Tämä ACA rekisteröity ranskanbulldoggi pentu rakastaa huomiota! Pentu on eläinlääkäri tarkastaa, rokotettu,
matojen ja mukana tulee 1 vuosi geneettinen terveyden takaamiseksi. Tämä pentu on söpö kuin painiketta ja
valmis rakkautta. Ota yhteyttä lisätietoja ja lisää kuvia
Hinta: 450€
Yhteystiedot: [email protected]
O: Ranskanbulldoggi pentu
9
778
Vastaukset
- serlokki
Onpa aika halpa ollakseen totta! Varo minä seuraa sinua jos olet huijari!
- vesuri
terve.olisin kiinnostunut pennusta.minulla on aikaisemminkin ollut ranskanbulldoggi ja on tuttua touhua.olisin jäämässä kahden vuoden vuorottelu vapaalle ja aikaa olisi pennulle hyvin.haluaisin maksaa pennun 2 osassa jos mahdollista?
- ranskis
Hei.olemme kiinnostuneet hänestä...voisitko lähettää lisää kuvia...misdä päin suomea pentu on.
- minä
Tuskin on edes vielä Suomessa asti
- Meinasin
Varo näitä kauppiaita Koira usein Belgiassa opiskelun vuoksi, Pyytävät rahat ennakkoon ja sitten ei kuulu enempää koirasta kuin rahoista.
- MEINASIN
USKOKAA HYVÄT IHMISET NÄMÄ OVAT PAHIMMAN LUOKAN HUIJAREITA.;_
- pöpö
MEINASIN kirjoitti:
USKOKAA HYVÄT IHMISET NÄMÄ OVAT PAHIMMAN LUOKAN HUIJAREITA.;_
söpö
- wpldllo
voi vxittu tällasta pentutehtailua tuette. hävetkää mulkvistit.
- dkdiiis
ihmisille jotka on kiinnostunu 450€ ranskiksesta, ei pitäs ikinä antaa koiraa mistään hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810