Varokaa tiettyjä kajaanilaisia siskoksia,käyttävät hyväkseen ja manipuloivat toisia puolelleen.
Varokaa kieroja,narsistisia siskoksia!
25
2109
Vastaukset
- gilgee
Täällä on monta monituista siskosta. Osalla saattaa olla mainitsemaa käytöstä, osalla ei. Keitähän tarkoittanet :D ?
- jerrygotton
Uhri myös!
- Ex ystävä
Mä tiedän myös yhdet siskokset jotka sotkevat toistensa elämää toistensa selän takana ja sit ihmettelevät yhdessä kuka meidän elämään taas on puuttunu.Kannattais oikeesti miettii missä menee vikaan ja miks luottaa omaan sukuunsa
- gilgee
Siis ketkä :D ? Kertokaa nyt lopultaki idiootille ni tiedän varoa :D
- Ehkä tunnen
Onko molemmilla kaksi lasta?
- jokumuukin
Minun mielestä noita siskoksia on enemmän kun kaksi.
- väsky
Yksi veli
- utelijas
Montakos niitä siskoksia on?
- Eionnaa
utelijas,tunnistan sut.
- siskos ja sen velis
Varokaa varalta kaikkia kajaanilaisia ja kaikkia siskoksia niin säästytte kaikelta pahalta.
- mee1
Tutulta kuulostaa!
- Pauli K
Itse vain nusasen niitä, ja poistun auringon noustessa...
- orkkufake
lieneevätkö kenties ristijärveltä
- Uhrinsa
Enää en jaksa nöyristellä saatika paikkailla heidän välejään,annan tulla takasin samallamitalla,,,niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Oma sukunne on pahin.
- kukko4
Se kellä vittu, sillä valta. Oli toinen minunkin vähäisten rahojen perään mutta ymmärsin asian onneksi ajoissa.
- Mokko Eikka
On niillä kumminkin ihanat römpsät.
- jokumuu
Nuolkaa haavanne jos olette joutunut uhriksi. Neideillä kuulemma poliisissa paljon ystäviä joten joudutte itse vaikeuksiin jos ei ole vedenpitävää näyttöä.
- sssssss
80% kajaanilaisista on sukua toisilleen, joten varmasti poliisistakin löytyy jokin sukulainen tarinaketjun henkilöille.
- liimatainen72
Liikuuko toinen näistä pyyn horon kans? Ainakin sopiva parivaljakko.
- mummi56
Harmi, että tällaisia ihmisiä on olemassa ja aina joku hyväuskoinen hölmö joutuu heidän hyväksikäyttämäksi. Ihmetellä vain voi, mikä saa ihmisen tekemään tällaista. Onko syynä sitten rahavaikeudet vai eikö ainoastaan yksi mies heille riitä. Jaksamista hyväksikäytön uhriksi joutuneille ja olkaa jatkossa varovaisempia kumppanienne valinnassa.
- fuki juki
Olen pannut molempia velaksi, en aio maksaa ikinä.
- Rahasta
Panin kumpaakin ja maksusta, he maksoivat. Ei niillä römpsät kummoisia ollut, löysiä lahnoja.
- idintical
OVATKO KAKSOSIA?
- help1
Nyt on paha! LOPETTAKAA. Kohta on osoite täällä jaossa.
- Järkee asiaan
help1 kirjoitti:
Nyt on paha! LOPETTAKAA. Kohta on osoite täällä jaossa.
Ookkonää pöljiä Oulusta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181