Elokuussa tulee maahamme myyntiin edullinen auto. Hynday i 10. Hinta noin 10800.
Eipä ole uusi auto hinnalla pilattu. Veikkaanpa että kauppa käy.
Hynday i 10
31
448
Vastaukset
- Ei kauppa käy
Ihan uusi merkki mulle. Hyundai taas on tuttu.
- Stadin fabu
Aika monillehan oikeasti riittäisi pikkuauto, jossa on moderni varustetaso ja muunneltavuus. Ajosuoritteesta Suomessa on varmaan 80% yksin kuski ei ihmisiä kyydissä, eikä kovin paljoa tavaraakaan. Näin tehdään työmatkaa. Jakeluautot ja ammattiliikenne ovat erikseen.
Pienelle perheellekin (mamma pappa 1-2 lasta) saattaisi jopa riittää tuollainen reilu 4 hengen pikkupirssi ja aikuiselle pariskunnalle, joiden lapset ovat jo maailmalla, hyvinkin.
Etuja, rahassa mitattuna, pikkuautolla on paljonkin. Hankintahinta, kulutus, vakuutukset, käyttömaksut, varaosat jne. ovat yleensä edullisimmasta päästä. Ja parkkipaikankin löytäminen on helpompaa.
Suomessa vain auto on statussymboli ja meillä asiaan suhtaudutaan niin, että ajat niin hyvällä autolla kuin mihin sinulla on varaa. Meillä ei vielä paljoa näy Euroopassa yleistynyt ympäristötrendi, eli ympäristöä pyritään trendikkäästi (ehkä ihan aidostikin) suojelemaan ajelemalla juuri sen kokoisella autolla, joka omaan tarkoitukseen riittää.
Valtion verotulojen kannalta toki huolestuttavaa, jos ihmiset alkavat vaihtaa autonsa pienempään. Autoveroja tulee vähemmän, polttoainetta myydään vähemmän jne.
On toki isossa autossakin puolensa, mutta paljon on kiinni siitäkin minkälaiseen käyttöön auton hankkii. Pikkuautostakin saa takapenkin kaatamalla aika tilavan. Toimii, jos ei tarvitse niinkään kuljettaa ihmisiä. Lätkäkassikin veteraanikiekkoilijalla mahtuu kyytiin:-) - mää ostan heti
No se on halpa kauppakassi luultavasti ei oo turhia turvallisuus varustuksia, eli perus kauraa ja yksin kertasta tekniikkaa.
- sanonta
Aikainen lintu löytää madon.
- odotettu uutuus
Moi.
Ihan aluksi, en ole juuri koskaan osallistunut nettikeskusteluihin, lukenut kyllä, sekä suomalaisia että ulkolaisia.
On surullista ollut huomata, että suomessa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että keskuteluiden ilmapiiri on täynnä pilkkaa ja ivaa.
Tätä on hyvin vaikea ymmärtää.
Asiaan, eli siis pilkkaa ja ivailua kerjäämään.
Mihin viestin aloittaja perustaa hintatiedon n.11000.
Tuntuu todella alhaiselta tuo hinta.
Itse törmäsin neste rally tapahtumassa i10: iin.
Edustaja tiesi kertoa, että suomeen tuodaan 1.2l koneella olevaa mallia ja hyvällä varustelutasolla, mm. Ajovakautus, ratinlämmitin jne.
Kone on siis sama kuin i20:sessä.
Olen jonkin aikaa harmitellut, että i10 ei tuoda suomeen, on mielestäni tosi kivan näköinen ja tarpeitani vastaava kärry.
Pelkään kyllä pahoin, että hinnaksi tulee n.13500.
Hinta arvailua tai tietoa kehiin.
Ivalla tai ilman... - Audi=idiootti
odotettu uutuus kirjoitti:
Moi.
Ihan aluksi, en ole juuri koskaan osallistunut nettikeskusteluihin, lukenut kyllä, sekä suomalaisia että ulkolaisia.
On surullista ollut huomata, että suomessa on enemmän sääntö kuin poikkeus, että keskuteluiden ilmapiiri on täynnä pilkkaa ja ivaa.
Tätä on hyvin vaikea ymmärtää.
Asiaan, eli siis pilkkaa ja ivailua kerjäämään.
