli myös kertonut että on ollut läsnä tapaamisissa toisista aurinkokunnista olevien extraterrestriaalien ja USAn viranomaisten kanssa.

Videolla tuo kohta alkaa 2:00 minuutin kohdalla:

http://www.youtube.com/watch?v=Qt1WVeyMqdo

Paul Hellyer on ensimmäinen puolustusministeri joka on kertonut YK:lle ufojen olevan totta.

• Onko se nyt ihme jos tuolla ikää alkaa olla vähän latvastaan laho?

• Kyllähän tuo kaveri on ollut sitten latvasta laho jo vuosikymmeniä. Eikös sinun pitänyt tuon toisen keskusteluketjun mukaan olla ufouskovainen myös? :D

• sinuhe-3 kirjoitti:

Kyllähän tuo kaveri on ollut sitten latvasta laho jo vuosikymmeniä. Eikös sinun pitänyt tuon toisen keskusteluketjun mukaan olla ufouskovainen myös? :D

No se tuppaa aina toisinaan unohtumaan joten hyvä kun muistutit. Onhan tämä eittämättä se savuava ase joka tuo avaruusveljiemme vierailut kaikkien huulille ja tietoisuuteen.

• varaktori kirjoitti:

No se tuppaa aina toisinaan unohtumaan joten hyvä kun muistutit. Onhan tämä eittämättä se savuava ase joka tuo avaruusveljiemme vierailut kaikkien huulille ja tietoisuuteen.

Tiedä nyt siitä sitten kuitenkaan.

Mielenkiintoinen pappa vaikken siitä hirveästi tiedäkään. Enpä oikein keksi äkkiseltään mitään muuta motiivia moiselle käytökselle kuin että Paul on jostain syystä itse vakuuttunut ufojen olemassa olosta. Rahastus tai mielisauraus tuntuu vähän kaukaa haetulta. Tätä vakuuttumista on vain vaikea antaa muille jos ei ole tarjota jotain kylkiäisinä, kuten nyt vaikkapa niitä todisteita.

• KyydissäOlin
        sinuhe-3 kirjoitti:

Tiedä nyt siitä sitten kuitenkaan.

Mielenkiintoinen pappa vaikken siitä hirveästi tiedäkään. Enpä oikein keksi äkkiseltään mitään muuta motiivia moiselle käytökselle kuin että Paul on jostain syystä itse vakuuttunut ufojen olemassa olosta. Rahastus tai mielisauraus tuntuu vähän kaukaa haetulta. Tätä vakuuttumista on vain vaikea antaa muille jos ei ole tarjota jotain kylkiäisinä, kuten nyt vaikkapa niitä todisteita.

Tämä Kanadalainen EX- puolustusministeri Paul Hellyer väittää tai sanoo itse nähneensä UFOn. Se oli jossain haastattelussa minkä katsoin pari päivää sitten. Omakohtainen näköhavainto luo aina uskottavuutta, varsinkin omille UFO- kokemuksille !!

Oli kyse sitten lentävistä lautasista tai, luonnollisesta valoilmiöstä.

• BuyMybookplease

No, vain ex ministeri? eikö ollut edes mitään phd:tä? uskottavampi on ewsim ex military sitä ja tätä, yleensäkin kaikki muut armeija, tiedustelu ja tekniikka exät on uskottavampia, varsinkin jos pari phd:tä on

• Aitoon Kirkastus

Puhumattakaan sellaisista tutkinnoist kuin Dr. Med ja ennustaja (Aino Kassila) ja vastaavat kuten joku Luukkonen Kildare, ja eikös sillä Krannillakin ole vaikka mitä mat, kpt, tulkki jne. (=mainoskoulun kurssi, kielillpuhmisen taitaja ja ufojen tulkitsija)
        Suomessa kunnon ufoilijalla pitää kuitenkin olla ainakin 16 tohtorin tutkintoa samassa suvussa ja mieluummin kaksoisveljeksisllä.

• jshfrihr

BuyMybookplease, "Vain ex-ministeri, sanot." Salli minun nauraa. Jos täällä joku kertoo ex-militaryn kertoneen kokemuksiaan ufoista, niin riennät ensimmäisenä 'todistamaan', että kahelihan se on, lääkkeitä tarvitsee ja muuta hoitoa. Ikäänkuin tietäisit jotakin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe