Olen 30v ja elämässäni ensimmäinen kerta kun itsevarma, stressivapaa, ehtii kuntoilla ym.
Tykkään itsestäni ekaa kertaa elämässä ja mielestäni ok näköinen.
Nyt on käynyt niin että kauniit naiset alkaneet katsoa pitkään ja hymyilevät.
Osaatteko arvata miltä miehestä tuntuu vaikka olen varattu?
Naisten huomio
2
253
Vastaukset
- Ihme ja kumma
Vähän tuttu juttu tuo. Joskus kun olin nuori niin naiset ei juurikaan osoittanut kiinnostusta ja pakkeja sai jatkuvasti. Mutta nyt vanhempana kun olen ensimmäistä kertaa pitkässä parisuhteessa (ei mitään ns. lyhyitä säätöjä) niin kiva kun sattumalta saa huomioita monilta naisilta vaikkei sitä tavallaan tarvitse.
Niin se kai menee että iän tuoma kokemus ja itsevarmuus auttavat tässä asiassa. Jos deittailu ei onnistu nuorena miehenä niin kyllä se siitä tulee paremmaksi, uskokaa vaan. Miesten "arvo" kasvaa iän myötä. - Kaduilla t..luulee
Ja sit valitetaan kuinka omat mimmit on tuijotelleet vieraita kundeja ja pukeutuneet liian sexysti! Kuinka vieraat äijät on karsrllu imia misuja! :DDDD Vitun kaksiNaisMoraNisti :D Vai mikäs se sana olikaan? Mä muista...... :))))))))))
Se kiva kyl että koet ulkopuolesi sointuvan sisäpuoleesi nyt niin saatanallisen hyvin. Täydellinen ku muijan pyöreemuitonen perse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku695315Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342558Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1132240HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201915Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111780
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2701263Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531224Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511124- 751031