Mihin viestin aloittaja perustaa hintatiedon n.11000.
Tuntuu todella alhaiselta tuo hinta.
Itse törmäsin neste rally tapahtumassa i10: iin.
Edustaja tiesi kertoa, että suomeen tuodaan 1.2l koneella olevaa mallia ja hyvällä varustelutasolla, mm. Ajovakautus, ratinlämmitin jne.
Kone on siis sama kuin i20:sessä.
Olen jonkin aikaa harmitellut, että i10 ei tuoda suomeen, on mielestäni tosi kivan näköinen ja tarpeitani vastaava kärry.
Pelkään kyllä pahoin, että hinnaksi tulee n.13500.
Hinta arvailua tai tietoa kehiin.
Ivalla tai ilman...Itse odotan myös i10 1,1crfi koneisena. Ikää on 48 v ja sutoja ollut muutamia , isoja jenkkejäkin. Nyt loppuvuosina olen alkanut saada tarpeekseni massiivisista turhakkeista. Toki työtarpeseen soveltuvat autot mutta kauppareissuille yksin tai puolison kanssa ei todellakasn tarvita cityareita yms katumaastureita yms ylisuuria .
Nyt alkaa vasta järki tiula päähän.
Mikään viherpiipertäjä vihreä en ole. Ja tykkään kyllä ylitehoisista autoista todellista tarvetta niille vain ei ole arkisessa pakerruksessa aiheuttavat vsin vitttutudta liikenteessä öykkäri autoilijat . Kun tilaa ei ole ei auta 400 hv ei aika riitä ei.
Ps ja nyt voi jo ostaa käteisellä kivan auton.... - Hyundai
Audi=idiootti kirjoitti:
Itse odotan myös i10 1,1crfi koneisena. Ikää on 48 v ja sutoja ollut muutamia , isoja jenkkejäkin. Nyt loppuvuosina olen alkanut saada tarpeekseni massiivisista turhakkeista. Toki työtarpeseen soveltuvat autot mutta kauppareissuille yksin tai puolison kanssa ei todellakasn tarvita cityareita yms katumaastureita yms ylisuuria .
Nyt alkaa vasta järki tiula päähän.
Mikään viherpiipertäjä vihreä en ole. Ja tykkään kyllä ylitehoisista autoista todellista tarvetta niille vain ei ole arkisessa pakerruksessa aiheuttavat vsin vitttutudta liikenteessä öykkäri autoilijat . Kun tilaa ei ole ei auta 400 hv ei aika riitä ei.
Ps ja nyt voi jo ostaa käteisellä kivan auton....Samankaltainen tilanne mullakin.
Yksinasuva, pääsääntöisesti kehäteiden sisällä asuva olen, silti aina ollut sitä mieltä, että kyllä sitä pitää vähintään toistasataa hv olla.
Iän myötä kuitenkin ajotyyli muuttunut, eikä tarjetta koviin kiihdytyksiin ja suuriin ajonopeuksiin ole.
Muutaman kerran vuodessa käyn jossain pidemmällä reissulla, ja se onkin ollut viimeinen perustelu keskikokoisen auton pitoon.
On siis pitänyt olla sitä ohituskiihtyvyyttä, just joo, tosi fiksua muutaman mökkireissun takia pitää ns isompaa autoa.
Kuitenkaan en edes matkalla ajele ylinopeutta ja ohittele turhaan.
Eiköhän tuolla i10 niistä muutamasta ohitettavasta ohi pääse.
Harmi vaan, että just ehdin tehdä jakopäänrempan omaani, tein ennakkoon, kun talvella ei viitti pakkasessa värkkäillä.
No, täytyy hiukan odotella, että miten tuon myynti lähtee käyntiin, jos vaikka keväällä tulis jotain hyviä tarjouksia.
Uusi i10 on ulkolaisissa testeissä saanut hyviä arvosteluja. - Keke......
Hyundai kirjoitti:
Samankaltainen tilanne mullakin.
Yksinasuva, pääsääntöisesti kehäteiden sisällä asuva olen, silti aina ollut sitä mieltä, että kyllä sitä pitää vähintään toistasataa hv olla.
Iän myötä kuitenkin ajotyyli muuttunut, eikä tarjetta koviin kiihdytyksiin ja suuriin ajonopeuksiin ole.
Muutaman kerran vuodessa käyn jossain pidemmällä reissulla, ja se onkin ollut viimeinen perustelu keskikokoisen auton pitoon.
On siis pitänyt olla sitä ohituskiihtyvyyttä, just joo, tosi fiksua muutaman mökkireissun takia pitää ns isompaa autoa.
Kuitenkaan en edes matkalla ajele ylinopeutta ja ohittele turhaan.
Eiköhän tuolla i10 niistä muutamasta ohitettavasta ohi pääse.
Harmi vaan, että just ehdin tehdä jakopäänrempan omaani, tein ennakkoon, kun talvella ei viitti pakkasessa värkkäillä.
No, täytyy hiukan odotella, että miten tuon myynti lähtee käyntiin, jos vaikka keväällä tulis jotain hyviä tarjouksia.
Uusi i10 on ulkolaisissa testeissä saanut hyviä arvosteluja.Hyundai i10 140km/h
https://www.youtube.com/watch?v=c6DbqjFZCaY
- asunnoton?
Asut pääsääntöisesti kehäteiden sisällä?siltojen allako?
- suomenkieli
Edellisen kirjoittajan kommentti kuvaa juuri sitä mitä ensimmäisessä viestissäni tarkoitin.
Ivaa, pilkkaa, takertumista epäolennaisiin asioihin.
Makaan tässä epäonnistuneen olkapääleikkauksen jäljiltä vuodepotilaana, suht kovassa lääkityksessä, enkä paskaakaan välitä jst kielioppi tms virheistä.
Ihan ajankuluksi ajattelin tänne kirjoitella, mutta kuten tälle palstalle kuuluu, joku aina tulee vinoilemaan.
Sellaista en jaksa, joten menen englannin kielisille sivuille.
Jännä juttu muuten, että siellä ei kukaan vinoile mistään kirjoitusvirheistä.
Uusi Hyundai ilmestyy kyllä pihalle heti, kun tulee vain markkinoille, ja joo, onneksi käteisellä.
- kumpi.....
Kumpi lienee hölmömpää pieni vinoilu vai leuhkiminen rahoilla, sanoisin että tuo käteisellä leveily on todella idioottimaista.
- Taloudellinen
Näinhän se on, tolokunmiehet ostaa käteisellä.
- Stadin fabu
Kyllähän keski-ikäinen työssäkäyvä ihminen voi 10 000 €:n autosta tehdä käteiskaupat. Ei se nyt mitään leventelyä ole. Useinhan vielä on vanha auto pohjakassana ja siitä helposti saa vähintään puolet tuon uuden pikkuauton hinnasta. Eli käteistä ei tarvitse olla kuin joku 3000-5000 €.
Sen sijaan 30 000 € autoon joutuvat useimmat miettimään rahoitusta. - käteistä
Milloinkahan siltojenmies vastaa?
- varmaa tietoa
Uusi i20, hinta nousee toista tonnia.
Uusi i10, hinta 500e alle nykyisen i20 hinnan.
Pienempi koneisen i10, jossa riisuttu varustelu, hinta 11900, mutta 1.2 koneella, joka parhaalla varustelutasolla, niin hinta 14500e.
Olkaa hyvät.
- hyundai
Hienoa, käväisin pankissa nostamassa tuon verran käteistä.Hieman leikattu olkapää oireili käteisnipun kantamisesta mutta hyvin selvisin.Nyt menen Englanninkielisille sivuille leveilemään siellä ei kukaan ivaile rahamihille.
- kaikki heti mulle nyt
Terve.
Hieman uskallan epäillä "varmaa tietoa" nimimerkin hintoja.
Toivottavasti olisi hieman edullisemmat, tuohon kun lisää mahdolliset kulut, lohkon ja talvirenkaat, niin hinta nousee lähes tonnilla.
Velalla vai käteisellä, kas siinäpä monelle kysymys.
Kumpi leveilee?
Henkilö A ei tyydy taloudellisen tilanteensa mukaiseen kulkuneuvoon, ja haluaa ehdottomasti uuden tai uudemman auton.
Nykyisellä autolla ei voi ajaa, mm. iän vuoksi, ulkonäön, tehojen tms syyn vuoksi.
Uusi pitää siis ostaa, ei millään voi siirtää uuden ostoa ja säästää muutaman vuoden.
Ostaa sitten uuden auton lähes kokonaan velaksi, perustelu siis on, ei näitä säästää voi ruveta, uusi pitää saada.
Ei huomioida uuden auton huomattavaa arvonalennusta ensimmäisten vuosien aikana, ei huomioida korkoa eikä muita luottokuluja.
Nykyään pitää työmiehelläkin ja alemmilla tuloluokkaan kuuluvilla olla uudenkarhea min. 20 000e auto alla.
Henkilö B ajaa ns vanhalla autolla useita vuosia, säästäen samalla muutaman satasen kuussa.
Muutaman vuoden jälkeen on mahdollista ostaa uusi tai lähes uusi pikkuauto.
Nytkin henkilö B ehkä laittaa jäitä hattuun ja siirtää ihan uuden auton ostoa.
Ostaa uuden Hyundai n vasta vuoden päästä, jolloin saa noin 5-15tkm ajetun, 1. huollon tehdyn, 2 renkailla olevan, eli siis aika uuden, todennäköisesti lähes 2 tuhatta euroa halvemmalla.
Kukin tyylillään, toistensa valintaa kunnioittaen. - valikoimaa ei ole
kaikki heti mulle nyt kirjoitti:
Terve.
Hieman uskallan epäillä "varmaa tietoa" nimimerkin hintoja.
Toivottavasti olisi hieman edullisemmat, tuohon kun lisää mahdolliset kulut, lohkon ja talvirenkaat, niin hinta nousee lähes tonnilla.
Velalla vai käteisellä, kas siinäpä monelle kysymys.
Kumpi leveilee?
Henkilö A ei tyydy taloudellisen tilanteensa mukaiseen kulkuneuvoon, ja haluaa ehdottomasti uuden tai uudemman auton.
Nykyisellä autolla ei voi ajaa, mm. iän vuoksi, ulkonäön, tehojen tms syyn vuoksi.
Uusi pitää siis ostaa, ei millään voi siirtää uuden ostoa ja säästää muutaman vuoden.
Ostaa sitten uuden auton lähes kokonaan velaksi, perustelu siis on, ei näitä säästää voi ruveta, uusi pitää saada.
Ei huomioida uuden auton huomattavaa arvonalennusta ensimmäisten vuosien aikana, ei huomioida korkoa eikä muita luottokuluja.
Nykyään pitää työmiehelläkin ja alemmilla tuloluokkaan kuuluvilla olla uudenkarhea min. 20 000e auto alla.
Henkilö B ajaa ns vanhalla autolla useita vuosia, säästäen samalla muutaman satasen kuussa.
Muutaman vuoden jälkeen on mahdollista ostaa uusi tai lähes uusi pikkuauto.
Nytkin henkilö B ehkä laittaa jäitä hattuun ja siirtää ihan uuden auton ostoa.
Ostaa uuden Hyundai n vasta vuoden päästä, jolloin saa noin 5-15tkm ajetun, 1. huollon tehdyn, 2 renkailla olevan, eli siis aika uuden, todennäköisesti lähes 2 tuhatta euroa halvemmalla.
Kukin tyylillään, toistensa valintaa kunnioittaen.Kommentti kuvitteellisen henkilön B suunnitelmista. Jonkun pitää ensin ostaa UUSI Hyundai, että sen joku toinen sitten voisi vähän käytettynä ostaa. Nykyisillä Hyundain Suomen myyntimäärillä se ei ole itsestäänselvyys.
- on valikoimaa
valikoimaa ei ole kirjoitti:
Kommentti kuvitteellisen henkilön B suunnitelmista. Jonkun pitää ensin ostaa UUSI Hyundai, että sen joku toinen sitten voisi vähän käytettynä ostaa. Nykyisillä Hyundain Suomen myyntimäärillä se ei ole itsestäänselvyys.
Joku siis ostakoon uuden Hyundain, valinta on hänen.
Nettiautossa kyseisen merkin pienintä tällä hetkellä vajaa sata kappaletta, toiseksi pienintä yli sata.
Joten, eiköhän noita nyt jonkunverran mene kaupaksi. - hinta julkistettiin
on valikoimaa kirjoitti:
Joku siis ostakoon uuden Hyundain, valinta on hänen.
Nettiautossa kyseisen merkin pienintä tällä hetkellä vajaa sata kappaletta, toiseksi pienintä yli sata.
Joten, eiköhän noita nyt jonkunverran mene kaupaksi.No johan on hinnoittelu kohdillaan, litran koneella, 13990e.
Taitaa jäädä todellisten fanien autoksi tämä malli. - Rehtfyghh
hinta julkistettiin kirjoitti:
No johan on hinnoittelu kohdillaan, litran koneella, 13990e.
Taitaa jäädä todellisten fanien autoksi tämä malli.Jep . On kallimpi kuin i20, joka maksoi 2013 10900€ tarjouksessa
- jää kauppaan tämä
Rehtfyghh kirjoitti:
Jep . On kallimpi kuin i20, joka maksoi 2013 10900€ tarjouksessa
Joopa joo, johan oli hinta kyllä yllätys, varsinkin kun kilpailijan vastaavan, esim kia picanton saa 11990e.
Ja maahan ei tuoda edes sitä isommalla koneella olevaa, mitään kilpuria en olisi tarvinnut, mutta tuo kiihtyvyys 16sek ja vääntö ei vaan ihan itselleni riitä.
Se 1.2 olisi ollut juuri sopiva, ajattelin, että se olisi maksanut tuon 14 tai 14,5e, mutta ei, litranen maksaa 14te.
Minusta Hyundai kyllä ryssi tän homman.
- ylläri
Saman hintainen kuin i20, tänään näin. Mitä järkee? Antaapa olla...
- ei koeajolle ei
Hinta ylläri olikin melkoinen! sama hinta kuin i20 sellä huh huh ei osta kukaan. Toisekseen puuttuu oikea konekkin autosta eli crdi 55kw. Voisi olamyös isompi bensakone ja hintaa reilusti vähemmän. Ei mene kauoaksi tuolla hinnalla ja se on paha pettymys kun ajattelin tilata 1,1 crdi koneisen hintaan 13990€ . Odottelempa uuden i20crdi 1,1, hintaa.
- ylläri
Samalla hinnalla kuin i20/i10 sai tilavan Seat pikkufarkun. Sopi meille paremmin ja hyvitys vaihtoautostakin tonnin enemmän. Saapa nähdä, onko hyvä. Ainakin vaikuttaa autolta, toisin kuin valitettavan kallis ja mopoautomainen i10. Kiat olivat myös aika pieniä sisätiloiltaan, eikä niiden myymälässä edes sanottu päivää... Pitäkää tunkkinne! heh
- pettymys
Joo, pakko vieläkin urputtaa tästä.
Ilmailunäytöksessä oli auto esittelyssä ja esittelijä kertoi, että tulee Suomeen 1.2l koneella ja hyvällä varustelutasolla, varustelutasolla piti paikkansa, konekoko ei.
Ja toi hinta, aivan älytön.
Samalla rahalla saa melkein astetta isomman uuden auton. - pettynyt...
pettymys kirjoitti:
Joo, pakko vieläkin urputtaa tästä.
Ilmailunäytöksessä oli auto esittelyssä ja esittelijä kertoi, että tulee Suomeen 1.2l koneella ja hyvällä varustelutasolla, varustelutasolla piti paikkansa, konekoko ei.
Ja toi hinta, aivan älytön.
Samalla rahalla saa melkein astetta isomman uuden auton.HINTA ON TÖRKEE,,,KUN VERTAA KILPAILIJOITA MIKS MYYDÄ 2 AUTOMALLIA SAMALLA HINNALLA NOIN I10 I20
- hynynen1
eikös toyota aygo ole 13500 hinnat alkaen kaksiovisena, samankokoluokan autoja.
ihan hyvin tuo ainakin kulki kun kävin kokeilemassa viikonloppuna vaikka oli pikkukone. eihän tuo kyllä paina kovin paljon. seatti on kait hiukan kalliimpi ja siinä on vaan 2 vuoden takuu. hyvin seattikin kyllä kulkee olen kokeillut sitäkin, kun oma vaihto oli ajankohtainen. - tuli toppis.
Aloittaja ei maksa i 10 lähes 15000 e ?
- Keke-
Näppärän näköinen auto:
http://www.zebrabil.ax/hyundai/i10/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851